اولین روز مهر رفت.

به همین راحتی روزها دارند تند تند میان و میرن

چقدر هم که تعطیلات داریم واقعا

تا میای کارها را نظم بدی

باز تعطیلی..باز تعطیلی

فردا لیست کارهام خیلی زیاده

تمرین

ویزیت شدن توسط ی متخصص

تمیز کاری خونه

مهمونی خونه مامان اینا

خرید برای خونه

تایپ مقالم

تماس های مهم

ارسال ایمیل های بی شمار

و ...

در لیستم هست

خداروشکر متخصص فردا هست و روز تعطیل کار میکنه

احتمالا برم عکس زانو بندازم همین فردا

هر چی باشه روز تعطیل رفت و آمد راحت تره

این پاییز قراره دو تا کلاس بردارم برای خودم

یکی فرانسه که انلاین کلاس برداشتم خصوصی

و ی کلاس برنامه نویسی که با ی استاد خارج از ایران کلاس گرفتم

راستش خیلی وقته می خوام شروع کنم روی یک موضوع جدید کار کنم

کسی در ایران روی این موضوع کار نمی کنه هنوز

ی استاد خارج از ایران مقاله های خوبی میده

و مقاله هاش واقعا برای من جالب بودن

با هم حرف زدیم و ایشون پیشنهاد دادن از برنامه نویسی این کار

شروع کنم.

بعد پیشنهاد دادن که یا یک دوره برم دانشگاهشون

یا آنلاین با هم کار کنیم

که من دومی را انتخاب کردم

هر چند دلم گزینه ی اول را می خواست

یک چیزی که مدتی هست در مورد خودم کشف کردم

این هست که به شدت

از شاگرد بودنِ از یاد گرفتن لذت می برم

یعنی اگر کسی باشه که چیزی به من یاد بده

حالا چه برای بهتر کردن شخصیتم

چه در مورد کارم

واقعا از شاگرد بودن لذت می برم

خوشبختانه این استاد فرصت یادگیری به من داد

احتمالا شش ماه یاد بگیرم و بعدش بتونم

دانشجو بردارم برای این موضوع

امشب ی لیست نوشتم از هزینه های این ماه

کار جدیدم ی بخش بزرگ از هزینه ها را به خودش اختصاص میده

فعلا که حسای کتاب ها یکم پیچیده شده

یکم در کار جدید اعتماد به نفسم بالا رفته

یکم با تمرکز و اطمینان بیشتر جلو میرم

ی فیلمی در برنامه هفته گذشتم بود که ببینم

Parasite 2019

ژانر : , ,

در توضیحات فیلم نوشته بود : جز 250 فیلم برتر جهان

و توضیح داستان :

حرص و طمع و تبعیض طبقاتی،

رابطه همزیستی تازه شکل گرفته بین خانواده پارک ثروتمند

و قبیله فقیر کیم را تهدید می کند

 

یعنی اگر دنبال این هستید که ببینید چطور میشه یک سری

مفهوم و فلسفه را درون فیلم و داستان جا داد

این فیلم را ببینید

من برام فیلم اصلا اینجوری نبود که بگم یکبار دیگه می بینمش

نه

فیلم واقعا بد پیش رفت

اما، امان از زیر زمینِ خانه آقای پارک

که باید فقط برم تفسیر های فیلم را بخونم تا درست متوجه بشوم

نویسنده و کارگردان چی گفتند در این فیلم.

فیلم صحنه های خشن و .. داره

با احتیاط نگاه کنید

 

دیگه اینکه برنامم این هست شب ها ده بخوابم

به شدت بخاطر کم خوابی دارم اذیت میشم

فعلا همین ها دیگه

کمی از کامنت ها را جواب دادم

 

 

بدون نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">