میخواستم برای تولد راب گل بخرم

قبل از رفتن تصمیم گرفته بودم چه مدل گل و شیشه بگیرم

نتیجه ی روز چرخیدن بین گل ها

و سلیقه به خرج دادن من شد این خوشگل خانم

 

نمی دونم خوشش میاد یا نه

ولی برای دفترش فکر میکنم مناسب باشه

قرار بود ی کادوی دیگه هم در کنار این گل بگیرم

به عنوان تشکر

که قبول نکرد و چقدر من اون روز غم تو دلم نشست با حرفاش

که میگفت بهی اگه موندنی بودی تو زندگیم برام هدیه بگیر

نمی خوام چیزی بگیری و بعد ......

 

 

روزهای سختی رو دارم سپری میکنم

ی جور هایی با خودم درگیرم

نه برای رفتن و دل کندن

برای موندن

تا حالا با عشق اینجوری رو به رو نشده بودم

عشق دو طرفه عالمی داره که نمی دونم براتون از خدا بخوام یا نه

 

بچه ها من از کامنت هیچ کس ناراحت نیستم

ناراحتی برای چی؟

همه حرف های شما درسته و من قبول دارم

 

 

۵ نظر ارسال شده است

  1. چقدر زیباو دلنشین
    در پاسخ
    فدای تو
    ۷ خرداد ۹۸ , ۱۵:۳۳
  2. عشق دو طرفه ترس داره و آرامش در کنارش....تلاش داره برای حفظش و... و ... و...
    برای همه عشق دو طرفه بخواه که هیچ آرامش و لذتی بالاتر از این نیست....البته اگه هر دو طرف به اندازه و مساوات عشق بذارن وسط نه یکی کمتر و یکی خیلی زیاد....
    در پاسخ
    عزیزم ... انشالله تو همیشه عاشق باشی و لبت خندون

    اگه مساوی نباشه که عشق دو طرف نیست دیگه مه سو
    ۶ خرداد ۹۸ , ۱۱:۴۴
  3. سلام
    احوالاتتون بانو؟
    چرا خوبه که؟
    چرا اینهمه تردید؟ مشکل فقط اینه که آمادگی شروع ندارید یا چی ؟!
    در پاسخ
    سلام عزیزم
    الان بهترم مرضی (آیکون خنده)

    عشق خیلی سخته ... پر از بالا و پایین... پر از حس های خوب و ترس

    مشکل اینه من توانایی اینکه دوباره وارد ی زندگی بشم رو ندارم مرضی
    وارد ی زندگی شدن یعنی گذشت کردن... تلاش کردن.... جنگیدن
    من دلم میخواد خودم باشم و خودم
    ۶ خرداد ۹۸ , ۱۰:۱۵
  4. هر اتفاقی بیفته مهم اینه که عشق دو طرفه رو تجربه کردی عزیز دلم.بعضی حس ها رو شاید همه تجربه نکنن. سلیقتو دوس دارم تو گل. کاکتوساتم خیلی دوس داشتم. الهی هر چی صلاحته اتفاق بیفته.‌میبوسمت
    در پاسخ
    اوهوم.... واقعا تو این سن فکر نمیکنم دیگه شانسی برای تجربه احساس های آنچنانی داشته باشم
    نه اینکه نشه
    من خسته تر از اونی هستم که برای ی رابطه بخوام تلاش کنم عزیزم
    شاید فقط ی احساس خیلی قوی بتونه تکونم بده .. و باعث بشه متفاوت از خودم رفتار کنم

    مرسی عشقم
    می بوسمت
    ممنونم برای همه کامنت هایی که می فرستی
    من هم روی ماهت رو می بوسم
    مرسی از تعریفت
    ۵ خرداد ۹۸ , ۲۳:۰۱
  5. سلام بهی جانم..خوبی 
    کامنتم تایید نشده یعنی نیومده ..
    گفته بودم چقد تغییر کردی..چه میکنه عشق .ههههه
    ازین حسای خوب لذت ببر و حالتو خوب کن و هم به خودتون زمان بدید .گرچه میدونم حواست هست ...
    امیدوارم برسه دستت 
    در پاسخ
    سلام عزیزم
    هر چی اومده تایید کردم عزیزم

    واقعا ؟؟؟؟؟ چه تغییری؟؟؟؟؟؟ حتما برام بگو

    آذر جانم زمان دادن برای من یعنی وابسته تر شدن هر دومون
    و البته در کنارش شناخت پیدا کردن
    ناخواسته وارد ماجرایی شدم که اصلا آمادگیش رو نداشتم

    سعی میکنم حواسم باشه ... سعی میکنم

    مرسی که دوباره کامنت دادی
    ۵ خرداد ۹۸ , ۱۹:۲۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">