گفته بود مبادا روز دادگاه خوشحال باشی

پشت در اتاق شعبه دادگاه نشسته بودم

و از یاد این حرفش

اون اخمش موقع گفتن این حرف

صورتم پر لبخند شده بود

لعنتی تو خودت دلیل خنده های منی

تو رو از کی و چطوری پنهون کنم؟؟؟

 

ی پیشنهاد ازدواج خیلی قشنگ روی قلبمه

آنقدر داغ

که دلیل اشک های این چند روزم

بیرون افتاد

هی.. . روزی که پست کاش برون افتد رو نوشتم

فکر می کردی به اینجا برسم؟؟

 

خوشحالم که سبک و با وجدان راحت از اون زندگی اومدم بیرون

صیغه طلاق برای من آبی بود بر آتش

 

اگه تو نتیجه ی سختی های من نیستی پس چی هستی؟؟؟

 

 

بچه ها من قصد ازدواج ندارم

اصلا و اصلا ذهنم و جسمم برای هیچ تغییری یاری نمیکنه

ولی لذت دریافت این پیشنهاد رو نمی تونم کتمان کنم

چی بهتر از ی پیشنهاد ازدواج قشنگ

اون هم از مردی که دلیل آرامش و لبخندت هست؟

 

امروز خونه راب اینا جلسه بود

با خانوادش مطرح کرد

بعد به من زنگ زد

قرار شد فردا به حرفاش گوش بدم

قبل تر پرسیده بود و گفته بودم

به ازدواج فکر نمی کنم

امروز هم همین رو گفتم

خواست صحبت کنه

منتظرم به مامان زنگ بزنه اجازه بگیره برای قرار فردا

 

 

کلمه به کلمه ی حرفاش رو مزه مزه میکنم

 

روز قبل طلاق وقتی دیدمش احساس کردم چند کیلو وزن

کم کرده

گفت چند شبه نخوابیدم

فکر کردم

 

۱۰ نظر ارسال شده است

  1. ای جان دل....بالاخره بهت پیشنهاد ازدواج داد بهی؟!!!!
    حالا میخوای با قلبش چه کنی؟!!!! اگه قصد ازدواج نداری با دل خودت میخوای چه کنی دختررررررررررر؟!!!!!
    مردم از خوشحالی این خبر قشنگ.....امیدوارم هرچی برات پیش میاد پر از خیر و برکت باشه...زود بیا خبرم کن ببینم چه میکنی
    در پاسخ
    مه سو یعنی دیروز که کامنتت رو دیدم
    تا چند دقیقه به اون بالاخره می خندیدم.... خدا خیرت بده دختر کلی حالم خوش شد با این بالاخره

    فداتشم چرا بالاخره؟ من خودم اصلا انتظارش رو نداشتم

    هیجی ... هیچی ... نمیدونم مه سو
    من هنوز احساسم رو هضم نکردم... هنوز گیجم... زخم دارم هنوز
    تمام وجودم زخم داره از زندگی قبلی

    ببین خودم چه حالی دارم... فدای خوشحالی تو بشم ... خدا نکنه

    انشالله
    ۲۸ ارديبهشت ۹۸ , ۱۵:۴۹
  2. خدایا شکرت :)
    گوارای وجودت دخترجان :)

    در پاسخ
    شیرین جونم... عشقم
    ۲۸ ارديبهشت ۹۸ , ۱۱:۴۳
  3. خدا را هزاران بار سپاس
    در پاسخ
    عزیزمی تیلو جانم
    ۲۸ ارديبهشت ۹۸ , ۱۰:۲۲
  4. سلام سپیده عزیزم
    پست قبل روم نشد تبریک بگم...میخوام این پستت تلافیش کنم

    شروع مرحله جدید زندگیت همراه با عشق باشه عزیزم...

    من به معجزه خدا واقعا از ته قلبم اعتقاد دارم و  یکبار خودم هم به چشم دیدم... الان تو این بل بشو و مردای این دوره زمونه که خودت میبینی دیگه چه اوضاعیه، احساس میکنم اومدن آقای راب اونم توو این مرحله از زندگیت  و خواستگاریش اونم به این سرعت واقعا معجزه است... 
    عزیزدلم تو لیاقت این شادی و خوشبختی رو داری...انشاله هر چی که به صلاحتون هست همون جور پیش بره.
    در پاسخ
    سلام سمیرا جانم

    چرا عزیزم تبریک بگو... من که کلی پیام تبریک داشتم در دنیای واقعی
    ولی اینجا ی چیز دیگه اس

    فکر کنم همین هم شده سمیرا جانکم

    میدونی شاید جتی آنقدر زود قصد نداشت پیشنهاد بده
    میگه شرایط طوری هست که باید زود پیشنهاد میدادم مبادا کسی فکری بکنه

    انشالله برای همه ما خوشی و شادی پیش بیاد
    ۲۸ ارديبهشت ۹۸ , ۰۹:۵۵
  5. تبریک میگم عزیزم.خوشبخت باشی:)
    در پاسخ
    مرسی نل بانو ...سپاس
    ۲۸ ارديبهشت ۹۸ , ۰۶:۳۸
  6. تو بهترینی 
    خدا هواتو داره 
    اخه چه جوری بگم خوشحالیمو
    خدایا شکرت شکر شکر شکر
    در پاسخ
    عزیزم قشنگ مشخصه از کامنتت
    مرسی که همیشه هستی و انرژی مثبتت هست فری
    ۲۸ ارديبهشت ۹۸ , ۰۳:۱۶
  7. ای جونم آخه
    برات بهترینها رو می خوام از خدا
    در پاسخ
    ویرگول جونم مرسی از خوبی ها و انرژی مثبتت
    ۲۷ ارديبهشت ۹۸ , ۲۱:۴۸
  8. امیدوارم همه چی خوب پیش بره
    در پاسخ
    مرسی
    ۲۷ ارديبهشت ۹۸ , ۲۱:۰۹
  9. سلام، خانم بهی.  خداروشکر. ان شاالله که همیشه با شادی و خوشی. همین که تمام شد، باز جای امیدواری دارد. آن شاالله بتونید موفق تر باشید. برایتان روزهای آرامی در پیش داشته باشید .
    در پاسخ
    سلام رعنا جانم

    مرسی گلم
    ۲۷ ارديبهشت ۹۸ , ۱۹:۱۵
  10. ای جانم عزیزم  چقد خوبی اخه . همیشه انرژی مثبت ازت می باره😍😍😘😘😘😘 
    بهترین هارو برات ارزو میکنم
    در پاسخ
    فدای تو عزیزم بشم
    یعنی انرژی مثبت شما هم به من انرژی میده

    مرسی عزیز دلم
    ۲۷ ارديبهشت ۹۸ , ۱۸:۲۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">