چند تا از عکس های دوران کودکیم دستش بود

ی عکسی دارم بغل بابا

دو سالمه

با موهای مشکی پر و فرفری

دو تا النگوی خوشگل تو دستمه و ی گوشواره گل قرمزه تو گوشم

بلوز و شلوار سورمه ای سفید پوشیدم

بابا ی جور عاشقانه ای بغلم کرده

بابا خیلی جوون نشون میده تو این عکس

میدونست این عکس برام خیلی عزیزه

میدونست همیشه وقتی به این عکس نگاه میکنم

عشق پدر و دختری برام زنده میشه

میدونست این عکس برام نشونه تمام عشقی هست که بابا به من

تو بچگی داشت.. نوع بغل کردن بابا حتی شاید نشون میده چطوری و چقدر به من

اعتماد به نفس می داده... اون حس نگاه خاص بابا به من تو عکس

میدونست این عکس تمام زندگی منه

همه این ها رو میدونست

عکس رو به زور از من گرفته بود و پس نمی داد

حالا امروز اومده

عکس تکه تکه شده رو میذاره جلوی من و میگه ببخشید پاره شده!!

چی باید بگم؟

خشمم رو فرو دادم

دلم میخواست همون جا بکشمش

فقط بهش گفتم پاره شده؟ یا پارش کردید؟؟؟؟؟

 

۶ نظر ارسال شده است


  1. دل چون آینه اهل صفا می شکنند

    که ز خود بی خبرند این ز خدا بیخبران


    در پاسخ
    بسیار به موقع بود....
    ۳۱ ارديبهشت ۹۸ , ۰۲:۳۱
  2. چه بی معنی بودن😑😡
    در پاسخ
    چی بگم مرضی جان
    ۳۰ ارديبهشت ۹۸ , ۲۱:۳۵
  3. بی شخصیت
    در پاسخ
    بی شخصیت براش کمه
    ۳۰ ارديبهشت ۹۸ , ۱۴:۳۱
  4. عکس و نمیشه برد و از روش یه چاپ جدید گرفت؟!!! فک کنم بشه چون ما یه عکس از پدربزرگ مادری داشتیم شکسته بود به مرور زمان و بردیم یه جدید ظاهر کردیم.....البته کیفیتش مثل اصلش نمیشه ولی بهتر از هیچیه
    در پاسخ
    تکه تکه شده مه سو
    پاره نشده که بشه درستش کرد
    ۳۰ ارديبهشت ۹۸ , ۰۲:۳۵
  5. عجب ادم مریضیه .معلومه حسابی سختشه .
    در پاسخ
    قاطی کرده....
    ۲۹ ارديبهشت ۹۸ , ۱۹:۴۳
  6. :(
    چه بدجنس
    در پاسخ
    نامردی بود این کارش... مثل بقیه کارهاش
    ۲۹ ارديبهشت ۹۸ , ۱۸:۵۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">