میدونم که با نوشتن پست قبل ی سری از دوستای خوبم رو نگران کردم

از خودم بخوام بگم

خیلی بهترم... نسبت به اون آخر هفته ی بدی که سپری کردم

امروز خیلی خوبم

 

من جایی برای اشتباه و شکست تو زندگیم نمی بینم

هر چند این ها همه حرفه و هیچکس نمیدونه واقعا آینده چه خبره

نمی خوام از روی احساس برای زندگیم تصمیم بگیرم

حداقل نمیخوام تو این زمان کوتاه احساسی تصمیم بگیرم

تمام پنجشنبه رو فکر کرده بودم

هر چی شهامت تو وجودم بود جمع کردم و شنبه ظهر که با امید حرف زدم

رابطمون رو تموم کردم

اصلا انتظارش رو نداشت

من هم انتظار این رو نداشتم که امید چند روز سکوت کنه

و حرفی از تصمیمش نزنه

میدونم که اگه تصمیمش به موندن بود روز شنبه نهایت تلاشش رو می کرد

درسته مشاوره رفت

درسته حرفای دکتر رو قبول داشت

ولی خوب هیچ حرفی نمیزد... سکوت کرده بود

و این سکوت و فاصله گرفتنش .. خیلی ناراحتم کرد

ترجیح می دادم خیلی رک و راست بگه نمی تونم و خداحافظی کنه

هر چند الان که فکر میکنم می بینم برای من گزینه ی تموم کردن رابطه از سمت خودم .. راحت تر بود

اگه بگم فکرم درگیر نیست دروغ گفتم

ولی میدونم که روزهای سخت رو سپری کردم.. از امروز به بعد این غم کم میشه

مطمئنم


هفته قبل موفق شده بودم برم خیاطی

روز جمعه با مامان رفتیم کلی پارچه خوشگل خریدیم

مامان ی پارچه طوسی پفکی خوشگل خرید مانتو بدوزه

منم ی پارچه سفید طرح دار برای مانتو و دو تا پارچه خریدم شومیز درست کنم برای زیر مانتو هام

پارچه مانتو ای رو این بار متراژ کمتر گرفتم که مانتو کوتاه درست کنم

چند روز پیش ی شومیز قیمت کردم 250!! خوب من حداقل دو تا شومیز لازم دارم الان

این شد که تصمیم گرفتم پارچه بخرم و بدوزم

 

 

عکس مدل ها

پارچه سفیدم رو این مدلی گفتم خیاط بدوزه

البته دم آستینش رو دوست نداشتم که ی مدل ساده رو ترجیح دادم

 

 

این مدل رو برای مامان پسندیده بودم.. که مامان ی مقدار یقش رو تغییر داد و گفت

یقه باز سختمه و باید حتما زیرش ست کنم.

 

 

این مدل رو میخوام ی مانتو پاییزه بدوزم

از خیاط پرسیدم چند متر و چه جنسی بگیرم

نظر خودم روی پارچه تافته هست

رنگش رو یا نوک مدادی می گیرم یا سورمه ای طرح دار

 

 

این مدل رو هم خیاط گفت باید دو و نیم پارچه بگیرم و یک و نیم آستری برای زیرش

و هفت متر نوار

 

 

شومیز ها رو یکی رو ساده گفتم بدوزه شبیه شومیزی که تنم بود

و اون یکی که پارچش سفیده رو گفتم یقه ایستاده درست کنه

 

