سوال های خوبی پرسید

به سوال هام بدون ام ام  کردن جواب داد

برای پاسخ دادن به هیچ سوالی فکر نکرد

بریده بریده و بدون تمرکز حرف نمیزد

پرسید خودمو در آینده چطوری میبینم؟

و براش سوال بود چرا بچه در تصور آیندم نیست

و دلیلم را که توضیح دادم خیلی خوب درک کرد

حتی از مزیت های داشتن بچه نگفت

یا جمله ای که سعی کنه نظر منو عوض کنه

یا کلمه یا عبارتی که حس بد یا منفی ایحاد کنه

فقط گوش داد و حرف هایی زد که نشون میده درک میکنه

و این یک نکته ی خیلی خیلی مثبت بود برای ایشون

چرا؟

چون در اولین برخورد لازم نیست

روی عدم تفاهم ها مانور بدیم

حتی اگر نظری مخالف ما گفته میشه باید

فقط شنونده باشیم

و نهایت بگیم متفاوت فکر می کنیم

سعی نکنیم آدمی را که اولین باره می بینیم

متقاعد کنیم

خودش شعور، درک و برنامه برای زندگیش داره

و از ما هم نظر یا مشاوره نخواسته!!

و مهم تر از همه درک کردن خیلی مهمه

شنونده خوب بودن خیلی مهمه

شبیه عکسی بود که دوستم فرستاده بود

برادر شوهر دوستم میشه آقای دکتر

یک سال و چند ماه از من بزرگتره

در بیست و پنج سالگی ی نامزدی و عقد داشته که جدا شده

دلیل جدایی را به من عدم تفاهم گفتند

چه دوستم و چه خود آقای دکتر گفتند عدم تفاهم

و تفاوت فرهنگی

که حالا باید دید واقعا چی بوده

 

 

 

 

۱۰ نظر ارسال شده است

  1. من فکر کنم کلماتم تو اون کامنت درست کنار هم قرار نگرفت که گویای حس خوبم باشه . و اصلا قصدم این نبود که چون ایشون پزشک هستن شما راحت تر تصمیم میگیرید یا اصلا این به خودی خود و تنها ، یه امتیازه

    فکرکنم سوءتفاهم شد 

    من از نوع تصمیم گیری و مدیریت زندگی تون همیشه لذت بردم و حالا هم ... فقط همین  

    حرفم سر قدرت تصمیم گیری تون بود نه شرایط اون . 

    امیدوارم چیزی به دل نگرفته باشی

    در پاسخ
    سوتفاهم نشد عزیزم
    و البته من ناراحت نشدم
    ولی به نظرم دیدت با من نسبت به شانس و امتیاز و قدرت متفاوت هست

    عزیزم من اگر ناراحت بشم خیلی رک میگم ناراحت شدم
    ۱۹ فروردين ۰۲ , ۲۰:۳۱
  2. به نظرم شما دلت پیش مهدی گیر کرده و نمی خوای یا نمی تونی به بقیه فرصت بدی

    در پاسخ
    خیلی دوست دارم بدونم این جور فکر ها را از کجاتون میارید؟؟
    عزیزم همه مثل شما نیستند که گربه نر هم میبینن عاشقش میشن
    ۱۹ فروردين ۰۲ , ۱۱:۴۱
  3. منظورم قدرت تصمیم گیری ت بود 

    در پاسخ
    ربطی به دکتر بودن یا نبودن طرف مقابلم نداره
    مدرک اون اقا از نظر من امتیاز حساب نمیشه برای اون
    ۱۸ فروردين ۰۲ , ۲۱:۳۳
  4. سلام سال نو پر از اتفاقات خوب عزیزم 

    امیدوارم هرآنچه ک خیر ه برات پیش بیاد

     

     

     

    در پاسخ
    سلام عزیزم
    سال نو پر از روزهای خوب
    ۱۸ فروردين ۰۲ , ۱۶:۰۶
  5. انشاالله به خوبی پیش بره . چه قدر برات ذوق میکنم ، درسته خودت دکتری و قاعدتا کمتر از اون شایسته ت نیس ،  ذوق میکنم که دکتر پشت دکتر تو صف بله ت موندن ، و این یه امتیاز و قدرته . از حس و حالت لذت میبرم که روون پیش میری ، خودت رو درگیر خیلی چیزای بیهوده نمیکنی . 

    در پاسخ
    امتیاز و قدرت؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    مثلا چه امتیازی؟

    ۱۸ فروردين ۰۲ , ۱۲:۱۷
  6. سلام بهی جان سال نوت مبارک عزیزم

    ان شالله که خیره و اینها نکات خیلی مثبتی هست که طرف مقابلت انسان بالغی هست

    امیدوارم هرچی به خیر وصلاحته همون بشه گلم.

    در پاسخ
    سلام عزیزم
    مرسی موجا جان
    ۱۸ فروردين ۰۲ , ۱۱:۴۵
  7. حس خوبی از نوشتن دیدارت گرفتم. فکر میکنم انشالله سر انجام داره این اشنایی. و چقد خوب ب خانواده نگفتی فعلا . اینجوری راحتتر پیش میره ... 

    در پاسخ
    بله فعلا نگفتم
    چون خانوادم هنوز درگیر مورد نیمایی هستند
    ۱۸ فروردين ۰۲ , ۱۱:۳۳
  8. سلام عزیزم .. 

    چه خوب .. و چه خوب پیش رفته جلو .. 

    در پاسخ
    سلام عزیزم
    برای جلسه ی اول خیلی خوب بود
    ۱۸ فروردين ۰۲ , ۰۱:۰۳
  9. سلام شب بخیر به نظر میرسه به دلت نشسته

    در پاسخ
    سلام
    نه فقط منطقی و عاقلانه رفتار کردند
    ۱۷ فروردين ۰۲ , ۲۳:۴۷
  10. امیدوارم بهترین تصمیم هارو بگیرید ^_^

    در پاسخ
    مرسی گلم
    ۱۷ فروردين ۰۲ , ۲۲:۵۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">