این هفته نفسم برید!

خوبه کارهام را سبک کردم  و تازه این جوری هست

اوضاع. خداروشکر رسیدیم به آخر هفته

چهارده تا ایمیل باید می فرستادم امروز

دیگه خیلی عقب انداخته بودم

پاسخ دادن به هر کدام حدود نیم ساعت تا چهل دقیقه وقتم

را می گیره

از پنج صبح دارم تایپ می کنم هنوز هم تمام نشده

ی بخش زیادیش فعلا ارسال شده

امروز فقط دلم میخواد ی تایم پیدا کنم یکم دراز بکشم

فیلم ببینم

واقعا این هفته یک نفس کار کردم

بعد از ظهر تمرین دارم با مربی

وزنه ها را از سه کیلو به چهار کیلو افزایش داده

قشنگ هشت کیلو که میره بالای سر نفس منم میره:)))

ولی خوب ی چند روز دیگه این وزنه ها هم عادی میشه

مثل زندگی که به هر فشاری عادت می کنیم بعد از ی مدت

 

این مدت کلی مامان اینا مهمان داشتند

یکی از دوستای خانوادگی اومدن تهران چند روز بودن

آنقدر به مامان اینا خوش گذشته بود که وقتی

مهمان ها رفتند کلی دپرس شدند

به مامان میگم خوبه شما از صبح تا شب

میری کلاس آواز و موسیقی و با دوستات برنامه داری

تازه اینجوری شدی و کسل هستی

میگه نه این دوستم انرژیش خیلی مثبت هست

ی روز با مامان رفتم بازار میخواست برای خودش

و داداش خرید کنه

پتو می خواست

از عطاری خرید کردیم

من برای خودم گلاب گرفتم

یک بوی عالی میده اصلا میرم به بچگی

که مادربزرگم مراسم مذهبی داشت و این گلاب

دقیقا همون بو را میده

اصلا گلاب های جدید انگار بو ندارند

ی روز هم دایی دومی اومده بود تهران

این دایی دومی با مامانم خیلی مچ هستند

کلا دایی هام و خاله ها با مامانم خیلی اکی هستند

این دایی دومیم ساعت ها با مامانم حرف میزنه:)))

من خیلی با ابن داییم ارتباط ندارم

در حد عادی و معمولی

با مامان چند تا کتاب خریدیم

ی کتاب از دکارت گرفتم خیلی خوب نوشته شده

و ی کتاب هم دوباره از سورن عزیز خریدم به اسم ترس و لرز

به نویسنده کتاب هم ایمیل زدم سوال هایی پرسیدم

که جواب داد در کمال تعجب!!

اگر به کتاب های فلسفی مذهبی علاقه دارید

کتاب ترس و لرز می تونه براتون جالب باشه

البته خود سورن خیلی سال پیش فوت کرده

نویسنده کتاب خانم کلر استاد دانشگاه در انگستان هستند

ایشون ی کتاب نوشته و ترس و لرز را توضیح و یا شاید بشه

گفت تفسیر کرده

 

باید آرایشگاه برم و موهام را ی لایت ملایم بکنم

مشکلم این هست که وقتش را ندارم:)))

آها از بازار یک سری تونر و شوینده صورت خریدم

اووووف چقدر خوب هستند

اگر شد معرفی می کنم بهتون

من عاشق کار فروشندگی هستم

الان خیلی تاسف می خورم چرا یک پیج فروش

برای خودم ندارم

فکر میکنم دلیلش این هست که خانوادم دید بسته ای

داشتند و این را در حد خودشون نمی دونستند

اما الان من واضح می بینم که این طرز فکر چقدر اشتباهه

 

 

اگر تصمیم گرفتید آسترولوژی یاد بگیرید

به من خبر بدهید

دوست دارم بدونم با چه استادی کار می کنید

و کلا در حد کنجکاوی دوست دارم بدونم شما ها چه دیدی دارید

 

 

۹ نظر ارسال شده است

  1. بهی جانم سلام 

    روز استاد رو به شما استاد پرتلاش و موفق تبریک عرض میکنم زنده سلامت باشی

    در پاسخ
    سلام عزیزم زنده باشی
    براتون بهترین ها را میخوام
    یادمه درگیر مراحل رسمی شدن بودید
    امیدوارم خیر در راه باشه
    منم به شما تبریک می گم
    ۱۲ ارديبهشت ۰۳ , ۱۸:۳۵
  2. سلام 

    ببخشید بهی جان 

    ما ۶سال پیش یک خونه تو تهران تو  ارزونی فروختیم دیگه نشد بخریم و دیگا مشکلات اجاره و اینا.. 

