دارم ی بخش های جدیدی از شخصیتم رو کنار راب کشف می کنم

ی بخش هایی رو که یادم رفته بودم دوباره زنده می بینم

ی اخلاق هایی که خاص خودم بود رو دوباره دارم مزه مزه می کنم

از شخصیت عجیب راب بسیار خوشم میاد

گاهی حرصم رو در میاره.. اما وقتی زمان میدم و حرف میزنم و می شنوم

می بینم .... اووووووه ... چقدر سطحی نگاه کردم به رابطمون... به راب

من هنوز خیلی راه دارم تا یاد بگیرم رابطه عمیق یعنی چی؟

وقتی یکی رو با تمام وجودت دوست داری یعنی چی؟

وقتی یکی می پرسه تا تهش کنارم هستی یعنی چی؟

فکر می کردم معنی تک تک این کلمه ها رو می فهمم و می دونم

اما الان تو این نقطه از زندگیم فهمیدم ... تازه باید شروع کنم به یاد گرفتن


 مثل دیروز امروز هم بسیار شلوغم

مامان خانمی دیروز دو تا از برنامه های منو کنسل کردن

اول اینکه امروز صبح رفتم باشگاه

دوم اینکه کتابخونه نرفتم

با مامان رفتیم خرید

وای تک تک مغازه ها رو گشت!!

کاری که من بیزارم....

در آخر هم گفت هیچ کدوم به درد نمی خورن

در صورتی که واقعا مانتو ها خوب بودن و به نظر من امسال واقعا تنوع رنگ و جنس خیلی زیاده

حالا مامان مانتوی خاصی هم نمی خواست... ی مانتو مشکی ساده برای مهمونی

دیروز حسابی خسته شد... برگشته میگه فردا بریم پارچه بخرم و بدم خیاط برام ی مانتو بدوزه

و این یعنی ما امروز رهسپار دیار پارچه های رنگ رنگی هستیم

باشد که رستگار شویم!


همیشه گفتم که استاد جان ... برعکس من

به شدت آدم برون ریزی هست

یعنی همه چیز رو بروز میده

ناراحتی .... خوشحالی... غم... استرس

روز یکشنبه عصر زنگ زده به من

میگه: الو سلام خوبید؟ ی خبر بد!!

دارو مقاله رو رد کرد!

خوب آخه این چه مدل خبر بد دادن هست؟؟؟؟

هنوز اینور خط چیزی نگفتم

ادامه میده.... فقط هم ی خط نوشته که چرا بخش نتیجه گیری کم بوده!

بعد صداش میره بالا از شدت هیجان و عصبانیت.... میخواسته رد کنه دیگه!!

بهانه بهتر از این نداشته!!

و من هنوز هیچی نگفتم!


راب به شدت آدم تیز... و پر دقتیه
یعنی اگه الان از راب بپرسی فلان روز ... فلان ساعت من چی پوشیده بودم؟
با جزییات بی نهایت ریز برات تعریف میکنه!
ی جزییاتی رو میگه که شاید برای من به عنوان ی خانم عجیب باشه
حتی کلمات خیلی خوب تو ذهنش می مونه
خوب این برای من خیلی عجیب بود ... تا این حدش رو در مورد ی مرد ندیده بود
گذشت تا چند روز پیش که متوجه شدم بله جناب راب استعداد نقاشی خیلی عالی داره
ی عکس از نقاشی دیوار اتاق خوابش برام فرستاد و من واقعا انتظار نداشتم تا این حد کارش خوب باشه
حالا دلم میخواد ی عکس دوران کودکیم رو به راب بدم تا نقاشی کنه

ی شماره چند وقته مزاحمم میشه
شماره برای اصفهان نیست
ی بار که راب کنارم بود گوشی رو دادم به راب و خواستم جواب بده
قطع کرد
راب میگه ممکنه از طرف مرحوم باشه؟
میگم نه ... هیچ وقت همچین کاری نمی کنه!
انتظار داشتم بعد از اینکه صدای ی مرد رو شنید دیگه زنگ نزنه... ولی همچنان تماس می گیره...

