خوب در مدیریت استرس اینجور مسائل باید خودم را رشد بدم

دفعه قبل یکم استرس کشیدم

این سری نه

باید یاد بگیرم که این بخشی از کارم هست

و هر کاری علاوه بر نکته های مثبت و سودی که داره

می تونه در کنارش استرس و یا ضرر هایی را هم داشته باشه

که واقعا در کنترل و محدوده ی مدیریت ما نیست

یک واریزی دیگر این آبان دارم که اگر خدا یاری کند

بخش بزرگی از حساب کتاب های مالی ام جلو می رود

تا همین جا این دو واریزی هم بسیار خوب پیش رفته

و خدا را برای اینکه از نظر مالی توان پرداخت داشتم شاکرم

 

دو: آبان ماه، ماه تولدم است

امسال برای تولدم برنامه دارم و میخواهم مهمان دعوت کنم

در خانه گفتم که برای تولدم میخواهم مهمانی بدهم

و فقط دوستانمان را دعوت می کنم

فکر میکنم منظورم را مستقیم رسانده بودم: نه به فامیل!:)))

اما بابا انگار دوست داشت از فامیل هم کسانی باشند

که با یک جمله ی ساده فامیل را بعد دعوت میکنم قضیه تمام شد

غذا از بیرون می گیرم

دسر ها را خودم درست می کنم

با شما که تعارف ندارم

دوست ندارم چیزی هدیه بگیرم

چون به شدت سلیقه ام

عجیب و غریب شده است

و خیلی چیزها به نظرم زشت و بیخود شده اند

میخواهم اعلام کنم کسی برایم چیزی به عنوان هدیه نگیرد

 

سه: پنجشنبه و جمعه تا جایی که نفس داشتم:)))

برنامه های هفته را هل دادم جلو

یک فیلم دیدم که بسیار دوست داشتم

بعد از دیدن فیلم نقطه شکست

تصمیم داشتم فیلم دیگری از خانم کارگردان ببینم

و

The Hurt Locker

را دیدم

فکر میکنم باز هم مثل فیلم قبلی

هر کسی از این فیلم برداشت متفاوتی خواهد داشت

بسیار فیلم را دوست داشتم

 

چهار:فردا روز تمرین است

شبش کلاس فرانسه دارم

تمرین های کلاس را جمعه انجام داده ام

بعضی یکشنبه ها حتی قبل از کلاس مسواک هم میزنم

کلاس که تمام می شود فقط لپ تاپ و چراغ را خاموش میکنم

گوشی را در حالت پرواز می گذارم و می خوابم

 

پنج: مامان گاهی تلاش هایی می کند تا

آدم های سمی که از زندگی ام حذف کرده ام را

به زندگی ام برگرداند

اما من نه آن دختر بچه ی پنج ساله ام که احمقانه تسلیم شوم

و نه آن دختر بیست ساله که از کارهای مامان عصبانی بشوم

و حرص بخورم

حالا سربازی هستم آرام و آسوده که می داند چطور با آرامش

از خودش و زندگی اش دفاع کند

 

 

 

۶ نظر ارسال شده است

  1. تولدت مبارک دختر تلاشگر و موفق❤️

    در پاسخ
    مرسی عزیزم
    ۲۱ آبان ۰۲ , ۰۳:۵۰
  2. سلام بهی جان

    خوبی عزیزم؟

    چقدر ازت یاد میگیرم و چقدر خدشحالم این همه تغییر مثبت را در رفتارات میبینم.

    در پاسخ
    سلام عزیزم لطف داری
    ۱۸ آبان ۰۲ , ۱۰:۵۵
  3. سلام

    تولدت مبارک دوست خوبم  انشالله همیشه بدرخشی

    در پاسخ
    سلام زنده باشید
    ۱۶ آبان ۰۲ , ۱۸:۱۸
  4. پیشاپیش تولدتون مبارک 😍😍😍 الهی که امسال تمام آرزوهاتون به خاطره تبدیل بشن در پناه خالق مهربونتون 🎊🎉🎉🎊♥♥

    در پاسخ
    مرسی قشنگم
    ۱۴ آبان ۰۲ , ۲۲:۲۹
  5. تولدت مبارک سرباز دوست‌داشتنی و مقاوم 

    در پاسخ
    مرسی عزیزم
    ۱۴ آبان ۰۲ , ۱۳:۵۶
  6. به نظرم نگو کسی هدیه نیاره چون بی احترامیه و ممکنه طرف به جای هدیه یه پولی بذاره تو پاکت بهت بده که همون هدیه خوشگل تره... نمیدونم چند تا رفیق داری ولی من اگه بخوام رفیقامم دعوت کنم از انگشتای یه دست تجاوز نمیکنه

    در پاسخ
    با دوستان خانوادگیمون راحت هستم
    حتی اگر دوستی چیزی بخواد اعلام میکنه که گروه براش بخرند
    به عنوان هدیه و هیچ وقت ناراحتی پیش نمیاد
    واقعا سلیقه من عجیب شده
    و گرنه دوستانمون خیلی بد سلیقه نیستند 
    گروه دوستانی که دعوت میکنم
    همه رنج سنی دارند
    از اقا و خانم هشتاد و چند ساله
    تا هم سن و سال های خودم
    دوست صمیمی من نیستند
    گروه خوبی هستند برای دورهمی و مهمانی
    بی حاشیه و شاد
    ۱۴ آبان ۰۲ , ۱۳:۲۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">