کارهای هفته خوب پیش رفته

و کار زیادی برای انجام این آخر هفته ندارم

البته که همین دو روز چیزی حدود پنجاه تا شصت گزینه

از برنامه های دفترم تیک میخوره

ولی خوب چیزی نیست که از پسش برنیام

چند تا فیلم خوب دیدم این هفته

انیمیشن elements 

واقعا عالی بود پیشنهاد میدم

از دیروز دز آب دریافتی روزم را زیاد کردم

اگر اون بخشش که همش در سرویس هستم را کنار بگذاریم

میتونم بگم حالم خیلی بهتره

ی دوستی دارم که به خاطر شغلش ی چیز هایی از پزشکی

و طب سنتی سرش میشه

چند وقت پیش گفت بهی حتما همراه آب نمک و شکر بخور 

باعث میشه بدنت آب دریافتی را جذب کنه و نفرسته به مثانه

طبق چیزی که دوستم میگه

بدن همیشه تعادل میزان نمک و آب بدن را نگه میداره

وقتی ما فقط آب میخوریم 

این تعادل بهم میخوره 

بنابراین بدن آب دریافتی را سریع می‌فرسته مثانه و از بدن خارج میکنه

ولی وقتی مثلا پفک بخوریم یا غذایی که شور باشه

بعدش هر چی آب میخوریم عطش برطرف نمیشه

و البته خبری هم از سرویس رفتن به اون صورت نیست

من دو روز هست دارم فقط آب میخورم 

البته پفک دیشب و امشب خوردم

و باعث شده کلی آب کنارش بخورم

اولین تفاوتی که حس کردم این بود

که سنگینی روی قفسه سینم برداشته شد

بدن درد و خستگی جسمی م خیلی کمتر شده

حالا یک هفته رژیم نمک و آب را جلو میرم اگر 

واقعا این حس سبکی م از زیاد آب خوردن باشه 

ادامه میدم

دیگه چی براتون بگم؟

جونم براتون بگه

مدارکم پیدا شده!!!

یعنی اصلا فکرش را نمی کردم

از ی مرکزی پیامک دادند که بیا ببر

فردا میرم می گیرم

این یکی از گزینه هام هست:)))

جمعه برنامه کوه دارم

خدا یاری کنه میرم

تولد من گذشت و افتادیم در بقیه تولد ها

آذر دو تا تولد و دی یک تولد داریم

براتون از مهمونی تولدم نگفتم؟

خیلی خوب بود

قشنگ به من خوش گذشت

مامان میخواست در مورد کار جدیدم در مهمونی صحبت کنه

فعلا دلم میخواد در سکوت برم جلو

فکر میکنم هنوز زوده

هنوز حس میکنم در این موقعیت جدید جا نیوفتادم 

فکر میکنم اگر برنامه ها خوب پیش بره

از شب سال نو ۲۰۲۴ کم کم به اطرافیان اعلام میکنم

چقدر نیاز داشتم شب سال نو ی سفر برم

مامان میگه بریم ترکیه

هنوز تصمیم نگرفتیم

 

پ.ن: رسیدم به آموزش های ماه سوم آسترولوژی 

نمیدونم از ترسناک بودنش کم شده؟

من دارم  به ترسناک بودنش عادت میکنم؟

یا چون مطمئن شدم کارمای وحشتناکی در جارتم ندارم

نفسم بالا اومده؟

فکر میکنم هر انسانی نکته های منفی در چارت ش داره

مثلا من موضوع بچه در چارت م قفل هست

و سوال اصلی این هست اگر من که هیچ علاقه ای

به بچه دار شدن از همون اول نداشتم،

عاشق بچه دار شدن بودم چی می‌شد؟

چیزی که الان برام ذره ای بودن یا نبودنش مهم نیست

می‌شد یکی از بزرگترین مشکلات زندگیم!!

طلاق در چارت م به صورت جزئی وجود داره

تاخیر در ازدواج 

اما هیچ کارمایی ندارم

منظورم کارماهای مشخص و واضح هست

مثل کارمای ازدواج

کارمای ورشکستگی

کارمای شکست عشقی

کارمای مرگ سخت

و..

مامان خیلی وقته میگه چارت منو نگاه کن

اما واقعا نمی کشم

چارت خودم را نگاه کردم و ذره ذره با این سبک

جدید دارم تفسیرش را یاد می گیرم

برای هفت پشتم بسه:)))

آسترولوژی شرقی، جیوتیش 

به نظرم دقیق تر تفسیر میکنه

قشنگی این نزدیک به سه ماه این بود

که استعداد عالی در شغل جدیدم در چارت مشخصه!!

البته تا این جا متوجه شدم

که مرگ آرامی هم خواهم داشت

مگه از زندگی چی میخوایم؟

ی چهارتا قفل رو چیزهایی که نمی خوایم

و ی مرگ راحت

بعد از نزدیک به سه ماه به این نتیجه رسیدم

چقدر آدم خوشبختی هستم

بس که در چارت های مختلف دست و پا میزنیم ما

برای یادگیری!!

