یکی از قشنگ ترین پاییز های عمرم

را دارم زندگی میکنم

وقتی به پشت سرم و مسیری که تا اینجا

اومدم نگاه میکنم 

به تمام روزهای کودکی

نوجوانی و جوانی

حس میکنم از ی کوه نخراشیده و سخت 

بالا کشیدم 

خیلی وقت به خودم دادم که زخم هام خوب بشه

و بخش بزرگی از سال‌های پشت سرم را 

برای درمان و بهبود خودم خرج کردم

خیلی وقته به یک سطح ثابتی از نظر 

روانی رسیدم و سعی میکنم حفظش کنم

وقتی می بینم اطرافیانم جدا از سن و ویژگی هایی

که دارند با هر موضوعی بهم می‌ریزند 

بیشتر و بیشتر متوجه این نقطه قوت در درون خودم

میشم

این مدت خیلی درگیر بودم

و حتی نتونستم بنویسم

براتون گفته بودم که امسال قصد خرید خونه دارم

و با اتفاقات این مدت تصمیم گرفتم سریعتر خرید کنم

شاید اگر تا زمستان صبر کنم خونه بهتری بتونم بخرم

و شاید حتی خونه ای که الان میتونم بخرم زمستان خیلی بالا بره

به هر حال من تصمیم گرفتم خرید کنم

و چند تا خونه دیدم

داداش پیشنهاد داد به صورت شراکتی خرید کنیم

ولی من چون میخوام خونه را به شخص خاصی

اجاره بدم لازمه اختیار خونه با خودم باشه

برای همین گزینش کنسل شد

فردا میرم اصفهان و تا آخر هفته هستم

این پاییز به شدت دمنوش و چای میخورم

طوری که منی که هر روز قهوه میخوردم

مجبور شدم برای اینکه خوابم بهم نریزه

قهوه را کم کنم

واقعا هم چای می‌چسبه در این هوا

کلاس آواز و تمرین ها را مرتب میرم

صدام باز هم بهتر شده

امیدوارم اصفهان هوا عالی باشه

برسم به صورت بی حساب و کتاب جلسه پشت

جلسه داریم

از این کارهای اداری و روند اجرایی متنفرم

ولی خوب بخشی از مسئولیتم هست 

تازه اصفهان هر کاری نیاز به سماجت و پیگیری داره

میذارن برای من!!

دلیلش هم این هست که اگر کاری به من سپرده بشه

حتما انجام میشه

اون هم در زمان کم

کاری که به بقیه می سپارم خودم باید برم دنبالش

از دو هفته پیش هم به بچه های آزمایشگاه فشار آوردم

حسابی برای کارها 

آخرش برگشتن گفتند شما خسته نمیشی!! 

ولی ما خسته میشیم:)))

مجبور شدم با چند نفر خداحافظی کنم

چون واقعا توانایی انجام کارها را نداشتند

و البته خودشون هم شخصیتشان خیلی قوی

و با اعتماد به نفس نبود

مثلا خود من هفت ساله بدون ریالی پول

با استاد جان کار کردم

تا امسال که بالاخره کارمون به واریزی از سمت

دکتر رسید 

خوب آیا کسی حاضره این کارو بکنه؟ نه

دانشجوش نبودم که بگم خوب دارم درس

میخونم پول توش نیست

اتفاقا برعکس تو این مدت هر چی لازم بوده

یاد گرفتم 

به هم اعتماد پیدا کردیم

و زبون علمی همو می فهمیم

این با یک یا سه سال تلاش 

اتفاق نمی افته

خلاصه که حداقل در کار ما

نمیشه یک شبه یا چند ساله به جایی رسید

علاقه واقعی میخواد که بتونی تحمل کنی

و این تحمل کردن شاید خیلی وقتا به شخصیت

و اعتماد به نفس شخص صدمه بزنه

البته اینا مشکلات سیستم آموزشی ما هست

که خوب هر چی جلو میریم بدتر میشه