ی مدته با اسنپ میرم و میام تمرین ها را

و خیلی بهتره

تایم رفت و برگشت استراحت میکنم

و همین طور تایم صبح که میرم دانشگاه

ماشین نمی برم

امروز ی روز پر از زنگ و تلفن بود

کلی ایمیل داشتم که فقط چند تاش را باز کردم

از بین تلفن ها، ی تلفن ثابت داشتم که بله امید خان بود

میگه حرف بزنیم

میگم نمیشه چون کافیه حرف بزنیم و همه چیز برگرده به قبل

میگه یعنی تا این حد قدرت دارم؟

میگم بله!

و به بهانه کار گوشی را قطع میکنم

اما شنیدن صداش از همون ساعت ده کلی انرژی خوب بهم داده

ی سری چیزها و اتفاق ها این روزها در زندگیم جدید و نو هست

ی سری اتفاق ها انگار چرخه است و هی تکرار میشه

احساس میکنم از خیلی اتفاق ها ننوشتم و خیلی چیزها را

یادم رفته یا نرسیدم بنویسم

از آقای دکتر بخوام بگم

هنوز با هم در ارتباط هستیم

هنوز بیرون میریم و حرف میزنیم

اما اون مشکل هنوز بینمون هست

ماجرا این بود که آقای دکتر

از یکی از خواهر زاده هاشون حرف زد

و همسرش

این جناب همسر فرزند خانواده م خ هست

حالا نه خیلی مستقیم که بگم پسرش هست نه

ولی خیلی نزدیک هستند

در همین مدتی که با آقای دکتر حرف میزنم

یک شب دعوت شده بودند خانوادگی منزل

این داماد

وقتی رفتند برای من عکس فرستادند

عکس های خانوادگیشون

و بعد تعریف کردند که این داماد از چه خانواده ای هست 

خوب من خودم باشم هیچ وقت نمیرم مهمونی اینجور آدم ها

اما آقای دکتر و خانوادش نه تنها مشکلی ندارند

بلکه حتی با این خانواده وصلت کردند

حالا شاید این م خ سال هشتاد من خودم از طرفدار هاش بودم

الان دیگه فکر میکنم آب از سرمون گذشته

اما همه ماجرا این نبود

وقتی تعریف کردند که اون شب

قرار شده خانواده داماد از شخصی پول بگیرند

و آزادش کنند

واقعا دیگه گارد گرفتم

از نظر من این کار باج گیری هست

اصلا چه فرقی با باج گبری داره؟

یعنی من چون حالا به ی جایی وصلم

از آب گل آلود ماهی بگیرم و سو استفاده کنم

اون بدبخت زندانی هم واقعا بیگناه هست

و فقط ی بیزینس خانوادگی پنجاه ساله

پر درآمد داره در ایران

که بقیه براش دندون تیز کردند

شما بیین چقدر ماجرا وقیح هست

یک نفر بیزینس خانوادگیش را داره اداره میکنه

یک گروهی در این مملکت دندان تیز کردند

و اون شخص را میندازند زندان

بعد گروه دیگری در همین مملکت 

میاد باج گیری میکنه که واسطه بشه

این شخص را از دست گروه اول نجات بده!!

خیلی مستقیم بهشون گفتم این کار باج گیری هست و تمام

و خوب آقای دکتر اصرار دارند این موضوع به ایشون 

ربطی نداره

و با خانواده داماد ارتباطی نداره

ولی وقتی پرسیدم با خواهر زاده ارتباط دارید گفتند بله

و هر کس مسئول تصمیمات خودش هست

خوب منم تا همین چند وقت پیش همچین دیدی داشتم

حالا نه!

خلاصه که سعی کردم آشنایی را تمام کنم

و موفق نشدم!

چون آقای دکتر اصلا باورش نمیشه بخاطر این

موضوع نه بگم

خلاصه که جریان پست قبلی و نه گفتن محکم

و گیر نکردن در اون چرخه سال ۹۴ 

این بود.

دیگه چی میخواستم بگم؟

قرص فیتو خریدم برای موهام

و ی ماسک مو

هر دو را ی روز خریدم و متاسفانه با هم شروع 

کردم به استفاده

چون از شخصی که خریدم گفت با هم استفاده کن

و منم استفاده کردم

حالا موهام بعد از یک هفته خیلی خیلی عالی شده

و من نمیدونم از قرص هست یا ماسک

یا به قول فروشنده استفاده همزمان هر دو

هر دو با هم بالای دو تومن شد

ولی به نظرم ارزشش را داره

چون خیلی این مدت ماسک و قرص گرفتم

و اثر نداشته

این بسته قرص برای استفاده دو ماهه هست

و بعد از دوماه

باید یک دوره دیگه هم بخورم

روزی دوتا بعد از صبحانه میخورم

یکم نگران بودم معدم را اذیت کنه

که نگاه کردم دیدم بیشتر ویتامین گروه ب هست

که خودش درد معده را تسکین میده

این شد که خریدم و واقعا راضیم

جاهای دیگه قیمت کردم قیمت بیشتر بود

این فروشنده را آقای دکتر معرفی کردند

چون خودشون از همین شخص ویتامین می‌خره

باز حرف دارم

اما رسیدم به محل تمرین

باید پیاده بشم

و برم که ی تمرین نفس گیر دارم با مربیم

موقع تمرینات پا فقط گریه نکنم خدایا:)))