سلام شب همگی بخیر باشه

ببخشید خیلی وقته ننوشتم و خبری از خودم ندادم

خداروشکر روز چهارشنبه اسباب کشی کردیم به خونه جدید

آخر هفته درگیر کارهای خونه و آمدن و رفتن لوله کش برای سرویس ها

و کارشناس وسیله ها بودم

کلی خونه کار داشت که یکی یکی انجام دادم

از لطف خداوند صاحبخونه تا الان خیلی لارج و خوش رفتار بوده و اصلا خساست به خرج نداده

همسایه ها فوق العاده عالی ......... استقبال کردن و با روی خوش و رفتار خوبشون  کلی حالمون جا اومد

کمک که دیگه نگم حسابی خجالتمون دادن و من واقعا شرمنده زحمت ها و محبت هاشون شدم

البته اینجا کلا سه واحد هستیم و دو تا همسایه داریم

 

امروز دادگاه مهریه داشتم

و خیلی خیلی روز بدی رو سپری کردم

نابود شدم

ولی بعدش اتفاق های خوبی افتاد و باید بیام همه رو تعریف کنم

الان دارم به این فکر میکنم که به امید خدا کارها عالی پیش بره

برای وکیل چی کادو بخرم برای راهنمایی های خوبی که کرد  و کمکی که به من کرد

 

 

اتفاق های خوبی در راهه

لطفا این چند روز حسابی دعام کنید

این هفته برام روزهای مهمی تو آستین داره

۵ نظر ارسال شده است

  1. سلام عزیز دلم. خدا رو صد هزار مرتبه شکر.
    نیت که خوب باشه همه چی خوب پیش میره. انشالله از این به بعد نتیجه خوبیاتو میبینی و همه چی عالی پیش میره. برات بهترینها رو از خدا میخوام. آرامش و شادی . قابل باشم همیشه دعات میکنم
    در پاسخ
    سلام فندوق جانم
    امید به خدا
    فدات لطف میکنی
    ۸ ارديبهشت ۹۸ , ۱۱:۱۳
  2. انشاله که هرچی پیش میاد به خیر و صلاحت باشه
    خداوند نگهدارت باشه

    در پاسخ
    محتاج دعاها و انرژی مثبتت هستم
    ۸ ارديبهشت ۹۸ , ۱۰:۱۵
  3. سلااام سلاااام
    خانه جدید مبارک پر از روزهای خوب و خوش انشالله
    خدا همه جا به همراهت عزیزم همه چی خیر پیش میاد ان شالله

    در پاسخ
    سلام خوشگلم
    فداتشم مرسی
    انشالله
    ۸ ارديبهشت ۹۸ , ۰۷:۴۱
  4. وای که دلم تنگ شده بود اما نمی خواستم مزاحمت بشم چون می دونستم حسابی درگیر اسباب کشی هستی
    ایشالا که با خبرهای خوب و لب خندون بیای و برامون بگی
    منتظرمااااا
    در پاسخ
    خوشگلم تو عزیزمی مزاحم چیه!

    انشالله انشالله
    ۸ ارديبهشت ۹۸ , ۰۲:۱۹
  5. خیلی هم خوب و عالی....موفق باشی...زود بیا خبرمون کن
    در پاسخ
    فدات
    دارم کم کم می نویسم
    باید بیام وبلاگت جواب کامنتت رو بدم
    ببخشی خیلی دیر شد
    ۸ ارديبهشت ۹۸ , ۰۰:۰۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">