ولی فکر می کردم این حس یک طرفه باشه و اون فقط از من خوشش اومده باشه

یا حداقل چون خیلی باهوشه فهمیده من حسی بهش دارم

یا نه حتی حسی به من داشته و سعی کرده با انجام دادن ی سری کار و

آسون کردن روزهای سختم سعی کنه به صورت غیر مستقیم بگه

ببین من ی حسی به تو دارم

خیلی ماجرا رو ساده دیده بودم

فکر می کردم مثل خودم ی حس خوب رو تجربه کرده

نمیدوستم تا این اندازه احساسش عمق داره

قرار خیلی بد پیش رفت

تمام مدت حرف زد و اشک ریخت

چیزی داشتم بگم؟

خودم تمام روزهای گذشته اشک و اشک و اشک بودم

چقدر خوش شانس بودم که بی اشتهایی و وزن کم کردن های وحشتناک این مدتم

ی جورایی می تونست به ماجرای طلاق ربط داده بشه

و گرنه چطور می خواستم به مامان توضیح بدم

که نمیدونم چه مرگم شده؟

 

میگه شرایط آشنایی ما طوری بود که باید سریع پیشنهاد ازدواج میدادم

مبادا ذره ای در دل کسی شک و تردید ایجاد بشه

مبادا خدای نکرده کسی فکر بدی در مورد من بکنه

مبادا کسی بگه فلانی چه آدم سو استفاده گری بود

میگم من قصد ازدواج ندارم ... میگه زمان بده همه چیز درست میشه

 

با این حجم احساس و عشق که داره خفم میکنه چکار کنم؟

نه اینکه حرفی بزنه یا زده باشه

یکی که میاد و تمام غم ها رو می بره

گذشتت رو پاک میکنه و میره

لازمه حرف بزنه؟

 

تو شرایط بدی گیر کردم

تا بود زندگی با غم و غصه ها به جنگم می اومد

میخواست سرم رو زیر آب کنه

دید نمی تونه

این بار با عشق جلو اومد

از ی چیز مطمئنم اعتمادی که به راب دارم

تا حالا تو زندگیم همچین حسی رو به ی غریبه نداشتم

ی بخشی از وجود خودمه

کوچکترین احساسی رو حس میکنم و وقتی ناراحته می فهمم

یادتونه چند وقت پیش نوشتم من حس میکنم ی گوش شنوا به زودی میاد تو زندگیم؟

دیروز بهش میگم من از چند ماه قبل حست کرده بودم

 

 

 

 

 

 

۵ نظر ارسال شده است

  1. چقد عجیب و جالبه.اینکه تو این مدت کوتاه همچین حس شدیدی در جفتتون شکل گرفته. چه حس خوبیه فقط احساسات آدم دو طرفه باشه...امیدوارم خیر باشه جفتتون
    در پاسخ
    دست ما نبود هر چی بود
    یا حداقل دست من نبود

    انشالله
    ۳۰ ارديبهشت ۹۸ , ۱۲:۵۵
  2. قلبم تند زد سپیده ... هرچی خیره برات پیش بیاد
    فقط خوشحالم ک دوسش داری.
    در پاسخ
    فدای قلبت بشم عزیزم
    انشالله

    اوووووووووف چه جورم
    ۲۹ ارديبهشت ۹۸ , ۱۴:۲۶
  3. هر کس دیگه ای جز خودت بود بهش میگفتم که تو تازه از یه رابطه بیرون اومدی و احساساتی شدی و احساساتت واقعی نیست. خودت خوب میدونی که حتی از نظر روانشناسی هم منع شده که سریع از یه رابطه ناکام به یه رابطه دیگه ای بری.

    اما شما خودت عاقلی و خوب و بد را به بهترین نحو تشخیص میدی. نیازی نیست اینارو بهت بگم چون کاملا سنجیده عمل میکنی و ازین بابت خیالم راحته. 
    میدونی چیه؟؟ همیشه تو زندگیم به این قضیه اعتقاد راسخ دارم که در هر چیزی حکمتی نهفته هست. در هر شری خیری هست. اینو با تمام سلول های بدنم حس کردم . 
    شاید اصلا مرحوم این وسط وسیله بود تا تو به همچین ادمی برسی. به هر حال جلوی احساست رو نگیر. بذار در میدون عشق جولان بده . 

    حالا کی شیرینی میخوریم؟😁😁😁 منو دعوت میکنی هاااااااااااا 😅😅😅😅😅😅 مرسی اه😆
    در پاسخ
    با وجودی که بی نهایت عشق و علاقه دریافت میکنم از راب
    ولی باید حواسم رو جمع کنم بهار

    خوب چرا بهار
    من دلم میخواست تو بیست سالگی به راب می رسیدم
    حتی الان حاضرم تمام عمرم رو بدم
    بیست سالم بشه
    فقط ی سال با راب زندگی کنم و بعد بمیرم....

    از دست تو دختر....
    ۲۹ ارديبهشت ۹۸ , ۱۳:۳۱
  4. سلام عزیزم.خدا رو شکر که همه چیز  به خوبی پیش رفته.
    در پاسخ
    سلام پری جانم... برای من خیلی خست گذشت
    ۲۹ ارديبهشت ۹۸ , ۱۱:۵۷
  5. گاهی حسا و علاقه ها اساطیری میشن
    یه جوری که تا داخلش نباشید واسه دیگران شبیه یک قصه و افسانه است
    الهی ته این همه بی تابی یه آرامش ناب باشه
    در پاسخ
    اینجور عشق ها ادم ها رو نابود میکنه غزل
    مثل اینه درست بری وسط اتیش....

    انشالله
    ۲۹ ارديبهشت ۹۸ , ۱۱:۵۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">