نیمه دوم که اصلا نگم براتون

برای من این چهار ماه به اندازه یک ماه هم نگذشته

انگار مثلا دو هفته یا سه هفته حس کردم این چهار ماه را!

از زمانی که شروع کردم اصفهان میام اوضاع بدتر هم شده

هر وقت چک میکنم رسیدیم به آخر هفته

یعنی اگر من برنامه ریزی نداشتم و نمی دونستم دارم با روزهام

چکار میکنم حس خیلی بدی داشتم

الان هم با اینکه کارها و برنامه های این چهار ماه را کامل کردم

اما انگار عقبم از همه چیز

انگار قبلا چهار ماه از نیمه دوم بیشتر کش می اومد

شب هاش را حس می کردم

الان برای من شب های پاییز مثل شب های تابستون کوتاه و سریع گذشته

استاد جان از همون اول سال کلی برای من مقاله و کتاب فرستاده بود

که من این مدت خیلی ریز ریز خوندم

ی کارجدید و آزمایشگاهی هست که با هم استارت زدیم

استاد جان سرمایه زیادی از دانشگاه گرفته برای هزینه های این پروژه

ی دستگاه ساده را شصت و سه هزار دلار خریده

و این وسط چند ماه طول کشید تا وسیله هایی که لازم

داریم کامل بشه

هم برای خرید مشکل داشت و هم برای بودجه

خلاصه زمانی که من اومدم اصفهان همه چیز کامل شده بود

امروز چند تا مقاله خوندم در مورد کارهای آزمایشگاهی که

تا به امروز انجام شده

به چند استاد هم ایمیل زدم و چند تا سوال پرسیدم

یکم زمان میخوام که بدونم باید چه راهی را جلو برم

هنوز جای پام محکم نیست در این راه

ولی خوب زمان واقعا روی اینجور مسائل خوب جواب میده

دکتری خوندن هیچ فایده ای اگر برای من نداشته

حداقل روی شخصیتم برای به در بسته خوردن خیلی تاثیر داشته

می تونم بگم شخصیتم را عوض کرده

حالا قشنگ میخورم به در بسته و دردم نمی گیره

ناامید نمیشم

اینارو از دکتری خوندن یاد گرفتم

خودم میدونم در این راه و مسیر جدید چندین بار به در بسته خواهیم خورد

و این را به عنوان بخشی از کار در نظر می گیرم

یعنی میدونم کارم از این موضوع جدا نیست

فکر میکنم باید روحیم را یکم بالا می بردم برای کار کردن

و حالا این کار آزمایشگاهی به اندازه کافی برام هیجان و تازگی

ایجاد میکنه

هنوز موفق نشدم خونه پیدا کنم

قیمت ها آنقدر خنده داره که آدم نمیدونه چی بگه

حداقل اگر با این قیمت ها خونه مناسب پیدا می شد

باز ی چیزی

ی مورد های آنتیک ی نشونم میدن که فقط لبخند میزنم!

جالبه که استاد آسترولوژیم معتقد هست

هر چیزی که در 2020 تمام شده دوباره شروع میشه

من پروسه ی اصفهان برام تمام شده بود

دنبال خونه گشتن و مستاجر بودن در اصفهان برام تمام شده بود

یعنی اگر واقعا چیزی که میگه درست باشه

من در تهران دنبال خونه نیستم و برگشتم دوباره به همون

شرایط! به همون املاکی مراجعه میکنم و...

برای شما چطور؟ چیزی از چهار سال پیش یا سه سال پیش

دوباره برگشته؟

شخص؟

پول؟

داستان های چهار سال پیش؟

 

پ.ن: دیروز چک کردم یک سال از آخرین باری که تافل دادم

گذشته

از پارسال تسک دوم رایتینگ تغییر کرده

البته یک سری تغییر ها در فرمت لانگ هم اتفاق افتاده

یک کلاس رایتینگ باید بردارم

و برنامه ریزی کنم برای دوباره امتحان دادن

 

پ.ن: امسال خداروشکر از نظر درآمدی خیلی خوب بودم

اما کنارش هزینه هام هم به شدت بالا بود

هزینه های کار دومم هنوز رهام نکرده:)))

یک مدت باید تنفس بدم

احتمالا دوماه آخر سال را به خودم تنفس مالی بدم

از سال بعد دوباره برنامه های مالی را شروع میکنم

 

پ.ن: به مربیم گفتم عید تهران نیستم

فرمودند تمریناتت خراب میشه

تهران باش!!!!

 

پ.ن: ی کرم آب رسان دور چشم برای خودم از مارک

simple

خریدم

و یک کرم ضد چروک دور چشم  برای مامان

مامان همون شب اول که استفاده کرده بود

صبحش پیام داد که خیلی خوب بوده و راضی بود

من چیزی حس نکردم!!

 

 

بدون نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">