یادم رفته براتون بگم مشکل گرما آزمایشگاه

خیلی وقته حل شده

یعنی آدم زرنگ و فرز میخواهی مرد اصفهانی!

البته که همشون اینجوری نیستند

اما آنقدر بینشون مرد زرنگ و کاری هست

که میتونی به کل شهر تعمیم بدی

آقای تدارکات واقعا عالیه و من که راضیم

نشده چیزی بگم، چیزی بخوام و انجام نشه

واقعا هم مهربون و داناست

امروز گیر داده بود بچه ها را ببریم بیرون ناهار

گفتم من خیلی کار دارم 

بخوایم بریم و برگردیم از کارم می مونم

گفت باشه پس من بچه ها را می چپونم!!

(کلمه اصفهانی، یعنی فشرده کردن چیزی در چیز دیگر!!)

تو دو تا ماشین و می برم

این شد که همه رفتند و من کمی بعد

رفتم نزدیک ترین رستوران و غذا گرفتم

و غذامو در تنهایی و سکوت خوردم

کنار دستم دفترچه یادداشت م بود

و چون  ناهارم را در سه مرحله میخورم

وسطش کارهامو نظم دادم

یادتونه قرار بود حواله های کار دومم

تا شهریور تمام بشه

امروز تمام شد

اولین واریزی را با من نود تومان حساب کرد

صرافی

امروز هفتاد و پنج

روی رقم بالا خیلی تفاوت داره برای من

این شد که همش رو واریز کردم 

تا قیمت دوباره بالا نرفته!

حالا باید حساب کتاب های مالیم را تا

قبل نیمه دوم سر و سامان بدم

الان از برنامه های مالیم عقب نیستم

ولی کارتی که مخصوص خرج های روزانه ام

هست تقریبا خالی شده

ولی خوب من وقتی خونه گرفتم اصفهان

کرایه شش ماه اول را ریختم تو ی کارت

و اینجوری کرایه از محدوده ی حساب کتاب های

مالیم خارج شد

میتونم از اون پول بردارم ولی

منتظر ی واریز هستم

اون برسه تا اول ماه کارم راه میوفته

اون مانتو که سوزوندم را با ی نو

جایگزین کردم

هیچی به اندازه لباس خنک حالم را خوب نمیکنه

البته آزمایشگاه به یخچال تبدیل شده

قشنگ در آزمایشگاه میشه هات چاکلت خورد:)))

چی میخواستم بگم؟

یادم اومد

رفتم خدمت استاد آواز اصفهان

بسیار سر حال و خوش خنده

خونشون رفتم با مامان

خانمش بسیار خانم خوشگل و خنده  رو

قرار شد فعلا دوبار در ماه برم برای تمرین

چند تا هم تست از من گرفتم و گفت

کجاها مشکل دارم و روی چه چیزی باید کار کنم

مامان هم گفت هفته ای یکبار میره!!

دقت کردید مامانم قصد برگشت نداره؟؟!!!

جلسه ای ۴۰۰ برای نیم ساعت در شروع کار

هزینه میگیره

استاد خودم تهران ۷۰۰ میگیره

الان اصفهان فقط مونده ی آبسار بریم

یعنی روزی که من برم استخر 

حتما کلی سبک میشم

برم به کارهام برسم که تایم استراحت تمام شده

احتمالا دوشنبه یا سه شنبه برگردم تهران

میگن قراره خنک بشه

اصفهان خیلی گرمه