خداروشکر تونستم خوشحالش کنم

هر چی فکر کردم دیدم تولد خشک و خالی فایده نداره

ی کیک دو نفره خیلی خوشمزه سر راه گرفتم

متاسفانه هر چی روزها بیشتر میگذره

من بیشتر متوجه این موضوع میشم که چقدر از ازدواج کردن گریزونم

البته هر چی با راب در این مورد حرف میزنم که صحبتی نشه فایده ای نداشته

به هر حال هر چند وقت ی بار شده ی اشاره ای کوچیک و ناخواسته به این موضوع میکنه

حالا امروز به مناسبت تولدش جناب راب آرزو کردن خدا ی دختر به ما بده به اسم بیتا!!!!!!!!!

حالا چرا بیتا؟ چون اسم جدید من با ب شروع میشه!

وای یعنی اگه هر وقت دیگه ای غیر از تولدش بود حتما واکنش نشون می دادم

احتمالا از نوع بدش...

ولی خوب جلوی خودم رو گرفتم که خوشیش خراب نشه

 

 

برام کامنت گذاشتید

ممنونم

ولی لطفا کامنت ها رو عمومی ارسال کنید با ی اسم دیگه

تا من بتونم جواب بدم

و احتمال زیاد کامنت شما حرف بقیه دوستان هم هست

 

در مورد زمان دادن

ببنید من با ازدواج کلا مشکل دارم

یعنی با این سیستم قضایی مشکل دارم

آیا اگه من ی سال زمان بدم چیزی تغییر میکنه؟

بگم چه چیز هایی این مدت دیدم؟

زن هایی که به عنوان مهریه ملکی به نامشون شده بود

و مرد برای پس گرفتن داراییش

تهمت روابط نامشروع به زن زده بود!!

در نهایت زن ملک رو پس داد

با سرافکندگی از مرد طلاق گرفت (مرد طلاقش داد)

و حتی نتونست از خودش دفاع کنه

این موضوع تو اصفهان که اول ازدواج مرد حتما باید ملک به نام زن بزنه

خیلی پررنگه

 

کلک جدید آقایون برای طلاق دادن خانم ها

مرد میره عنوان میکنه که این خانم قبل عقد با من رابطه داشته

در این حالت زن و مرد به همدیگه حرام اعلام میشن

و مرد می تونه زن رو طلاق بده!!!!!!!!!!

(این ی مورد رو اصلا باور نمی کردم)

اینجاست که ی سری اقدام هایی که از طرف خانم ها توهین تلقی میشه خودش رو نشون میده!!

لطفا قبل از ازدواج حتما گواهی پزشک قانونی بگیرید

باور کنید توهین هایی که به ی زن میشه و این مدت دیدم

در مقابل این معاینه هیچی نیست!

البته اون چند موردی که من دیدم خانم ها گفتن که بله رابطه داشتیم!

 

 

من از دیدگاه خودم نوشتم

و نباید بی انصافی هایی که زن ها در حق مردها میکنن رو نادیده گرفت

 

 

تو کامنت خصوصی نوشته بودی دوست عزیز که زمان بده

من به کی و چی باید زمان بدم؟؟؟؟؟

 

 

 

۶ نظر ارسال شده است

  1. نه عزیزدلم تو که رفتارت عالیه همه کامنت هارو دارم میخونم و تحسینت میکنم از این همه صبوری و متانت و با آرامش جواب دادنت...
    میدونی واقعیتش میترسم تو تصمیم گیریت تاثیر بدی بذاره نظرهای مختلف...
    مخصوصا که تو الان مارگزیده هستی و از هر ریسمان سیاه و سفیدی میترسی...

    تو نظرا خوندم یکی از دلایل جواب رد دادنت  قصد رفتنت از ایرانه...من دو سال پیش یه مورد خیلی خوب رو فقط صرف اینکه اصلا نمیخواست و نمیتونست از ایران بره رد کردم الان گاهی فک میکنم باید انعطاف بیشتری نشون میدادم!

    راستی رافائل رو میشناسی؟ وبلاگش رو میخونی؟؟ رافائل ازد قبلی نداشت اما یه جورایی شرایطش شبیه تو بود الان ازدواج کرده ...ببین اگه دوست داشتی بخونش...

    خیلی برام عزیزی سپیده جونم 😘
    در پاسخ
    سمیرا جانکم محبت داری عزیزم

    نه جانم ... به هر حال شما از بیرون نگاه می کنید
    من باید صبور باشم و واقع بین ... و بتونم در مورد هر نظری فکر کنم و سبک سنگین
    پس راحت حرفت رو بزن

    مار گزیده رو خوب اومدی (آیکون خنده)

    انعطاف؟؟؟؟؟ والا سمیرا جونم من فکر میکنم تمام ضربه های زندگیم رو از همین انعطاف خوردم
    هر جا از خودم انعطاف نشون دادم ... از همون جا زمین خوردم

    نمیدونم حرفم درسته یا نه... ولی شاید اگه چند تا مورد تو ذهنت باشه و روی همون ها تصمیم بگیری خیلی بهتر باشه
    مثلا سه تا الویت داشته باشی
    برای هر کس این الویت ها فرق داره


    رافائل رو بله میشناسم ... دوست مشترک هم بسیار داریم
    قبلا ها میخوندم وبلاگش رو
    الان نه

    خیلی با هم فرق داریم
    از زمین تا آسمون
    من اصلا نمی تونم ی سری چیزا رو تو زندگی بپذیرم... شاید به اون اندازه صبور نیستم
    به قول تو رافایل حتی ازدواج قبلی هم نداشت

    من هم همین حس رو نسبت به تو دارم عشق جانم😘
    ۹ خرداد ۹۸ , ۱۸:۳۳
  2. من خیلی کوچیکتر از اونم که بخوام صحبتی کنم خانم دکتر اما یک زمانی مهندس خودشو ریز ریز میکرد که من به ازدواج فکر کنم! قاطعانه میگفتم اصلا صحبتشو نکن، چند سال شاید ۵ سال گذشته و الان اون دیگه نه صحبتی میکرد نه هیچی در صورتی ک من منتظر بودم بگه!

