اول بریم در مورد چند استاد که تدریس می کنند

براتون آیدی و پیج بذارم

چون خیلی پرسیده بودید که برای آموزش

معرفی کنم

من مهر ماه شروع کردم به یادگیری

فکر میکنم الان قیمت ها متفاوت باشه

در مورد هر کدام اطلاعاتی داشته باشم در پست

می نویسم اگر چیزی نوشته نشده یعنی نمی دونستم

*****************************

اولین نفر

هورا آسترولوژی هست

که دیگه در اینستا فعالیت نمی کنند

در گوگل بزنید هورا آسترولوژی سایتشون را می تونید

پیدا کنید

روش چارت خوانی ایشون ودیک هست

که البته اگر یادتان باشه گفتم

نرم افزار یا روش محاسبه ای که ایشون

استفاده میکنه خیلی دقیق نیست

قبلا خیلی لایو می گذاشت

و حتی تفسیر های چارت را در لایو ها برای مشتری

توضیح می داد

الان من خیلی وقته دنبالش نمی کنم

چون چیزی برای یادگیری نداشت پیجش

آدرس پیجش در اینستا

monastro.ir

**********************************

مورد بعدی ونوس هست

ایشون سبک و روش کارشون آسترولوژی غربی یا تروپیکال هست

در مورد این روش سرچ بزنید

حتی می تونید ببینید که در دانشگاه ها تدریس میشه

آدرس پیج اینستا ایشون

astrology_with_venuss

ایشون آموزش های مختلفی داره

می تونید خودتون چک کنید

البته این خانم وارد حیطه ارتباط با روح برتر شده

و می تونید چک کنید از آموزش های چه شخصی استفاده می کنه

و کلا رفرنس هایی که داره چیا هست

من چون آموزشش غربی هست ایشون را تایید نمی کنم

چون برای چارت خوانی شخصی درست در نمیاد

البته که هیچ کدام را از تمام موردهایی که اینجا معرفی می کنم

تایید نمی کنم

فقط چون درخواست داده بودن یک سری از دوستان براشون نوشتم

************************************

مورد بعدی

astrolex7

 


اگر اشتباه نکنم با اسم اوستا در پیجشون کار می کنند

ایشون زودیاک مشروع کار می کنند و روش ایشون

آسترولوژی شرقی هست

در پیج یوتیوب به صورت رایگان آموزش می دهند

به نظر من خیلی خوبه که اول یکم آشنا بشوید بعد

اگر تمایل داشتید اصلا وارد یادگیری بشوبد

به نظرم سطح کارشون بد نیست

ایشون برای آموزش شخصی رقم خیلی بالا دریافت

می کنند

فکر کنم هشت جلسه، چهار میلیون

اگر اشتباه نکنم

******************************

جناب صادقیان

bingbang.astrology

ایشون هم روششون شرقی هست

آموزش یک سال طول می کشه

روش های اموزش متفاوتی دارند

مثل آنلاین در اسکایپ، تلگرام و ...

****************************

 

rasad-nojoom

ایشون یکم روششون متفاوت است

من روش ایشون را نمی پسندم

یعنی با سبک و کارشون زیاد حال نمی کنم

اما خوب خیلی لایو می گذارند

********************************

مورد بعدی خانم راشل هست

horoscopefarsiwithrachel

روششون آسترولوژی غربی هست

که بالا توضیح دادم برای تفسیر چارت شخصی

اکی نیست

در پیجشون مطالب مفید زیاد می گذارند

من دیدشون را به زندگی و آسترولوژی دوست دارم

*********************************

اگر دوست داشتید باز هم براتون پیج و مطلب میذارم

 

 

۷ نظر ارسال شده است

  1. من از سایت هوراسترو استفاده کردم برای تفسیر چارت تولد (یادگیری مدنظرم نبود) و اصلا راضی نبودم پیشنهاد میکنم سایرین  با هوش مصنوعی و از طریق سایت چارتشون رو تفسیر نکنند. 

    در پاسخ
    بله ساعت های مختلف برای یک روز ارسال کنید در این سایت، فقط یک چارت نشون میده. خیلی دقت نداره. این را گفته بودم در پست
    ۸ ارديبهشت ۰۳ , ۱۲:۱۷
  2. سلام ببخشید از سادات هستم آیا در محاسبه چارت تولد باید در نظر گرفته شود فاطمه السادات وارد کنم؟ 

    در پاسخ
    سلام اسم هیچ تاثیری در چارت و تفسیر چارت نداره جانم
    ۸ ارديبهشت ۰۳ , ۰۰:۳۵
  3. ممنونم.

    در پاسخ
    خواهش میکنم
    ۶ ارديبهشت ۰۳ , ۱۳:۱۵
  4. سلام 

    یه سوالی از خدمتتون داشتم  می خواستم بپرسم اینکه در احادیث امده دعا باعث تغییر سرنوشت میشه.از نظر آسترولوژی قابل بحثه؟

    در پاسخ
    سلام آسترولوژی ودیک میگه بیست و پنج درصد اختیار داریم در زندگی
    اون هم در جاهای محدود 
    برای هر کسی هم این اختیار متفاوت هست
    البته این بیست و پنج درصد را خیلی فیلسوف ها در موردش گفتند
    اگر به بحث های فلسفی علاقه داشته باشید و دنبال کنید متوجه خواهید شد
    ۵ ارديبهشت ۰۳ , ۲۱:۳۴
  5. ممنون بهی نازنینم

    به پیج همشون سرمیزنم 

    خیلی علاقه دارم

    در پاسخ
    خواهش میکنم جانم
    ۴ ارديبهشت ۰۳ , ۰۰:۳۲
  6. سلام بهی جان اتفاقا من چند وقته میخواستم ازت بپرسم و راهنمایی بخوام در مورد کسایی که آسترولوژی کار میکنند ممنون بابت پست خوبت.

    راستی بهی جان میشه به چارت کشور ایران نگاه کرد و فهمید چه اتفاقی میفته؟

    در پاسخ
    سلام خواهش میکنم
    بله میشه پیج ها را چک کن پست زیاد گذاشته میشه در مورد ایران
    مثلا پیج جناب اوستا گفته که سال ۱۴۰۳ باید ایرانی ها حسابی پس انداز کنند
    چون سالهای بعدش سال های سختی هست 
    ۳ ارديبهشت ۰۳ , ۲۱:۴۹
  7. ممنونم  موفق باشید

    در پاسخ
    زنده باشید
    ۲ ارديبهشت ۰۳ , ۲۱:۵۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">