خوب خیلی وقته ننوشتم

و

البته متاسفانه وبلاگ هم نخوندم

کاری که قبلا واقعا برای سبک کردن ذهنم انجام می دادم

این روزها واقعا فرصتش را از خودم گرفتم

امیدوارم یکم بتونم برنامه هام را هندل کنم و برسم به وبلاگ

دقیقا هر جای زندگیم نیاز به نوشتن داشتم و زندگیم پر ماجرا بوده

برای نوشتن، تایم برای نوشتن نداشتم

از اول آذر انگار در مسابقه ی دو باشم در حال دویدن بودم

تا همین دیشب که به خودم ی آف چند ساعته دادم و رفتم

وسط بازارِ میوه و سبزیجات

نمک و ی سری چیزهای دیگه می خواستم که خریدم

خرید ها رو که انجام دادم اومدم خونه و نشستم پشت میزم

تا یازده

یازده دیگه هلاک بودم

قراری که با خودم گذاشته بودم برای ده خوابیدن

بعضی شب ها اینجوری خراب میشه

ده روز باقیمانده از آذر کارم سبک تر هست

فایل هایی که باید می فرستادم برای آقای دکتر را فرستادم

خودم را رساندم به درس های جدید آسترولوژی

با برنامه کلاس فرانسه ام دارم پیش میرم

و از کارهای دانشگاه عقب نیستم

این یعنی این ده روز می تونم روی دور سبک تری کار کنم

و از کلاس هام لذت ببرم

برنامه تمرین های ورزشم خیلی سنگین شده

رژیم آب واقعا درد قفسه سینه ام را بهتر کرد

نمی دونم این کرونا با من چکار کرده!

فعلا که آب خوردن داره جواب میده

کلاس آوازم هم خوب پیش میره

این آذر تولد مامان و داداش بود که خوش گذشت

برای تولد مامان با دوستامون رفتیم بیرون

و تولد داداش را چهار نفری گرفتیم

مونده تولد بابا که در دی ماه هست

هنوز نرسیدم کامنت ها را پاسخ بدم

قرار شد براتون در مورد آسترولوژی بگم

اول از همه فکر کنم باید اول و آخر نوشته هام بنویسم

که من خودم نه تایید می کنم و نه آنقدر در مودرش می دونم

که بخوام نظر قوی بدم

منظورم این هست که خیلی ها در این زمینه کار می کنند

مثلا سایتی هست به اسم هوراسترو

اگر به فارسی در گوگل بزنید

دریافت چارت ودیک براتون بالا میاد

خوب این سایت به صورت رایگان چارت بهتون میده

البته باید اطلاعات را درست وارد کنید

بعد هم تفسیر و ...

البته می تونید یک سری پکیج ها را از سایت بخرید

من میگم کاملا روشی که چارت میده غلط هست

و در نتیجه تفسیر ها هم غلط خواهد بود

یک سری سایت های خارجی هم داریم که معروف هاش

برای هندی ها هستند

اون ها هم چارت رایگان میدن

باز هم درست نیستند

چرا؟

چون مثلا من چارت خودم را از هوراسترو می گیرم

از ی سایت دیگه هم می گیرم

و مقایسه می کنم

ممکنه حالا بر اساس سبک و روش

این چارت ها متفاوت باشه یا نه

تفسیر چارت را که با زندگیم مقایسه می کنم می بینم اصلا

من نیستم! زندگی یکی دیگه است

اما با نرم افزاری که الان دارم کار میکنم

چارتم متفاوت رسم میشه و بیشتر به زندگیم شبیه هست

نرم افزار هم حدود هزار دلار قیمتش هست

و خوب اگر کسی واقعا بخواد کار کنه در این زمینه باید بخره نرم افزار را

من از استادم کمک گرفتم تا الان برای دریافت چارت

و نرم افزار را نخریدم

ی چیز دیگه اینکه من فکر میکنم اوایل امسال به فرزانه جان

شماره ی شخصی را دادم برای دریافت چارت

و بعد هم شماره را اینجا برای یکی از دوستان گذاشتم

من اصلا نمی دونم کارشون خوب بود یا بد

چون هیچ کدوم از شما نگفتید راضی بودید یا نه

کلا تفسیر چارت را اگر مثل من برای سرگرمی و داشتن ی دید متفاوت

دوست دارید خوبه

اگر نه که مثل هر چیز دیگری خوبی و بدی های خودش را داره

مثلا در این روشی که من دارم یاد می گیرم میگه

هر شخصی براش مشخصه از چه راهی می تونه پول خوبی در بیاره

خاله اولی من داروساز هست

در ماه درآمد میلیاردی داره

خاله دومی کلینیک زیبایی داره

و ژل و بوتاکس و اینجور چیزها کار میکنه

خاله دومی هم درآمد میلیاردی داره در ماه

اما خاله سومی نه!