    الان یک شرایطی که یک جای کوچیک تو حومه کرج امکانش هست با قرض و قوله و وام زیاد بخریم . به نظرت امسال شرایط چطوره ..من نگرانم بخریم و هم از نظر محیطی اذیت بشم و هم اینکه بعدا احساس کنم همین اجاره تو تهران بهتر بود  یا اینکه یک مشکل بزرگتر برام بوجود بیاد 

    این رو هم بخاطر هوش مالیتون می پرسم هم این استرولوژی .. ایا مثلا سالی داریم که از نظر اقتصادی شکوفا باشه و پر برکت؟ 

    در پاسخ
    سلام جانم
    واقعا کاش هوش مالی داشتم و می تونستم کمک کنم
    به نظر من هر طوری می تونی خونه رو بخر
    بعد سعی کن کم کم پول جمع کنی بیای تهران اجاره کنی
    یعنی خونه شهرستان را داشته باشی و برگردی تهران حتی برای اجاره
    امسال تا جایی که می تونید پس انداز و خرید انجام بدهید
    البته از نظر هر چارت شخصی بهتر میشه دید ولی همین طور کلی بخوام بگم
    تا جایی که می تونید پس انداز کنید برای سال های بعد
    ۱۲ ارديبهشت ۰۳ , ۱۱:۵۰
  3. سلام

    منم آسترولوژی کار می کنم با یکی از اساتید عالی.

    در پاسخ
    سلام موفق باشید
    ۱۲ ارديبهشت ۰۳ , ۰۷:۰۹
  4. بهی من واقعا از استرولوژی و دونستن چیزهایی از آینده وحشت دارم.... یعنی انقد گاهی فشار رومه که میگم دیگه نمیخوام چیزی بدونم.. همینه دیگه...بذار آروم آروم پیش برم. تحمل شنیدن حجم عظیمی از تلخی واقعا ندارم . آیا چیزی که دو سال پیش برام تو استرو دیدی ممکنه تغییر کنه؟ 

    خانواده منم اصلا نظر خوبی روی فروشندگی ندارن...و خودم هم روحیه این کار ندارم اما فکر میکنم بسته به شرایط داره، محل فروش و محصول .... منتظر معرفی های پوستیت هستم... مرطوب کننده ابرسان خوب هم اگر میدونی ممنون میشم بگی... من ی ژل ابرسان گرفتم ارزون هم نبود، نمیدونی چقدر بد درومد... انگار ی لایه پوستی زدم که با دست ورقه ای میخواد در بیاد... افتضاح ...

    در پاسخ
    آره عزیزم منم در پست های قبلی گفتم خیلی دارک هست
    عزیزم من خیلی حرفه ای نیستم که بخوام بگم نه صد در صد هر چی گفتم همون هست

    باشه حتما 
    ۷ ارديبهشت ۰۳ , ۰۷:۵۲
  5. سلام خسته نباشی بهی جان

    من چند وقتی هست خیلی به این موضوع علاقه پیدا کردم و میتونم بگم که استارت این علاقه از اونجایی خورد که شما در مورد استرولوژی نوشتین.

    خیلی دوست داشتم جایی زندگی میکردم که بتونم تو کلاساش شرکت کنم ولی متاسفانه شهر کوچکم این امکان رو بهم نمیده و با کلاس های آنلاین هم اصلا نمیتونم ارتباط برقرار کنم.

    میخواستم راهنماییم کنی اگر روزی سراغ این علاقه ام رفتم به نظرت کدوم سبک بهتر هست بهی جان؟

    ممنونم که همیشه جواب سوالاتم رو میدی مرسی عزیزم

    در پاسخ
    سلام وقت بخیر 
    سبک را چندین بار نوشتم شرقی یا ودیک بهتره
    خواهش میکنم
    ۷ ارديبهشت ۰۳ , ۰۱:۰۰
  6. سلام بهی جان خوبی عزیزم 

    من دونه دونه پست هات رو میخونم وهمیشه همیشه تحسینت می کنم امیدوارم کارجدیدت خیلی برات عالی پیش بره 

    یادش بخیر هفته به هفته عکس ژورنال رو میذاشتی واقعا خیلی پرتلاشی احسنت داری دختر جان

    من در حد اینکه کسی بخواد برام چیزی از استرولوژی بگه دوست دارم اما فکر نمی کنم استعداد یادگیریشو داشته باشم

    در پاسخ
    سلام عزیزم لطف داری
    شما هم همیشه موفق باشی
    آخه امتحان نکردی که بدونی استعداد داری یا نه
    پیج ی که گذاشتم برای آموزش رایگان در یوتوب را نگاه کن
    ۶ ارديبهشت ۰۳ , ۱۸:۴۱
  7. خیلی متشکرم از اینکه پاسخ دادید اون خانمی که ناراضی بود خودم بودم و کامنتم رو خوندم در پست آذر ۱۴۰۲ شما گویا اینطورفرمودید بعضیا باازدواج خونه هفتشون روفعال میکنن که باعث بدبختی میشه بهتره ازدواج نکنن دراین مورد مشاوره خوبی من دریافت نکردم درمورد کیفیت ازدواج بااینکه تو تبلیغاتشون این موضوع هست

    بله مشکل دارن ولی نه مشکلات سخت مثل خیانت یا کتک کاری و... خیلی هم عشق و عاشقی ازدواج کردند وپارامترهایی که خانم برای ازدواج میخواستن این اقا داشتندکه خواستگارهای دیگشون نداشتند....بله به نظر من کمالگرا هستند جواب سوال بعدیتون هم بله متاسفانه...