هفته آینده مانتو ها و هفته بعدتر این سری جدید رو آماده میکنه

۱۷ نظر ارسال شده است

  1. من کلا اعتقادی ب ازدواج ندارم .نمیدونم چرا نمیشه بدون ازدواج و تغییر دادن افراد با کسی که دوسش داریم یا میخوایم باهاش زندگی رو تجربه کنیم زندگی کنیم
    در پاسخ
    من قبلا سفت و سخت فقط حرفم ازدواج بود...امیدوارم ی ادم خوب دیدت رو عوض کنه لادن جان
    ۱ مرداد ۹۸ , ۲۱:۴۵
  2. ممنونم بابت اطلاعات عالیت عزیز دلم
    بوس
    در پاسخ
    خواهش میکنم نل جانم
    ۱ مرداد ۹۸ , ۲۱:۰۳
  3. سلام بهی عزیزم
    از نظر من هم تصمیم درستی بود. یعنی تصمیم به زمان دادن. همه افراد آگاه میدونن که بعد از یه رابطه بد و آسیبی که فرد دیده بهتره رابطه جدی رو شروع نکنه. به نفع هیچ کدوم نیس. باید با دید باز وارد یک رابطه جدی شد..من از لحظه های عاشقانه ات کیف میکردم. خدا خدا میکردم ایشون شرایط تو رو درک کنه و این روزهات ادامه دار بشه تا جایی که بتونی یه تصمیم قاطع مبنی بر قطع یا ادامه رابطه ات بگیری. خوشحالم روزهای تلخ بعد از جدایی ، به بهترین شکل ممکن گذشت. نارحتم که این رابطه ادامه پیدا نکرد که لذت بیشتری ببری و بهت افتخار میکنم که با همه این شرایط و احساس شدیدی که وجود داشت و موقعیت خوبی که بود، باز عاقلانه تصمیم گرفتی. امیدوارم همه خوبی های زندگی سر راهت قرار بگیره
    در پاسخ
    سلام عزیزم
    خوبی؟ خوشی؟

    عسل روزهای سختی رو سپری کردم
    یکی دو روز اول فکر می کردم بهترم... بعد نه!!
    ولی الان دوباره بهترم:)))))))))
    امیدوارم نوسانی نباشه این حالم
    ۱ مرداد ۹۸ , ۲۰:۴۶
  4. وای چقدر خوب !!
    من عید مانتو دوختم ۱۲۰ گرفت ... نه ساده ست نه مدل خیلی خاصی ولی خب خیاطم کارش خیلی تمیزه ...
    بهی میشه شمارشو بهم بدی ... ی بار پارچه بخرم امتحان کنم فکر کنم منصف تر از اونی باشه که من پیشش می دوزم
    در پاسخ
    باه عزیزم شمارش رو برات می فرستم
    ۱ مرداد ۹۸ , ۰۱:۴۱
  5. ی چیز دیگم بگم
    منم حقیقتش شوکه شدم ، ولی نه از کار تو
    از اصرار امید
    ادمی که انقدر باهات هپی و اوکیه ، چرا تحملش نباید بیشتر باشه ؟!
    همین دیگه
    تو گلوم مونده بود :)
    در پاسخ
    چی بگم ستاره....
    ۳۱ تیر ۹۸ , ۲۲:۰۲
  6. سلام بهی جان... چه خوش سلیقه و شیک...لذت بردم همشون قشنگ بودن به شادی استفاده کنی عزیزم
    در پاسخ
    سلام عزیزم خوبی؟
    مرسی خوشگلم
    ۳۱ تیر ۹۸ , ۱۵:۱۹
  7. در مورد تموم کردن رابطه ت با امید واقعا هیچی نمیتونم بگم چون واقعا شوکه شدم و انتظارش را نداشتم. امیدوارم هر چه صلاحته همون بشه عزیزم
    راستی مانتوها خیلی خوشگلن. مبارکت باشه. واقعا خوش سلیقه ای
    در پاسخ
    مرسی فرزانه جانم... امیدوارم
    چشمات قشنگ می بینه عزیزم
    ۳۱ تیر ۹۸ , ۰۸:۵۰
  8. من مطمئنم که بهترین تصمیم رو گرفتی
    و بهترین روزهای خدا پیش روته ⁦❤️⁩
    در پاسخ
    مرسی ستاره جونم... عزیزمی
    ۳۱ تیر ۹۸ , ۰۱:۱۷
  9. محکم توی آغوش امن خدا باشی.بوس بوس


    ببخش سوال این چنینی میپرسم.چون من تابحال مانتو غیر رسمی ندادم برام بدوزن.میخوام بدونم قیمت پارچه با دوختش چقدر درمیاد؟ به صرفه تر از بازاریه که بخری یا نه؟
    در پاسخ
    سلام نل جان
    مرسی عزیزم


    قیمت پارچه؟ بستگی داره چه پارچه ای بگیری

    پارچه بین هفتاد تا صد تومن
    و پارچه بین سی تا پنجاه تومن

    دسته اول به نظرم خیلی خوشگل تر و خوش دوخت تر هستن
    برای ی مانتو شیک من از دسته اول خرید میکنم
    برای مانتو های تابستونه از دسته دوم