درآمدش خوبه، بد نیست

اما میلیاردی نیست

حالا شاید فکر کنید که خوب پزشک هستند و فلان

نه

هر دو نفرشون درآمد خوب از این راه داشتن

خاله اولی اگر می رفته در کار زیبایی این درآمد را نداشته

و خاله دومی هم همین طور اگر می رفته در کار داروسازی

درآمد آنچنانی نداشته

مثلا من خودم بر اساس چارتم باید مشاور می شدم!!!!!

یعنی در این کار می تونستم عالی باشم و به چشم بیاد

حالا اینکه درآمد خوبی هم از این راه داشتم شاید

درست نمی دونم

به اون بخش نرسیدم هنوز:)))

اما درآمد خوب و عالی را از کار جدیدی که شروع کردم می تونم

داشته باشم

خود من الان در زندگیم واقعا از نظر مالی شرایط خوبی دارم

از نظر مالی شاید اصلا به کار دوم نیاز نداشتم

اما کار دومم رویام هست

چیزی هست که حتی بخاطرش کار در مرکز را با شرایط خوبی

که داشت رها کردم

و اصلا اصلا قبل از همه این ها نمی دونستم

برای من در این کار پولی هست یا نه

خوب حالا شما فکر کنید یک چارت نشون میده که اون

آقا یا خانم فقط از راه دزدی، قاچاق یا خلاف می تونه در آمد داشته باشه

یک چیزی که به زبان ساده بهش میگم قفل در درآمد!

یعنی تمام در ها به روی این شخص بسته شده

و فقط همین راه براش باز هست

بگیم امتحان، بگیم سرنوشت بد

هر چی اسمش را می خواهید بذارید

من اینجور آدم ها را کم ندیدم

که از هر راهی رفتن نشده و براشون پولی نبوده

کلا ما هر کدام نکته های مثبت و منفی در زندگیمون داریم

یعضی فیلسوف ها معتقد هستند

ما فقط بر روی بیست و پنج درصد از کل زندگیمون

اختیار داریم و برای بقیش نه

جالبه که روش ودیک هم همین دید را داره

روی بعضی خونه ها اختیار داریم و روی بقیش نه

ی موضوع جالب دیگه برای من این بود

که در چارت میشه در مورد ازدواج اول

ازدواج دوم شخص اطلاعات به دست آورد

مثلا دایی دومی با همسر اولش خیلی مشکل داشت

بچه دار نمی شدند

اختلاف فرهنگی و خانوادگی

با همسر دومش وقتی ازدواج کرد

نه ماه بعد بچه دار شدن

وضع مالیش خیلی عالی شد

خانمش هم خیلی خیلی متفاوت بود از همسر اولِ دایی

ولی دایی مشکلی با این یکی نداشت!!

ودیک میگه خانه ی ازدواج اول با خانه ی ازدواج دوم فرق داره

برای من که جالب بود خیلی

مخصوصا که روی زندگی دایی دیده بودم این موضوع را

 

 

۱۲ نظر ارسال شده است

  1. ممنون عزیز دلم 

    لطف کردی

    در پاسخ
    خواهش میکنم
    ۹ دی ۰۲ , ۱۶:۳۷
  2. بهی جانم امکانش هست دوباره شماره طرف رو بزارید؟

    بنظرت با اموزش مجازی میشه استرولوژی یاد گرفت؟

    کلاس انلاین براش پیدا میشه آیا؟

    در پاسخ
    عزیزم ببخش دیر جواب دادم
    مجبور شدم برگردم و از کامنت های قبلی پیداش کنم
    09037669736
    اسشمون نسرین هست

    آره میشه
    حتما پیدا میشه
    من برام راحت تره مجازی
    چون خودم را میرسونم به درس ها در طول هفته


    ۲۸ آذر ۰۲ , ۲۳:۳۱
  3. امیدوارم همیشه روی ریل موفقیت حرکت کنین . خوندن وبلاگتون به من انگیزه میده که بیشتر و بیشتر کار کنم!

