شیرین عزیز:

رب اشرح لی صدری و یسر لی امری

آمین به دعای همه دوستای مهربونی که اینجا رو میخونن :)
خدایا شکرت که تا همینجا همیشه هوامون رو داشتی و بازم ازت میخوام به لطف و بزرگی خودت به همه ما از جایی که انتظارش رو نداریم رزق و روزی برسون

آتشی به رنگ آسمان عزیز:


اللهم صَل علی محمد و ال محمد وعجل فرجهم


ستاره سهیل عزیز:


«لا إِلهَ إِلاَّ أَنْتَ سُبْحانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ» (آیه ۸۷، سوره انبیا)


فرشته جان و خودم:



خدایا ممنونم که من رو از بهترین و خیر ترین راه به خواسته ام می رسونی

دعای من و دوستانم رو برآورده کن

و سر راه همه خیر قرار بده


آذر عزیز:

الهم صل علی محمدو ال محمد


خدایا شکرت که امروز هم به ما حق حیات دادی .خدایا شکرت تنفس راحتی دارم..خدایا دلهای نا اروم و بیقرار رو خودت ارامش بده

بهار عزیز:


اللهم انی اسئک خیر اموری کلها و اعوذ بک من خزی الدنیا وعذاب الاخره


هستی خانم نازنین:


افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد

عسل عزیز:


سبحان الله یا فارِجَ الهَمّ و یا کاشفَ الغَم فرِّجْ هَمّی و یَسِّرْ

امری و ارحَمْ ضعفی و قِلةَ حیلتی و ارزُقنی من حیث لا اَحتَسِبُ یاربّ العامین

تیلو جان:


الهم صل علی محمدو ال محمد


۱۳ نظر ارسال شده است

  1. متوجه منظورت نشدم عزیزم
    در پاسخ
    برات کامنت فرستادم

    بوس بوس
    ۹ بهمن ۹۷ , ۰۱:۰۶
  2. سلام عزیزم
    می تونم رمزتو داشته باشم
    در پاسخ
    سلام 
    فری جان خودتی واقعا؟

    ۳ بهمن ۹۷ , ۱۶:۲۷
  3. سلام 
    ممنون که آدرس جدیدت رو بهم دادی .
    ایام به کامت باشه عزیزم
    در پاسخ
    سلام
    پس بالاخره رسید
    شما هم همین طور عزیزم
    ۲۳ دی ۹۷ , ۱۷:۵۵
  4. با سلام دوست عزیز
    از وب سایت بایت لرن هستم
    اگر مایل به همکاری هستید جهت تبلیغات ما علاقه مند به همکاری با شما هستیم
    تبلیغات بنری  متقابل  یا بک لینک به یک دیگر
    پست یا استوری  تبلیغاتی اینستاگرام
    تبادل کانال تلگرامی
    راه ارتباتی با ما :
     ای دی تلگرام : @Armorootmy
    وب سایت : www.bytelearn.ir
    اینستا گرام : @byte_learn
    ایمیل : info.bytelearn@gmail.com
    ۱۹ دی ۹۷ , ۱۴:۵۰
  5. سلام 
    به یاد همه دوستان هستم . التماس دعا :-)

    شیرین عزیز:
    رب اشرح لی صدری و یسر لی امری
    آمین به دعای همه دوستای مهربونی که اینجا رو میخونن :)

    آتشی به رنگ آسمان عزیز:
    اللهم صَل علی محمد و ال محمد وعجل فرجهم

    خودم :))
    «لا إِلهَ إِلاَّ أَنْتَ سُبْحانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ» (آیه ۸۷، سوره انبیا)


    فرشته جان و سپیده جان :
    امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السؤ


    آذر عزیز:
    الهم صل علی محمدو ال محمد

    بهار عزیز:
    اللهم انی اسئک خیر اموری کلها و اعوذ بک من خزی الدنیا وعذاب الاخره

    هستی خانم نازنین:
    افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد

    عسل عزیز:
    سبحان الله یا فارِجَ الهَمّ و یا کاشفَ الغَم فرِّجْ هَمّی و یَسِّرْ
    امری و ارحَمْ ضعفی و قِلةَ حیلتی و ارزُقنی من حیث لا اَحتَسِبُ یاربّ العامین


    تیلو جان:
    الهم صل علی محمدو ال محمد
    در پاسخ
    فدات عزیزم انشالله دعای خوبت
    چندین برابر به خودت برگرده
    ۱۷ دی ۹۷ , ۱۱:۰۴
  6. دیر رسیدم ولی سعی میکنم هر روز صبح رو با دعاهای دوستان شروع کنم انشالله حاجت روا شن و همه سلامت و در آرامش باشند.
    در پاسخ
    دیر نرسیدی عزیزم

    برای همه ما دعا کن با قلب پاکت
    ۱۵ دی ۹۷ , ۰۸:۰۳
  7. عالیهههه مهربونم.
    در پاسخ
    فدات
    ۱۴ دی ۹۷ , ۲۲:۲۰
  8. سلام عزیز دلم. تو خوبی؟ نه چیزی نشده. یه خرده مشغول بودم این چند وقت بابت کلاسا و پایان نامه ها... خوبم. خداروشکر...انشالله دعای همه دوستان مستجاب بشه و خدا همیشه پشت همه بنده هاش باشه
    در پاسخ
    سلام مرسی خوبم
    انشالله خوب باشی و خسته نباشی عزیزم

    همیشه سرت به خوشی شلوغ باشه

    انشالله
    ۱۳ دی ۹۷ , ۲۰:۰۴
  9. سبحان الله یا فارِجَ الهَمّ و یا کاشفَ الغَم فرِّجْ هَمّی و یَسِّرْ
    امری و ارحَمْ ضعفی و قِلةَ حیلتی و ارزُقنی من حیث لا اَحتَسِبُ یاربّ العامین

    در پاسخ
    مرسی عسل جونم
    کجایی چیزی شده؟
    ۱۲ دی ۹۷ , ۱۴:۰۲
  10. افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد
    ممنون سپیده جان.انشاءالله. حاجت روا بشی.
    در پاسخ
    مرسی هستی خانم
    انشالله همگی با هم
    ۱۲ دی ۹۷ , ۰۷:۴۵
  11. عزیزمممممممم.....ان شا الله خیر سر راهتون....بهترین بهترین...
    در پاسخ
    مرسی از محبتت مه سو جان
    ۱۱ دی ۹۷ , ۱۶:۲۹
  12. الهم صل علی محمدو ال محمد 
    خدایا شکرت که امروز هم به ما حق حیات دادی .خدایا شکرت تنفس راحتی دارم..خدایا دلهای نا اروم و بیقرار رو خودت ارامش بده .
    در پاسخ
    دست گلت درد نکنه قرار دادم در پست
    ۱۱ دی ۹۷ , ۱۴:۵۸
  13. سپیده جونم من ذکر شما رو دوست دارم فقط چند تا تو روز ؟
    در پاسخ
    توضیح نوشتم تو پست عزیزم
    ۱۱ دی ۹۷ , ۱۲:۲۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">