    مثلا صد هزینه پارچه و شصت تومن هم هزینه دوختش (البته این خیاطم خیلی خوب میگیره خدایی نسبت به کاری
    که تحویل میده... جاهای دیگه کمتر از 150 نمی دوزن)
    البته اگه دکمه و آستر و این هزینه های جانبی نباشه
    حالا باید در نظر بگیری که مثلا با 160 تومن تو بازار مانتوی بهتری پیدا می کنی یا نه

    ۳۱ تیر ۹۸ , ۰۰:۵۰
  10. سلام
    چه مدل های خوبی من آخری رو دوست داشتم
    انشالله دوخته شه و به مبارکی تن کنید
    در پاسخ
    سلام مرضی جان
    برای شما که هنرمندی کاری نداره بدوز حتما
    فکر کنم تو رنگ های تیره خیلی خوشگل بشه
    مرسی عزیزم
    ۳۰ تیر ۹۸ , ۲۳:۲۷
  11. سلام عزیزم سکوت میکنم و سوالی نمیپرسم و حرفی هم ندارم بزنم ولی مطمئنم بهترین ها براتون رقم میخوره 
    اون مانتو بنفشه چقد جیگره برای پاییز دلم خواست واسه خودم و دخترمم بدوزم چیز شیکی میشه اگر اون مدل‌رو دوختید میشه عکس اماده اش رو بذارید 
    در پاسخ
    سلام دوستم
    ببخشید همه رو ناراحت کردم
    مدل رو مامان قراره بدوزه
    راست میگی برای پاییزه با ی جنس پاییزه ......خیلی خوشگل میشه
    وای دلم ضعف رفت برای ست مادر و دختری
    به شادی و خوشی بدوزید

    حتما عزیزم
    ۳۰ تیر ۹۸ , ۱۵:۴۸
  12. بهت تبریک میگم که اینطور قدرتمندانه عمل کردی
    اکثر ما آدما خصوصا خانوما وقتی چنین رفتاری رو از مردی که خیلی دوستش داریم می بینیم خودمون می زنیم به اون راه و ادامه میدیم
    همیشه تمام کردن رابطه جرات میخواد
    چه رابطه خوبی باشه چه خوب نباشه
    کما اینکه خیلیا تو روابطشون حتی میبینن داره بهشون خیانت میشه اما جربزه ترک رابطه رو ندارن
    در هر صورت اگر شماها قسمت هم باشید یک روز دیگه و یه جور دیگه باز سر راه هم قرار میگیرید
    اگر هم نه که رسالتتون تو زندگی هم تمام شده

    خوشم میاد یا در حال مانتو خریدنی یا دوختن :))))
    همشون مبارکت باشه و به شادی تنت کنی
    در پاسخ
    مرسی عزیزم چه تبریکی:)))

    تمام کردن رابطه خیلی سخته غزل!! نمی تونم با کلمات بیانش کنم

    دیدی؟ خیلی خوبه... حالم رو عوض میکنه این بین پارچه ها و مدل ها چرخیدن
    مرسی عزیزم
    ۳۰ تیر ۹۸ , ۱۵:۲۸
  13. پیشاپیش مبارکه....وایییییییییییییی یه عالمه مانتو و یه عالمه رنگ...به شادی بپوشی....
    مطمئنا اگه امید قصدش برای موندن باشه و قسمتت باشه با این وجود بازم برمیگرده....
    میدونی خیلی از اقوام میگفتن چی شد مه سو رو راه دور دادین رفت؟!!!! اینهمه خواستگار نزدیک...مامان فقط یه جواب داد: به هر کدوم از خواستگارای نزدیک جواب رد دادیم فورا ازدواج کردن و حتی برای بار دوم خواستگاری نکردن(از پسرداییش خبر نداشت ماهی یه دفعه از خودم خواستگاری میکرد و ردش میکردم:))) ) ولی خب مستر اچ چند سال خواستگارش بود و رهاش نکرد....واقعا تا قسمت آدم رو به کجا ببره....
    در پاسخ
    مرسی مه سو جانم
    مه سو عاقلانه که فکر کنیم
    اگه میخواست برگرده اصلا نباید پافشاری می کرد...
    مشکل ما چیزی نیست که بشینیم در موردش حرف بزنیم و حلش کنیم
    سو تفاهم نیست که بشه ازش رد شد
    آدم ها تو رابطه خواسته های متفاوتی دارن
    خواسته های ما در دو جهت متفاوت بود.. دو تا خط موازی