    خوندن تجربه رسیدن رو خیلی دوست داشتم.... به نظرم خیلی واقعی بود😍

    در پاسخ
    سلام شما هم همیشه موفق باشید دوست عزیز

    ۲۸ آذر ۰۲ , ۱۱:۱۸
  4. بهی جان من همون موقع در مورد چارت توی وبلاگم نوشتم. الان رفتم پیداش کردم دیدم توی بهمن پارسال شما شماره به من داده بودی ظاهرا . ولی یادم نیست کی واسه همه گذاشتی

    خب یه سری حرفاش مخصوصا در مورد داداشم واقعا درست بود و حیرت برانگیز . در مورد خودم هم خوب بود

    ممنونم ازت

    در پاسخ
    مرسی عزیزم که برام نوشتی
    خیر براتون در راه باشه برای خودت و داداش
    ۲۸ آذر ۰۲ , ۰۸:۴۱
  5. سلام...ممنونم بابت پاسختون..شما سال ۱۴۰۱گذاشتید و چون خانم فرزانه هم راضی بودند من گرفتم...موضوع ازدواج برام خیلی اهمیت داره اگر بهم بگن عدم ازدواج دارم پروندشو میبوسم میزارم کنار و خیالم راحت میشه ولی این عدم قطعیت واقعا داره منو از پا درمیاره ...

    در پاسخ
    سلام بله متوجه شدم
    پارسال به فرزانه جان شماره دادم طبق کامنت فرزانه جان و انگار امسال در وبلاگ گذاشتم

    ازدواج واقعا از روی چارت مشخص هست
    کاری به تفسیر اون خانم ندارم
    منظورم این هست که اگر گفتند ازدواج دارید و البته درست تفسیر کرده باشند ازذواج خواهید داشت
    هر کسی ی چیزی در زندگی براش مهمه
    اینکه بخوایم همه مثل ما فکر کنند درست نیست
    البته ی چیزی هم بگم جدا از زندگی شما
    گاهی وقتا واقعا شخص ازدواج نکنه خوشبخت تره
    یعنی با ازدواج تازه خانه هفت خودش را فعال میکنه و شاید برای خیلی ها شروع مصیبت باشه
    و برای خیلی ها شروع ی زندگی راحت
    در کل امیدوارم براتون بهترین ها پیش بیاد

    ۲۷ آذر ۰۲ , ۱۹:۵۸
  6. سلام عزیزم خوبی 

    چقدر لذت میبرم که یکی میاد میگه من از نظر مالی به نقطه آرامش رسیدم و مشکلی ندارم . برات خوشحالم چون مطمئنم خیلی براش زحمت کشیدی . کاش تو شهرتون بودم و میامدم پیشت درخواست کار میدادم چون آدم منصفی هم هستی . اینجوری شرایط کاری و مالی منم بهتر میشد . 

    من اون شماره رو زنگ زدم و تا اینجای پیش بینی ایشون درست دراومد،  مثلا تغییر شغلم ، امضای مهمی که قرار بود بزنم ، و خیلی چیزهایی که گفته و من میدونم با توجه به شرایط زندگی مون خیلی بش نزدیک هستم . و یه سری پیش بینی های شخصی که اگه اونم درست دراومد میام میگم . اما امیدوارم یکی از اون چیزایی که گفته واقعا پیش نیاد . که به شخص من مرتبط نیس به شخص دیگری مربوطه . وگرنه شاید راهی پیدا میکردم خلافش پیش بیاد . 

    درهر حال اگه کسی میخواد انجام بده اول با خودش کنار بیاد که هرچی بشنوه بهم نریزه و اگه چیزی باعث متوقف شدنش میشه تو اون حرف ها ، اتفاقا باید دنده رو عوض کنه و مسیر خلاف اون رو بره ، البته من تجربه ش نکردم ولی امیدوارم بتونیم یه چیزایی رو تغییر بدیم . برای من پر از خبرها و اتفاقات خوب بود به غیر از همون خبر . 