    ببخشیدچون  درنوشتار دارای محدودیت هستیم نمیتونم منظورم رو برسونم من خدای نکرده قصد جسارت ندارم چون اصلا دانشی ندارم،  فقط برای تبادل بود 

    ممنونم از وقتی که میگذارید

     

    در پاسخ
    در مورد ازدواج بله
    با ازدواج خانه هفت و هشت چارت فعال میشه
    اگر این دو خونه وضعیت خوبی داشته باشه چه در چارت راشی و چه در ناوام شا و بقیه چارت ازدواج باعث خوشبختی در زندگی شخص میشه
    همه آدم هایی را دیدیم که بعد از ازدواج خوشبخت تر یا بدبخت تر میشن

    پس چارت درست هست منظورم ساعت تولد و درستی دریافت چارت از نرم افزار

    نه عزیزم چه جسارتی نظرتون را گفتید
    چه جالب که خودتون بودید:)))
    ببخشید من یادم نبود اسمتون
    امیدوارم خوشبخت و شاد باشید عزیزم
    ۶ ارديبهشت ۰۳ , ۱۸:۰۰
  8. سلام بهی جان خوبی؟

    ان شالله همه کارات خوب پیش بره

    من با پست  وصحبتهایی که کردی به استرولوژی علاقه مند شدم 

    البته نمیدونم میتونم بپذیرمش یا نه چون خیلی با تفکراتم فرق داره 

    ولی دونستنش رو دوست دارم و کنجکاوم بهش

     

    در پاسخ
    سلام عزیزم خوبم تو چطوری؟
    منم اگر خونده باشی گفتم به بازگشت در یک زندگی جدید و چرخه زندگی ها
    اعتقاد ندارم در صورتی که استرولوژی شرقی و هندی و کارما
    این دیدگاه را داره 
    منم دوست دارم و دارم در موردش یاد می گیرم
    ۶ ارديبهشت ۰۳ , ۱۷:۴۵
  9. سلام 

    من از وبلاگ شما خیلی کنجکاو شدم و چون در مورد موضوعی سالها مشکل داشتم گفتم بتونم از طریق استرلوژی حلش کنم..ایام عید بیشتر معرفی های پست قبل رو سرچ کرده بودم ولی خب چون اصولی و از ابتدا یاد نگرفته بودم موجب سردرگمیم شد و از هرطرف که طرف رفتم بر وحشتم نیفزود!! راستش برای یک موضوع خاص از یک فرد ودیک و یک فردغربی که  مشورت گرفتم خیلی خیلی نزدیک به همدیگر جواب دادند ..و جواب همه سوالات رو نمیدن و انگار میپیچونن یااجازه ندارن یا کارما براشون بوجود میاد مثلا شما منو راهنمایی کردید بافعال شدن خونه ۷ ممکنه آغاز بدبختی ها باشه ممکنه خوشبختی اصلا به این سوال پاسخ ندادند اونچه که خیلی دیدم تبلیغ بسیار زیاد ولی بعدازپرداخت هزینه خیلی کلی جواب میدهند یعنی بااونچه که تبلیغ میکنند یکی نیست .. مثلا یکی از نزدیکان من تو خونه ۷ کیتو داره ۴۲ سال ازدواج کرده وطلاق نداره و درسن ۲۱ سالگی هم ازدواج کرده من نقض توش دیدم البته مطمئنم از بی دانشی من نشات میگیره این تجربه من بود ببخشید خیلی طولانی شد

     

    در پاسخ
    سلام عزیزم
    نمیشه فقط از یک گزینه مثلا کیتو در هفت روی کل زندگی نظر داد
    اینو قبول دارم که در حد تبلیغ هیچ جا کار انجام نمیشه
    همین شماره ای که من گذاشتم هم با اینکه خیلی ها راضی بودند ولی خانمی هم بود که ناراضی بود

    الان اصلا یادم نمیاد در مورد خونه هفت اینو گفته باشم
    نگفتم خونه هشت؟؟

    این شخصی که اشاره کردید؟ مشکل در ازدواجش نداره؟
    شخصی نیست که خیلی انتظارش از زندگی بالا باشه؟
    آیا از این شخص دروغ زباد شنیدید؟
    این سوال ها را جواب بدهید تا در مورد درستی چارت شخص به شما بگم
    ۶ ارديبهشت ۰۳ , ۱۵:۵۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">