مرحوم ... خدا رحمتش کنه
ی حجم خیلی زیادی قرص ویتامین برای من خریده بود این آخری ها (یک سال پیش)
هر روز دارم استفاده میکنم و هنوز که هنوزه تموم نشده
امروز به مامان میگم این بسته قرص رو پارسال برای من خرید
بعد هر روز که می اومد هنوز نرسیده... می پرسید قرص صبحت رو خوردی؟

از خوشبختی های زندگی اینکه
دیروز دو تا لاک رو تو حراجی خریدم و عاشق اون رنگ جگری تیره
یکی از لاک ها شدم
وقتی خانمه گفت لاکامون حراج شده
از مارکی که همیشه دلم میخواد لاک بخرم رنگ انتخاب کردم
حالا پشیمونم چرا فقط دو تا خردیم؟
جالبی ماجرا اینجا بود که
ی لبخندی به لاک های نارنجی میزدم و می گفتم فری بنظرت نارنجی بخرم؟

باید همت کنم برم برای عوض کردن شناسنامه
 

 

۷ نظر ارسال شده است

  1. یعنی میگی به خاطر وضعیت روابط بین الملل این کار رو مرده؟
    همسر تازگیا یکی از مقاله هاش رو ثبت کرده
    البته مربوط به کشور کره بود
    در پاسخ
    آره بخاطر موضوع مقاله البته بیشتر
    ما هم ثبت می کنیم ... ولی خوب بعد ی مدت طولانی بهانه الکی میارن برای رد کردن
    واقعا اینکه بخش نتیجه گیری کم بوده دلیل خوبی نیست
    همیشه دارو میگه این بخش رو بیشتر بنویسید یا در موردش توضیح بیشتری بدید!

    ژورنال ما  امریکایی بود
    ۲۳ خرداد ۹۸ , ۱۶:۰۲
  2. راستش چون یک آوایی هستش که معمولا تو کلمات نداریم یک حس خنثی داره
    فکر کنم حالا که اینقدر دوستش داری یک اسم با مصما براش انتخاب کن
    تا اون حس مثبتت رو با خوندن اسمش ما دریافت کنیم :)
    در پاسخ
    غزل تو سلیقت خوبه تو اسم
    پیشنهاد بده
    ۲۳ خرداد ۹۸ , ۱۶:۰۰
  3. منم میگم شاید از طرف مرحوم باشه تماس ها؟!!!!
    نکته بینی راب یه مقدارش به شغلش هم برمیگرده ها.....ریزبین میشن ... معمولا....حداقل ... که من از نزدیک توی اقوام دیدم اینطورین...
    اما خب از یه لحاظ هایی خوبه این اخلاقشون...از یه لحاظ هایی خوب نیست....مثلا در مسائل زندگی یه مقدار وسواسی تر هستن....
    خوبه داری خودتو پیدا میکنی...بهترین حس دنیاس کنار کسی که هستی خودت باشی و تظاهر نکنی....بی حوصلگی هاتو بتونی راحت نشون بدی...شادی ها...غمت....و هر احساسی داری...حتی پوششت نیاز نباشه همیشه شیک باشه یا .....یا حتی از نظر بعد شخصیتی نخوای یه شخصیتی نشون بدی که حتما تایید بشه....
    در پاسخ
    دیروز باز زنگ زد.. گوشی رو دادم راب جواب داد... قطع کرد

    نکته بینی منظورم از اون نوع نبود
    نوع نگاهش به زندگی فرق میکنه
    مثلا نوع رنگ ها... که معمولا مرد ها تو این قسمت ضعیف هستن
    مثلا اگه ی روسری پوشیده باشم یک ماه پیش که چند رنگ توش بوده
    با جزییات می تونه برای من توضیح بده که چی پوشیده بودی... این روسری به من می اومده یا نه... میدونی انگار بیشتر از ی آدم معمولی حس داره و می بینه

    نه اصلا وسواسی نیست خداروشکر.... سخت گیر نیست... اتفاقا نسبت به من خیلی کمتر سخت می گیره


    آره مه سو ... اینکه هی فکر نکنی این کار و بکنم و اون کارو نکنم..

