هفته پیش یک خبر سکته 

و

یک خبر فوت 

کامل انرژی ام را گرفت

سعی کردم هر جور می شود

خودم را جمع و جور کنم

ولی واقعا روحیه دادن

به اطرافیان ی که در این اتفاق ها دست 

و پا می‌زدند انرژی ام را تمام کرد

امروز بهترم

با اینکه یک جمعه ی نفس گیر را سپری کردم

و آنقدر کار کرده بودم

که ساعت شش عصر از خستگی نمی توانستم

درست نفس بکشم

شب درست نخوابیدم

اما صبح که بیدار شدم انرژی ام برگشته بود

به لیست کارهای این هفته نگاه کردم

و سعی کردم روزم را آرام شروع کنم

باید چند کار را در آذر ماه پیش ببرم

واریز های مالی تمام شد

باید برای برنامه های دیگرم حساب کتاب کنم

و ببینم در آذر ماه چقدر میتوانم 

مسائل مالی را جلو ببرم

ماه هفتم تمرین تمام شده است

و باید برنامه های ماه هشتم را از فردا شروع کنم

هیچ وقت فکر نمی کردم من

یک عدد ورزش ندوست!!

تا اینجا خودم را بکشانم

 

پ.ن: آسترولوژی شرقی بسیار ترسناک است

پشیمان نیستم که یادگیری اش را شروع کردم

چیزی حدود یک سال باید آموزش ببینم

یعنی هم زمان لازم دارد

هم انرژی و هم علاقه

 

پ.ن: کتاب سقراط اکسپرس را شروع کرده ام

حدود یک سوم کتاب را تا اینجا خوانده ام

نویسنده کتاب حداقل در گفتگوهای ذهنی در حد من

پر کار است!!

 

پ.ن: یکی از چیزهایی که حالم را جا می آورد 

خنکی تختم قبل از دراز کشیدن است

 

 

 

۳ نظر ارسال شده است

  1. سلام بهی جون

    امیدوارم همیشه وزنه اخبار خوب از اخبار بد توی زندگیتون سنگینتر باشه. :))

    + من یه عدد تنبل ورزش دوستم که از مسیر باشگاه فراری ام اما توی باشگاه و بعد از برگشت خسته نیستم D:

    در پاسخ
    سلام عزیزم
    تنبل ورزش دوست نداریم عزیزم
    شما ورزش ندوست هستی که بعد از ورزش حالت بهتر میشه
    ۸ آذر ۰۲ , ۱۱:۳۹
  2. بهی باورم نمیشه که تو یک آدم ورزش ندوست بودی !!

    کارت پر خیر و برکت باشه .

    میبوسمت

    در پاسخ
    چرا باورت نمیشه قشنگم
    من کلا دارم کارهایی را انجام میدم که قبلا در مقابلشون گارد داشتم
    مثل کلاس آواز
    مثل تمرین های سنگین
    مثل کار جدیدم
    مثل اهمیت ندادن به دیگران:)))
    فدات
    ۵ آذر ۰۲ , ۲۰:۴۷
  3. یکی از چیزهایی که حالم را جا می آورد 

    خنکی تختم قبل از دراز کشیدن است

     



    Daroneman.blog.ir

     

    وای دقیقا

    در پاسخ
    بله دقیقا
    ۴ آذر ۰۲ , ۲۳:۰۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">