به خیر و خوشی تمام شد

 

۱۵ نظر ارسال شده است

  1. بله من کلا هیچ جا زیاد کامنت نمی زارم. ولی وقتی خبر دادید دارید وبلاگتان را می بندید، ایمیل دادم که اگر جای دیگه ای نوشتید خبر داشته باشم.
    اینجا را هم از طریق وبلاگ غزل یافتم و از روی طرز بیانتان متوجه شدم شمایید.
    در هر صورت انشاالله که روزهای پیش رو برایتان شادی به همراه داشته باشد.
    در پاسخ
    بخاطر لو رفتن وبلاگ دوستان خیلی زیادی مثل شما رو از دست دادم

    کرسی از غزل عزیز
    چقدر خوشحالم برای این موضوع

    انشالله شما هم همیشه لبخند روی لبت باشه
    ۲۸ ارديبهشت ۹۸ , ۱۴:۵۱
  2. سلام
    من جدید نیستم، از سالهای پیش وبلاگ قبلیتون را قبل از اینکه آقای X بخونه و مجبور بشید ببندینش، می خوندم منتها این یکی همش رمزی بود! :(
    در پاسخ
    سلام
    ببخشید اسمتون برام آشنا نبود
    وبلاگ قبلی برای من فکر نکنم کامنت گذاشته باشید

    چقدر خوشحال میشم دوستان قدیم اینجا رو می خونن

    عزیزم روزهای تلخی رو اینجا ثبت کردم
    از دادگاه رفتن ها و ....

    مرسی که کنارم هستی
    ۲۸ ارديبهشت ۹۸ , ۱۴:۲۹
  3. خدا رو شکر عزیزم
    روزهای آتی پر از آرامش و خوشی و سلامتی برات باشه انشالله
    در پاسخ
    انشالله برای همه ما
    ۲۷ ارديبهشت ۹۸ , ۱۹:۵۰
  4. سلام سپیده جان.
    انشاءالله بسته شدن این دفتر سرآغازی باشه برای شروع یک زندگی جدید و رسیدن به آرامش برات...
    در پاسخ
    سلام جان دلم
    امید به خدا
    هر چی اون بخواد همون میشه
    ۲۷ ارديبهشت ۹۸ , ۱۴:۵۹
  5. بهی عزیز من ، الهی فصل جدید زندگیت پر باشه از تصمیم ها و انتخاب های درست.خدا مثل همیشه همراهت باشه و خاطرات این چندسل تلخ هر روز کمرنگ تر و کمرنگ تر بشه. میدونم تجربه سختی بوده که قطعا برای من قابل درک نیست اما این تجربه رو در سریع ترین زمان ممکن بدست آوردی و شهامت این رو داشتی که زود و درست تصمیم بگیری و قطعیش کنی.همیشه تخسینت کردم و تحسینت میکنم.روزهای خوبی در انتظاره.به خدامیسپارمت
    در پاسخ
    شهامت داشتن عالیه تو زندگی عسل
    کاش زودتر این شهامت رو پیدا می کردم ... کاش

    تو همیشه به من لطف داری
    حس خوبی که شما ها به من می دید رو کجا می تونم پیدا کنم؟

    عزیز دلم ممنونم برای دعاهای خوبت
    میدونی بسیار محتاط شدم نه در کنترل احساسم
    در تصمیم گیری
    ۲۷ ارديبهشت ۹۸ , ۱۰:۳۸
  6. حسم امیخته از ناراحتی و خوشحالی هست ..نمیدونم دقیق چی باید بگم ..جز دعای خیر ..روزهای بهتر بعد ازین و ادمهای بهتر بعد ازین .
    شاد باشی 
    در پاسخ
    ناراحتی؟ حتی فکر کن ی درصد...
    حس بچه ای رو دارم که امتحان های خرداد ماه رو عالی داده
    به همون سبکی به همون خوشی

    انشالله انشالله اذر جونم
    برای همه ما خیر پیش بیاد
    ۲۷ ارديبهشت ۹۸ , ۰۵:۰۷
  7. انشاالله از این به بعد هم خیر پیش بیاد براتون.
    در پاسخ
    سلام دوست جدید
    مرسی از محبتت
    ۲۷ ارديبهشت ۹۸ , ۰۱:۵۷
  8. به امید روزای خوب وسرشار از ارامش. 
    در پاسخ
    انشالله خوشبختی همه دوستان خوبم
    ۲۶ ارديبهشت ۹۸ , ۲۱:۲۴
  9. سلام عزیزم.خدا رو شکر که بالاخره راحت شدی.به زندگی جدید خوش اومدی.
    در پاسخ
    سلام پری جانم
    مرسی خانم گل
    ۲۶ ارديبهشت ۹۸ , ۱۹:۴۰
  10. 😘
    در پاسخ
    عزیزمی
    ۲۶ ارديبهشت ۹۸ , ۱۹:۰۲
  11. ورود پیروز مندانه ات را به (نمیدونم کجا) تبریک و تهنیت عرض می نمایم . کی لی لی لیلیلیلیلی 😁😁😁 
    دور از شوخی عزیزم برات روز های خوب و خوشی ارزو میکنم. 
    در پاسخ
    آزادی😁
    مرسی از تبریکت
    فدای مهربونی های تو من بشم بهار
    ۲۶ ارديبهشت ۹۸ , ۱۸:۳۳
  12. :)
    روزهای پیش روت سپید و زیبا
    در پاسخ
    انشالله انشالله برای همه ما
    ۲۶ ارديبهشت ۹۸ , ۱۷:۲۸
  13. عزززیزم
    خوشحالم که خودتو نجات دادی 
    حق تو این ادم نبود
    خداروشکر که رها شدی
    از خدا می خوام فرداهایی داشته باشی که تلخی ها و سختی های گذشته رو از بین ببره ... پاداش صبوریت رو بگیری ... روزهای خوش روبه روی تو هستن ...
    در پاسخ
    حق هر زنی ی زندگی عالی هست
    انشالله دعاهای خوبت هزار برابر به خودت برگرده عشقم
    مرسی که کنارم بودی تو روزهای سخت


    ۲۶ ارديبهشت ۹۸ , ۱۵:۴۳
  14. ایشالا صد برابر بهتر و قشنگ تر زندگیت پیش می ره از این به بعد عزیزمممممم
    نمی دونم تبریک بگم یا نه ولی راحت شدی بخدا
    در پاسخ
    حتما همین طور خواهد بود ویرگول جونم
    مرسی از محبتت


    تبریک بگو ... لذتی داره این تبریک ها
    ۲۶ ارديبهشت ۹۸ , ۱۴:۳۶
  15. خدا رو شکر
    چقدر خوب که آزمایی رو خدا سر راهت قرار داد تا این راه سخت و طاقت فرسا کوتاه بشه و آسون
    یادته همش دعا میکردم کارهات به آسونی و سریع انجام بشه؟!
    سختی داشت وسخت بود اما یهو در عین سختی به آسونیای العی از راه رسیدن
    خوشحالم برای رها شدنت
    تبریک فراوان بهی جانم
    در پاسخ
    دقیقا غزل کار خدا بود

    فدای تو بشم با دعاهای قشنگت

    دیدی؟ باورش هنوز برام عجیبه که اینجوری همه چیز پیش رفت

    مرسی خوشگلم چه تبریک شیرینی
    ۲۶ ارديبهشت ۹۸ , ۱۴:۲۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">