    در پاسخ
    اون روزها که تازه با وبلاگت آشنا شده بودم هر از گاهی حرف از مهندس بود مرضی
    نمیدونم چی بگم گل دختر
    از قدیم گفتن تا تنور داغه باید نون رو بچسبونی....هر چیزی ی وقتی داره
    و چقدر خوب می شد اگه در وقت زمان مناسب تصمیم می گرفتیم
    ۸ خرداد ۹۸ , ۱۵:۲۴
  3. آخ آخ
    بیتا جون را از قول خاله تیلوش ببوس
    در پاسخ
    چی بگم تیلو!!
    ۸ خرداد ۹۸ , ۱۲:۲۵
  4. بهی فک کردم بیتا اسم جدیدته که :))
    در پاسخ
    چه بامزه مه سو
    ۸ خرداد ۹۸ , ۱۲:۱۹
  5. سلام عزیزم تولدشون هزاران هزار بار مبارک باشه همیشه به تفریح و جشن وشادی
    اما درمورد سوالت 
    من فکر میکنم شما باید برای تصحیح بینشتون به خودتون زمان بدین
    قرار نیست هر ازدواجی با سیستم قضایی و توصیفهایی که نوشتین روبرو بشه هرچند به عنوان یک حقوقدان میگم که راههایی مناسبی برای جلوگیری از این مسائل وجودداره و حتی برای دفاع و... نیز راهایی هست.
    باید برای پاک نکردن صورت مساله به خاطر ترس به خودتون زمان بدین
    بلی اگر فردی آگاهانه و از روی اختیار این تصمیم رو بگیره حرفی نیست ولی اگر به خاطر ترس یا تلخیهایی که درزندگی پشت سر گذاشته این تصمیم رو بگیره به نظر نیاز به زمان داره نمیشه گفت که این سیستم قضایی فقط در این مملکت مشکل داره چون پیشرفتها در سیستم های قضایی با آزمون و خطا به دست میاد و مثل اعداد ثابت نیستند تا بشه فرمول و قانون دقیقی بدون هیچ گونه خطایی نوشت.
    اگر من تصادف کردم و به خاطر زن بودنم مورد سرزنش قرار گرفتم بهم توهین شد و افراد زیادی دراین تصادف آسیب دیدند درحالیکه مقصر من نبودم ولی شرایط منو مقصر جلوه داد و ازمن پشتیبانی نکردآیا باید رانندگی را برای همیشه کنار بگذارم اگر جراحی داشتم که ناموفق بود و جسم وروحم آسیب دید آیا دیگه برای مشکلی که نیاز به جراحی داره نباید به هیچ جراحی اعتماد کنم.
    به نظر من بحث ازدواج کردن یا نکردن نیست بحث بینش هست و تلخیهایی که انسانها پشت سر میگذارند و درسها و تجربه هایی که کسب میکنند 
    در پاسخ
    سلام عزیزم
    مرسی فداتشم

    پرنسس جونم حرفات همه درسته و من اصلا قصد دفاع ندارم
    ولی همون ماجرای رانندگی رو که مثال زدی
    گاهی وقتا ترجیح میدی از این به بعد ی راننده داشته باشی به جای اینکه پشت ماشین بشینی
    میدونی دنبال ی راه دیگه می گردی
    ۸ خرداد ۹۸ , ۱۲:۱۵
  6. تولد راب مبارک شما هم باشه عزیزم🤗😍😘
    من دیگه ترجیح میدم هیچ نظری در مورد رابطتون ندم خودت عاقلی و بالغ مطمئنا بهترین تصمیم رو خواهی گرفت...❤️
    وای که چقدر جامعه مون زن ستیز و مرد سالاره!!!
    مورد آخری رو که گفتی یعنی شاخ درآوردم!!! اصلا گیرم رابطه داشتن مگه رابطه فقط یکطرفه هست؟؟؟ هر دو طرف هم خواستن که رابطه ایجاد شده دیگه!!!
    در مورد گواهی باهات موافق نیستم سپیده جونم اینجوری پرروترشون میکنیم مردهارو!!!!
    خدا هیچ بنده ای رو نصیب نااهلش نکنه🙏
    در پاسخ
    مرسی سمیرا جانکم
    چرا اخه؟ انقدر من بد برخورد کردم که تو به این نتیجه رسیدی؟

    اگه رابطه داشته باشن نمی تونن با هم ازدواج کنن و اگه ازدواج کرده باشن به همدیگه حرام هستن!!!!!1

    گواهی رو نگفتم بگیریم و جار بزنیم
    ی زن می تونه این کارو بدون هیچ شلوغ بازی انجام بده
    به نظر من لازمه

    دعای آخرت عالی بود
    ۷ خرداد ۹۸ , ۲۳:۱۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">