صبح با وکیل حرف زدم

من نمیدونم چرا آنقدر وقتی با وکیل حرف میزنم آرومم؟

تو این چند سالی که از خودم می نویسم یاد ندارم ی بار همچین حسی نسبت به هیچ آدمی داشته باشم

شما ها یادتون میاد؟

مثلا من با کی درد و دل می کردم؟

اصلا من اهل درد و دل کردن نیستم

چند باری سعی کردم با اطرافیانم حرف بزنم

اصلا حرفی از گلوم خارج نمیشد و تو اون چند باری که زور زدم

همش بغض بودم... اشک و آه بودم و مکالمه اونجور که باید پیش بره پیش نرفت

این بار نه... آرومم فقط حرف میزنم و سبک میشم

خیلی حرف زدیم از همه جا

از خودش گفت و مشکلات زندگیش...

می تونم به عنوان ی گوش شنوا تو زندگیم روش حساب کنم

فعلا در همین حد....

مامان بیرون بود

وقتی برگشت گفتم که با وکیل حرف زدم

مامان میگه گوش شنوای خوبیه برات

سعی کن به عنوان ی دوست خوب روش حساب کنی

 

 

هنوز خودم خیلی از حرفامون رو هضم نکردم

زمان نیاز دارم تا بیام اینجا بنویسم

 

 

۵ نظر ارسال شده است

  1. خدا کنه که دوست خوبی باشه
    من برات دعا میکنم
    در پاسخ
    امید به خدا
    ۱۴ ارديبهشت ۹۸ , ۱۲:۰۵
  2. برات بهترینها رو آرزو میکنم سپید عزیزم.
    در پاسخ
    مرسی پری جانم من هم برای تو بهترین ها رو میخوام
    ۱۲ ارديبهشت ۹۸ , ۱۹:۳۶
  3. واقعا به نظرم تو یه همچین آدمی نیاز داری. چقدر اخه باید حرفات رو بریزی تو دلت؟
    امیدوارم که آدم خوبی باشه و همه چی خوب پیش بره.
    در پاسخ
    ببین چیه که مامان سختگیر من راضیه من با این وکیل حرف بزنم
    از بس که میریزم تو خودم

    من هم امیدوارم
    ۱۲ ارديبهشت ۹۸ , ۱۹:۰۰
  4. :)
    آره تو اهل درددل کردن نیستی و بیشتر سعی میکنی خودت مسائلت رو به تنهایی حل کنی....و اینکه یه گوش شنوا داشته باشی عالیه...حس خوبیه
    در پاسخ
    آره خواهر!!!

    خیلی خوبه

    چقدر سبک میشه آدم بعد حرف زدن
    ۱۲ ارديبهشت ۹۸ , ۱۵:۱۷
  5. پست قبل رو نفهمیدم چون ماه نداشت
    باید بازم بخونم
    اما چقدر خوبه که خوبی
    چقدر خوبه که میتونی باهاش حرف بزنی
    در پاسخ
    من اون سکوت رو نفهیمدم برای همین پرسیدم

    اوهوم
    ۱۲ ارديبهشت ۹۸ , ۱۵:۰۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">