    قسمت رو مامانم خیلی قبول داره مه سو
    من خیلی به قسمت اعتقاد ندارم

    خوشحالم که همسرت تلاشش رو کرد و باعث خوشبخت شدن شما بود این وصلت
    ۳۰ تیر ۹۸ , ۱۵:۲۱
  14. انشاله که بهترین ها در انتظارت باشه
    فکر نمیکنم بعد از اونهمه احساسات پررنگ جناب امیدخان با یه جواب منفی میدان را خالی کنند
    لباسهای نو مبارک
    انشاله که به دلخوش استفاده کنی
    در پاسخ
    مرسی عزیزم
    میدونی تیلو ما دیدمون به این رابطه خیلی متفاوت بود
    من اصلا تمایلی به حرف زدن در مورد آینده... بچه.... اینکه کجا خونه بگیریم نبود
    یعنی یا طفره می رفتم... یا سکوت می کردم
    امید ی رابطه میخواست که آینده داشته باشه
    حتی با وجودی که بچه داره... اون هم سن و سال 21
    در مقابل من!! خیلی تمایل بیشتری داشت به بچه دار شدن!!!!!!
    نمی تونم بگم درکش نمی کنم... درکش می کنم ... امید نسخه ی قبلی خودمه
    همه چیز باید سر جاش باشه!!

    مرسی عزیزم
    ۳۰ تیر ۹۸ , ۱۴:۲۲
  15. سلام
    به نظر من که تصمیم درستی گرفتید. من هم جای شما بودم همین کارو می کردم. آدم باید اول تکلیفش با خودش معلوم باشه بعد با دیگران و اینکه زمان لازم است تا بعد جدایی بتوان در یک مورد جدید، تصمیم منطقی و دور از احساس گرفت. 
    انشاالله بعد از این اوضاع بر وفق مراد باشد.
    در پاسخ
    سلام ربی جان
    چه خوب که هم نظر هستیم تو این مورد
    انشالله
    مرسی دوست خوبم
    ۳۰ تیر ۹۸ , ۱۴:۱۳
  16. از دیروز که پستت رو خوندم همش فکرم پیشته. نمی دونم چرا ولی خیلی غمگین شدم. شاید چون رابطتون خیلی قشنگ بود و تو بهتر شدن روحیه ات خیلی موثر. اما خوب تو می دونی تصمیم درست چیه
    می دوتم دختر عاقلی هستی و افسار زندگیت تو دستته
    مطمئنم روزهای خوب تو راهه
    مانتوها هم پیشاپیش مبارک باشه عزیزممممم. منتظرم که ازشون عکس بزاری برامون. 
    در پاسخ
    فدای تو بشم ویرگول جونم ... ببخش عزیزم
    خوب همه چیز های خوب مدت و عمرشون کوتاهه... هیچ خوشی پایداری نیست


    منم مطمئنم روزهای خوب تو راهه

    سعی میکنم حتما عکس بذارم
    بوس بوس
    ۳۰ تیر ۹۸ , ۱۳:۳۰
  17. سلام عزیزم 
    وای بهی شوکه شدم با پستای قبل 
    اصلا فکرشو نمی کردم
    امیدوارم هرچی به صلاحت پیش بیاد 
    مانتوها عالیه 
    مبارکت باشه 
    من ۹۰درصد اوقات مانتو می دوزم 
    به نظرم شیک تر از بازاری هست 
    مدل و جنس همونی که می خوای 
    عاشق اون‌مانتو سورمه ای آخر و کوتاه اولی شدم‌
    خیلی شیک 
    خیاطتت مانتو‌کوتاه رو چند می گیره ؟
    در پاسخ
    سلام فری جان
    منم فکرش رو نمی کردم حقیقتش رو بخوای
    مرسی

    الان همه مانتو های بازار شبیه همه
    خوبه با دوختن یکم تنوع بدیم

    فکر کنم همه عاشق مانتو آخری شدن


    نمیدونم فری راستش نپرسیدم
    ولی مانتو قبلی رو از من 60 تومن گرفت
    که واقعا عالی بود قیمتش
    قبلا ی خیاطی میدادم برام بدوزه 150 می گرفت مانتو ساده
    این قیمتش خیلی خوبه
    احتمالا مانتو کوتاه رو 50 بگیره
    چون خونه کار میکنه قیمتش رو کم کرده
    پارسال مغازه کرایه کرده بود.. قیمتش بالاتر بود
    ۳۰ تیر ۹۸ , ۱۳:۱۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">