    ببخش من کامنتت رو یکم ویرایش کردم
    ۲۳ خرداد ۹۸ , ۱۱:۲۲
  4. ریزبینی آقایون برای ما خانمها جذابه :)
    لاکها هم مبارک باشه...من عاااشق رنگ نارنجی ام:)
    در پاسخ
    دقیقا... مخصوصا اگه این ریز بینی با تعریف های خوب همراه باشه

    مرسی عزیزم

    چه خوب من تا حالا لاک نارنجی نداشتم
    ۲۲ خرداد ۹۸ , ۱۱:۲۹
  5. سلام عزیزم 
    چه خوب که راب متوجه جزییات میشه 
    کلا در مورد مردها این مورد استثناست 
    نمیشه خطتت رو عوض کنی ؟؟
    مامانت مثل مامان من فکر کنم سخت خرید می کنن ... مامانم خیلی دل دل می کنه ... تا میاد بهش عادت کنه و دوستش داشته باشه چندبار میکه کاش اینو خریده بودم عوض کنم ووووو حالا حتی یه روسری رو !!! برای همین موقع خرید همیشه چندتا چندتا می خره ....
    اون قسمت لاک رو به خودم می گفتم ااااا کاش منم بودم می خریدم خخخخح
    تا رسیدم به آخرش 
    چه جالب 
    وای من عاشق لاک نارنجی ام !!! هروقت لاک نارنجی بزنم تو خونه حتما دامن می پوشم هی قر می دم و کیف می کنم ... خلم دیگه 
    در پاسخ
    سلام فری جانم
    عالیه بخدا... من اصلا مشکل دارم با مرد هایی که رنگ ها رو تشخصی نمیدن

    چرا میشه ... اتفاقا راب گیر داده باید عوض کنی
    خوب من این خط رو از سال 82 دارم.... خیلی حیفم میاد

    نه اتفاقا مامان اولین مغازه همیشه خرید میکنه فری
    نمیدونم جدیدا چرا اینطوری شده؟

    به یادت بودم فری عزیزم
    میدونم عاشق لاک نارنجی هستی

    من همیشه دامن می پوشم ...
    ۲۲ خرداد ۹۸ , ۱۱:۲۲
  6. من لاک بزن نیستم اما عاشق خریدنشم
    به نظرم مامانت نمیدونسته چی میخواد که نخریده
    عاقا چرا اسمشو گذاشتی راب؟
    ان شالله یک ژونال بهتر دیگه مقاله ارو میپذیره
    این حجم از دقت هم خوبه هم بد
    چقدر لذت بخش کشف کردن خویشتن و زنده شدن خصوصیاتی که فراموش کرده بودیم
    در پاسخ
    من همه لاک هام خشک شدن غزل
    خیلی وقته لاک استفاده نمی کنم


    ی زمانی من روزی سه بار لاک میزدم... سه بار پاک می کردم موقع هر وضو گرفتن
    گاهی که فکر میکنم می بینم چقدر حال دلم خوش بودخ اون روزها!!!

    مامانم میخواد من بگم بخر!! منتظر من بگم... همیشه همین طوره
    خوب به نظر من مانتوی مجلسی باید یکم متفاوت باشه از مانتو بیرون رفتن


    گفتم ماجرای این اسم رو
    اسمش چهار بخشه
    دو تا اسم و دو تا فامیلی
    من از سه بخش آخر این حرف ها رو برداشتم
    ر  الف و ب
    اگه خوب نیست بگو؟ ی جوریه؟


    اوضاع خیلی خرابه... ما این مقاله رو اسفند فرستادیم
    خیلی وقته داره داوری میشه
    اگه ایرادی داره باید بگن
    خیلی دلیلش مسخره بود
    استاد جان چند ماهه نمی تونه مقاله سابمیت کنه... خیلی خوشحال بود که مقاله من جای خوب فرستاده شد
    و رفت داوری


    فکر کنم من منظورم رو بد گفتم
    روی رنگ ها و طرح ها و هر چیزی که ی نفر موقع نقاشی کردن دقت میکنه
    دقت میکنه
    ولی تیز بودنش مربوط میشه به کارش و تجربش
    که خوب من تا حالا با این مورد مشکلی نداشتم
    چون من خودم از آدم هایی که تیز نیستن حوصلم سر میره

    عالی عالی عالی... فقط همین رو می تونم بگم
    ۲۲ خرداد ۹۸ , ۰۱:۳۷
  7. فری همون رابه؟😀
    در پاسخ
    نه عزیزم
    فری جانم ... وبلاگ باید دوست داشتنت را بغل بگیرم ... با اسم فری جان لینک هست
    ۲۱ خرداد ۹۸ , ۱۷:۵۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">