هر وقت وبلاگ را باز میکنم

دو سه تایی کامنت خصوصی دارم که اصلا بدون

خواندن حذف می‌شوند

بعد چند تایی کامنت بیخود هم دارم این وسط

که بسته به حال و حوصله ام یا جواب می‌دهم

یا بدون جواب حذف می‌شوند

خیلی دلم میخواهد یک مدت کلا کامنت ها را ببندم

 

پ.ن:مربی دو گرفته ام

چندین بار رفتم و آمدم

وقتی با دیگران کار می کرد

وقتی می دوید

وقتی مشاوره می‌داد 

نگاهش کردم 

چندین روز رفتم و آمدم تا

تصمیم گرفتم آیا مربی مناسبی هست یا نه

و بعد یک روز رفتم جلو و گفتم

میخواهم یک مربی برای دویدن

داشته باشم و آیا شما شرایطش را دارید؟

برخوردش خوب بود

چند مدال دارد در دو میدانی

مربی فدراسیون است

گفت از کی شروع کنیم؟

گفتم از دوشنبه حدود هفت عصر

تنها فکری که دارم این است 

که رویای دویدن به صورت حرفه ای

باید تیک بخورد

آیا از پسش بر میایم؟؟ آیا کم نمیارم؟؟

اینجور سوال ها اصلا به ذهنم خطور نمی کند

چه برسد که بخواهم در موردشان فکر کنم

 

پ.ن:یک چیزی که پارسال خیلی تمرین کردم

خاموش کردن بود

مثل وقتی که عصبانی هستیم اما عصبانیت را خاموش می کنیم

خودمان را آرام می کنیم

برای تمام احساسات دیگر تمرین کردم

هر وقت میخواهم بتوانم خاموشش کنم

و امسال انگار دکمه ای جایی از ذهنم نصب شده

باشد

هر چیزی را میتوانم در کمتر از پنج ثانیه خاموش کنم

پیاده روی در سکوت خیلی کمکم کرد

کتاب هایی که در ده سال گذشته خوانده بودم

و هی به ذهنم پیام میدادم تا این ها را تمرین نکنی

خبری از کتاب جدید نیست

خیلی کمکم کردند

 

پ.ن: یک شلوار ورزشی خریده ام

ساک ورزشی ام را شسته ام

فلاسک آب 

و بقیه وسایل را آماده کرده ام برای دوشنبه 

 

پ.ن: مهدی یک کتاب معرفی کرده برای یوگا

و بالا بردن سطح انرژی

بعد پیشنهاد داد کتاب را امانت بدهد

اگر برایم مفید بود معرفی میکنم

 

پ.ن: با مامان رفتیم یک دکتر طب سنتی

من رژیم پاکسازی میخواستم

مامان درمان سیاتیک

فعلا که رژیم را شروع نکرده ام

 

پ.ن:امروز برنامه اردیبهشت را باید بنویسم

یک روز که مسیرم به انقلاب می‌خورد

رفتم و دفتر خریدم

برچسب های رنگی

کاغذ و ماژیک

آنقدر این هفته شلوغ بودم که نشد 

برنامه را بنویسم 

 

پ.ن: پست فیلم امروز یا فردا ارسال می‌شود

دلیلش این است که ارسال عکس وقتم را می گیرد

مینا اگر میتوانی آدرس آن سایت را بده لطفا

 

پ.ن:نکته جالبی که در مورد ماه رمضان وجود دارد 

برای من این است که مثلا من که روزه نگرفته ام

آن یکی، دو کیلو وزنی که به سختی اضافه کردم

را از دست دادم!!

دیگرانی که روزه گرفته اند چند کیلو چاق شده اند!!

البته که شامل حال همه نمی شود

اما اگر وزن‌تان در این ماه با روزه گرفتن بالا رفته است

خدا قوت ، اجرتان محفوظ

 

 

 

۴ نظر ارسال شده است

  1. سلام بهی جان عزیز

    آیا امکانش هست اسم کتابهایی که بهت کمک کردند را بنویسی؟؟

    در پاسخ
    سلام گلم همیشه هر کتابی بوده معرفی کردم
    اگر بخوام بنویسم باید در یک پست بنویسم

    ۴ ارديبهشت ۰۲ , ۱۳:۲۲
  2. پیاده روی طولانی تو سکوت رو تجربه کردم تو دوران ویژه ای از زندگیم؛ نتایج شگفت انگیز واسه م داشت توی واضح شدن با خودم، کنار هم قرار دادن سرنخ ها و از پسِ خودم برآمدن... من یه دفترم همراهم بود البته. 

    چه جالب بهی جان منم مدتی هست به دویدن فکر میکنم با همون هدفی که تو پیاده روی ها داشتم... قدمی براش برنداشتم و فکر کنم به همون پیاده روی ها برگردم 😅

    مشتاق خوندن تجربه ت از دویدن هستم جانم.. 

    در پاسخ
    شما احتمالا راه میرفتی و فکر می کردی
    برای همین چیزی برای یادداشت داشتی
    من ذهنم را خاموش میکنم
    و در حین پیاده روی به چیزی فکر نمیکنم

    برگرد به پیاده روی و احتمال زیاد پیاده روی
    می‌رساند شما را به هدف های دیگر
    خودم هم منتظر دوشنبه هستم
    ۳۱ فروردين ۰۲ , ۱۶:۱۲
  3. عزیز دلم بهی تو یک تنه چشم و چراغ اینجایی با این پست های جادوییت که پویایی تزریق میکنه . آدم میخواد بعد خوندنت حتما بره کار مفیدی بکنه .

    چقدر دوستدار تو ام .

    https://imgurl.ir/

    خدمت دختر خفنم .

    در پاسخ
    چشم و چراغ؟ ها؟ خوبه
    امیدوارم باشم
    البته که یک تنه نیستم 
    ولی همین که تو پسندیدی برایم عالیست

    برای لینک یک دنیا ممنون 
    استفاده کردم به روحت دورود میفرستم 
    ۳۱ فروردين ۰۲ , ۱۵:۳۸
  4. خاموش سازی احساس باعث انباشتگی احساس و منفجر شدن  نمیشه؟ من یجا خوندم باید بروز داد تا از بین بره راه رهایی ازش سرکوب نیست بروز دادنه 

    در پاسخ
    سرکوب؟؟
    یعنی وقتی شما عصبانی میشوی حتما باید داد بزنی یا فریاد
    یا چیزی بشکنی؟؟
    کنترل خشم و عصبانیت به معنای سرکوب نیست
    اتفاقا نشان دهنده تسلط به احساسات هست
    اینکه شما با کنترل عصبانیت کم کم یاد می گیرید 
    نیاز نیست بخاطر خیلی مسائل اصلا عصبانی شد
    یا اجازه ندهید هر چیزی شما را بهم بریزد

    اون احساساتی که شما میگی شامل بروز عشق
    علاقه
    و حس خوبه
    فکر کنم شما داری در مورد یک موضوع دیگر حرف می‌زنید 
    ۳۱ فروردين ۰۲ , ۱۳:۲۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">