۶ نظر ارسال شده است

  1. چرا کامنت های من نیستن 🥲

    در پاسخ
    هستن دارم جواب میدم کم کم
    ببخشید :(
    ۱۲ آذر ۰۲ , ۱۵:۱۴
  2. بهی جان واقعا خسته نباشین. من تو هفته هم ۵۰ ۶۰ تا تیک نمیزنم:)))

    یک سوال بپرسم؟ کسی رو میشناسین که کارش چارت خوانی باشه؟ یعنی این کار رو واقعا برای بقیه انجام بده؟ من خیلی دوست دارم چارتم رو بخونم با تفاسیر شما. اما واقعا رفتن به کلاس آسترولوژی برام ممکن نیست از خیلی نطرها. اما خیلی خوب میشه اگه کسی رو بهم معرفی کنین که کارش اینه. ممنونم❤️

    در پاسخ
    بله عزیزم خیلی ها را می‌شناسم
    الان چارت خوانی حدود یک تومن هزینش هست.
    بستگی داره بخواهید چارتتون با چه روشی خوانده بشه
    غربی یا شرقی
    قبلا شماره گذاشتم برای دوستان
    نمیدونم راضی بودن یا نه
    ۱۱ آذر ۰۲ , ۱۲:۴۴
  3. کاش یکی به من میگفت بچه داشتن برام قفله یا نه 

    حوصله ورود به پروسه درمان ناباروری رو ندارم 

    در پاسخ
    وقتی حوصله نداری چطور میخوای بچه دار هم بشی؟
    کلا آدم های بی حوصله نباید بچه دار بشن
    بچه نیاز به صبوری، حوصله 
    تلاش طاقت فرسا و خیلی چیزهای دیگه داره
    شاید صلاحت در بچه دار نشدن باشه
    ۱۰ آذر ۰۲ , ۱۲:۰۰
  4. سلام و وقت خوش

    آسترولوژی همیشه برام جذاب بوده امکان داره دوره ای که میرین معرفی کنین؟

    در پاسخ
    سلام نه متاسفانه
    چون میخوام آرامش داشته باشم این یک سال
    شاید تمام شد و راضی بودم معرفی کردم
    کلاس دوازده ماه طول میکشه
    هزینه دوره ۱۲ میلیون هست
    البته ی چیزی حدود دو میلیون هم لوازم تحریر میخواد
    اگر بخواهید جزوه بنویسید :)))
    دوره با هزینه کمتر هم هست 
    مثل دوره قبلی که گذراندم
    ولی چون خیلی ها سوال کردن
    در پست های آینده شاید چند نفر را معرفی کردم
    البته بگم کار هیچ کدوم را نمی تونم تایید کنم
    از نظر خوب بودن و کامل بودن تدریس
    ۱۰ آذر ۰۲ , ۰۸:۰۶
  5. سلااااااام بهی جان 😍

    نمی‌دونم پیام تبریک تولدم رسیده بهت یا نه اما مجددا تولدت مبارک 😍

     

    چقدر این چارت خوانی بنظرم لذت بخش میاد.کاش میشد بهمون بگی چطور میشه یاد گرفت.البته که من ساکن تهران نیستم ولی به این چیزها علاقه دارم (حس میکنم علاقه دارم)

     

    بهی جان نظر دوستتون درسته یه مدت رژیم کتو داشتم و خب آب نمک از واجبات بود و بهش می‌گفتیم الکترولیت البته که با نمک صورتی باشه بهتره که الان نزدیک دو سال هست من نمک صورتی و آبی استفاده میکنم املاح معدنی داره و حتی پدرم هم که فشارخون و ناراحتی قلبی و ... دارن که منع مصرف نمک داشتن استفاده میکنن و جالبه که میزان دُز داروهاشون اومده پایین (رژیم کتو داشتیم )

     

    اگر خواستی بگو پیج و یا شماره پیجی که نمک ازشون تهیه میکنم رو برات بذارم ❤️

    در پاسخ
    سلام گلم رسیده
    من نرسیدم تایید کنم ببخشید
    مرسی عزیزم

    ربطی به ساکن تهران بودن نداره
    کلاس ها در تلگرام به صورت آف لاین هست
    بذار ی سرچ کنم ببینم این رژیم چی هست
    حتی اسمش را هم نشنیده بودم

    باشه عزیزم خبر میدم
    ۹ آذر ۰۲ , ۱۱:۱۸
  6. چرا آب نمک؟ مگه بیماری خاصی داری؟

    ترکیه رفتید یه سریم به سواحل زیبای آنتالیا بزنید! :))

    تولد چی! کشک چی! مگه نزدیک شدن به مرگم جشن داره؟! 

    در پاسخ
    هر کس دید متفاوتی داره
    مسلما من حسی که شما به زندگیت را داری ندارم
    و البته دیدی که شما به مرگ و تولد داری
    ۸ آذر ۰۲ , ۲۲:۱۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">