ببخشید بچه ها کامنت های پست قبل خیلی بود
کاش حداقل خصوصی نمی فرستادید که همون جا زیر کامنت جواب میدادم
 
 
- وکیل متاهل نیست.... قبلا ی شکست داشته تو زندگیش
 
-مطب خاله جان (خاله دومی) دقیقا روبه روی دفتر وکیله....
کسی رو پیدا کردم این آخر هفته ای و تونستم یکم آمار وکیل رو بیرون بکشم
 
-چیزهایی که فهمیدم:
 
به شدت اهل کار کردن و پول در آوردنه (کارش الویت اول زندگیش هست)
تو کارش فوق العاده موفقه
آدمی هست که بسیار به نظر خانوادش اهمیت میده
از طرف خانوادش برای ازدواج خیلی تحت فشاره
چند سال خارج از ایران زندگی می کرده
 
 
در مورد اینکه کسی تو زندگیش هست یا نه .... وکیل خودش شرایط زندگیش رو توضیح داد
به صورت غیر مستقیم از من خواست تو زندگیش باشم
 
چند بار در مورد ازدواج دوباره از من سوال کرد و من گفتم اصلا به این چیزها فکر نمی کنم
گفتم خاله جان دنبال وکیل بودن برای کار خیر البته
من شما رو معرفی کردم
گفت کار خیر؟ ما وکیل ها که کار خیر نمی کنیم.... کار خیر ؟ یعنی بیام شاهد عقدت باشم؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی تلاش میکنه از زیر زبون من بکشه کسی تو زندگیم هست
و قصد ازدواج مجدد دارم با کسی!!
 
 
من هیچ جوابی به وکیل ندادم
 
تاریخ دادگاهمون مشخص شد
وکیل روز پنجشنبه میگفت تا چند روز دیگه کار تمومه....
 
 
فعلا همین ها
 
 
 

۳ نظر ارسال شده است

  1. به نظرت وکیل یکم عجله نکرده؟
    اینکه از ازدواج بپرسه و یا اینو ک تو زندگیت هست یا نه؟خوب هنوز اسم مرحون تو شناسنامه ته
    چون معمولا بعد از جدایی افراد نیاز ب زمان دارن .
    رو اون شکستی ک قبلا خورده دقت کن ..
    بهی جان اینکه داری از یک بحران خارج میشی خیلی خوبه.
    ارامش داشته باشی.
    در پاسخ
    براش عجیب بود من آنقدر عجله داشتم برای جدایی....
    معمولا خانوم ها همه چند نفر رو کاندید دارن.... میدونی دیدگاه وکیل ها با ما خیلی فرق داره
    اونها ی جور دیگه به ماجرا نگاه میکنن... مثل ما نیستن که نتونیم راحت حرفمون رو بزنیم
    از نظر وکیل احتمال اینکه من کسی رو تو زندگیم داشته باشم و حتی بخاطر اون بخوام از مرحوم جدا بشم هست
    یعنی همه گزینه ها رو در نظر می گیره...

    در مورد شکستش چیزی نمیدونم و نمی پرسم... نمیخوام فکر کنه برام مهمه.. فعلا خیلی آروم دارم پیش میرم وقتی زنگ میزنم
    فقط در مورد روند پرونده کارم سوال می پرسم

    مرسی عزیزم
    ۱۴ ارديبهشت ۹۸ , ۱۳:۳۸
  2. برات یه عالمه دعا میکنم 
    تو لایق بهترینهایی
    در پاسخ
    مرسی عزیزم
    ۱۴ ارديبهشت ۹۸ , ۱۲:۰۸
  3. :)))))))
    هم تو شیطونی هم اون بنده خدا :)
    امیدوارم اگه خیر هست و نیک عاقبتتون بهم گره بخوره....
    در پاسخ
    در مقابل احساسی که نسبت بهش دارم ....حس میکنم لالم...اگه بخوام زبون باز کنم و بگم که چه حسی بهش دارم !!!


    ۱۴ ارديبهشت ۹۸ , ۱۱:۳۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">