گفته بودم جمعه مهمان دارم

دایی و مادر بزرگم قرار بود بیان

دایی روزه نبود ... مادربزرگ نمی تونه روزه بگیره

هر چی گفتیم برای شام بیاین .. گفتن باشه ی وقت دیگه

عصر بود که رسیدن

دایی از هر خوراکی که تو بازار بود برام خریده بود

ترشی و لواشک..

آجیل و گردو...

هندونه و طالبی و توت فرنگی و موز...

کلی میوه خشک

دستش درد نکنه خیلی زحمت افتاده بود

یکم بودن و حرف زدیم و نزدیک های اذان رفتن

حدود نه بود که با مامان رفتیم پیاده روی

بیرون زیاد شلوغ نبود و مغازه ها خلوت بودن

ی مانتو فروشی هست نزدیکمون چند وقته میخوام ی سر برم

دیروز دیدم خلوته

رفتم داخل

ی مانتو صورتی پر رنگ و خوشگل دیدم

دنبال مانتو کوتاه بودم

این مدت تمام مانتو هام بلند بودن

چند وقت پیش نمیدونم گفتم یا نه

ی پارچه بنفش خوشگل خریدم و دادم خیاط برام مانتو بدوزه

خدا خدا میکنم خوب بشه

قرار بود مانتو را پنجشنبه آماده کنه ... هنوز که زنگ نزده

مانتو صورتی رو خریدم

ی شلوار لی تیره هم برداشتم

فروشنده هم خیلی خوب برخورد کرد و حتی میگفت

اگه دوست نداشتی پس می گیرم!!

اومدم خونه شلوار رو پوشیدم

از کمر برام گشاده ولی از بقیه قسمت ها اندازه است

حالا تو فکر این هستم که برای این خوشگل خانم!! روسری چه رنگی بخرم؟


 

تو پست قبل گفته بودم که کلی سعی تلاش کردم که احساسم رو کنترل کنم

و خداروشکر موفق بودم

هیچ تماسی نگرفتم... تا پنجشنبه شب که وکیل تلگرام پیام داد و حالم رو پرسید

پیامش کلی انرژی مثبت به من داد و لبخند اومد روی لبم

جواب دادم و تشکر کردم

و البته من پیامش رو دیر دیده بودم

فردا صبحش جواب پیامم رو داد و یکم حال و احوال کرد

 

حسم میگه بعد ماجرای طلاق که به امید خدا تو این هفته انجام میشه

وکیل حتما به شوخی یا جدی به من میگه شیرینی طلاق باید بدم

مثلا بگه بیرون دعوتش کنم

البته این مدت اصلا کلمه ای در مورد اینکه کاری برای من انجام داده نگفته

و هر بار که من تشکر کردم گفته من کاری نکردم و فقط مشاوره دادم...

 

قرار بود برای وکیل به عنوان تشکر هدیه بخرم! گفته بودم قبلا

فعلا این گزینه کنسله....

 


چند وقت بود میخواستم از ی متخصص داخلی نوبت بگیرم

موفق نمی شدم

تا امروز صبح که بالاخره تونستم برای خودم و مامان نوبت بگیرم

فردا ساعت سه ظهر باید برم دکتر


امروز کار خاصی بیرون ندارم

منتظرم خیاط زنگ بزنه برم مانتوم رو بگیرم

 

۶ نظر ارسال شده است

  1. سلام..طاعات و عبادات قبول ..همیشه ب خرید و خوشی
    در پاسخ
    سلام عزیزم
    برای تو هم قبول باشه انشالله
    ۲۲ ارديبهشت ۹۸ , ۰۹:۴۰
  2. منم جات بودم همین شکلی با آقای وکیل برخورد میکردم ... آروم  آروم و منطقی و با کمی چاشنی احساس!
    عزیزدلمم انشاله تا آخر هفته میای و از خبرهای خوب خانوم دکتر عزیزمون برامون میگی.
    در پاسخ
    میدونی سمیرا شاید اگه تو شرایط عادی با این اقا آشنا میشدم آنقدر کمک هاش و اینکه پشتم ایستاد به چشمم نمی اومد
    هر چقدر شرایط زندگی سخت تر باشه کمک پر رنگ تر میشه و تو بیشتر حس خوب می گیری

    وسط کارهای مسخره مرحوم.. که همه رو دیگه کلافه کرده و خانم وکیل صداش در اومده
    یکی رو لازم داشتم که کمکم کنه و بگه چکار بکنم و چکار نکنم

    انشالله
    ۲۲ ارديبهشت ۹۸ , ۰۸:۳۰
  3. پس نهایتا این هفته با خبر طلاق میای و آزاد شدن از دست مرحوم
    در پاسخ
    خیلی برام دعا کن که خیرم هر چی هست اتفاق بیوفته
    ۲۱ ارديبهشت ۹۸ , ۲۳:۴۱
  4. مانتوهات مبارک
    فکر کنم با یک روسری رنگ شلوارت خوب بشه. یا ترکیبی از رنگ دوتاش
    در پاسخ
    مرسی عزیزم

    خودم تو فکر ست سفید بودم یا ست کاربنی ... یا به قول تو ترکیبی از هر دو
    ۲۱ ارديبهشت ۹۸ , ۱۷:۳۴
  5. سلام عزیزم. خوراکیا نوش جونت. طاعاتت قبول باشه. منو خیلی دعا کن و خانوادمو.
    در مورد کامنتت کاملا میفهمم چی میگی منم دنبال همچین کسیم که فقط حرف بزنم و بفهمه منو.
    وای مانتو صورتی خریدی؟ مبارکه. من روم نمیشه رنگای جیغ بپوشم نمیدونم چرا. نهایت رنگ جیغم سبز بوده. وقت کردی عکسشو بزار.
    اگه دکتر آزمایش نوشت بگو تیروئید هم برات بنویسه. خیلی حالات ما خانوما بسته به تیروئیدمونه.

    در پاسخ
    سلام عزیزم ... حتما فداتشم ... من هم محتتاجم به انرژی و دعای خوبت

    اگه همچنین موردی باشه واقعا نعمته تو زندگی

    من جدیدا فقط دلم رنگ های روشن میخواد ... الان بجز مانتو های دانشگاهم .. فقط ی مانتو گیپور مشکی دارم تو کمدم

    باشه عزیزم

    برای جواب سونو میخوام برم دکتر... تازه آزمایش دادم و خداروشکر خوب بود
    ۲۱ ارديبهشت ۹۸ , ۱۴:۱۲
  6. خدا را شکر که همه چیز داره به بهترین شکل جلو میره و همه چیز مرتبه
    من دعا میکنم بهترینها در انتظارت باشه
    در پاسخ
    خیلی به دعای خوبت و انرژی مثبت احتیاج دارم
    ۲۱ ارديبهشت ۹۸ , ۱۱:۳۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">