    در پاسخ
    سلام عزیزم
    آره چون روزهایی که شرایط مالیم اکی نبود اینجا گفتم
    حالا که اکی هست به نظرم کم لطفی هست به این وبلاگ اگر نگم

    چه جالب
    پس برای شما خیلی از چیزها اتفاق افتاده و درست بوده
    امیدوارم فقط اتفاق های خوب برات بیوفته و حتی اون موضوع هم به خوبی و خوشی پیش بره و ختم به خیر بشه
    ۲۶ آذر ۰۲ , ۱۹:۵۰
  7. من یکبار تفسیر چارتمو گرفتم و خیلی درست بود حتی تاریخ ازدواجمو خیلی دقیق گفت

    در پاسخ
    چه جالب
    ۲۵ آذر ۰۲ , ۰۹:۲۴
  8. دختر تو خیلی پر کاری 

    واقعا آسترولوژی برام جذاب بود ولی خب به نظرم هزینه زیاد و اضافی ای داره

    در پاسخ
    فدات
    آره هزینه ی زیادی لازم داره
    هم هزینه آموزش و هم چیزهای جانبی مثل نرم افزارش
    البته اگر کسی بخواد کار کنه و درآمد داشته باشه از این راه
    (که من موافق نیستم)
    می تونه به راحتی این پول را در بیاره
    ۲۴ آذر ۰۲ , ۱۰:۵۳
  9. سلام در موردی که شماره گذاشته بودید من تک سوال چارت برای ازدواج گرفتم که گفتن امسال این اتفاق میفته باردیگه چند وقت پیش گرفتم گفتم جزییاتی که گفتید به وقوع نپیوست ایشون شروع کردند حرفهای انگیزشی زدن که ازدواج همه چیز نیست و...قصدم اصلا بدگویی نیست فقط تجربم رو گفتم...میشه گفت راضی نبودم البته مسئولیتش باخودم هست نه بامعرف نه حتا خود ایشون

    در پاسخ
    سلام
    من فکر کردم امسال این شماره را گذاشتم
    یعنی یک سال گذشته؟ پارسال گذاشتم شماره را؟
    من که همیشه گفتم خودم اصلا پیش کسی انجام نمیدم کارهای اینجوری را
    مرسی که تجربت را گفتی
    ۲۴ آذر ۰۲ , ۰۰:۱۰
  10. بهی جانم 

    بسیار لذت میبرم از خوندن نوشته هات و اشتراک علم و آگاهیت

    واقعا هر وقت میخونمت خیلی مشتاق میشم ورزشمو جدی تر ادامه بدم

    دنبال ارزوهام برم مثل کلاس موسیقی و...

    پر از حس مثبت و مفید بودن و تلاش برای موفقیتو...هستی. 

    خیلی خوشحالم باهات اشنا شدم و داشتم فکر میکردم وجود وبلاگت یک چراغ توی ذهنم روشن میکنه و آشنایی با تو اتقاقی نیست

     

    در پاسخ
    امیدوارم موفق بشی گلم در رسیدن به آرزوهات
    شما عزیزی
    ۲۲ آذر ۰۲ , ۲۲:۴۲
  11. بهی جان سلام
    چه خوب که بعد مدت ها نوشتی
    و چه خوب که در مسیر درست برنامه ها و برنامه ریزیت قرار داری...و خوب تر که رویاهات رو دنبال میکنی
    در مورد رژیم اب، چیزی گفته بودی قبلا؟ منطورم شیوه این رژیمه. اگه اشکالی نداره یه توضیحی بده یا به جایی ارجاعم بده که بتونم بدونم در موردش. ممنون
    در پاسخ
    سلام عزیزم بله در پست های قبلی نوشته بودم
    ۲۲ آذر ۰۲ , ۰۷:۱۳
  12. سلاااااام بهی جااااان 😍

    چقدر جالب 

    کاش میشد من هم می‌تونستم از روی چارتم متوجه بشم سمت چه کاری باید برم که اینقدر درجا نزنم 😥

    در پاسخ
    سلام گلم
    بله اگر آدم یک راهنما داشته باشه حالا نه لزوما چارت واقعا کمک میکنه
    ۲۲ آذر ۰۲ , ۰۳:۰۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">