چون داخل ماسکم تخم محلی زده بودم

کل حمام رو با پودر لباس شویی و کلی شامپوهایی که بوی خوب میدن شستم

یعنی حمام کردنم ی طرف شستن حمام ی طرف

کمرم نصف شد

باید ساعت شش و نیم آماده باشم

یک هفته ای میشه که راب رو ندیدم و این وسط دیگه من هم صدام در اومده بود

هفته پیش یکشنبه راب رو دیدم

دوشنبه تا ساعت یازده شب دفتر بود

بعدش هم تعطیلات و مریضی من

دیروز میدونستم بعد چند روز تعطیلی زودتر از یازده شب نمی تونه از دفتر بیاد بیرون

این شد که بدون اینکه خودمون رو گول بزنیم

قرار گذاشتیم برای یکشنبه بعد از ظهر

هفته پیش ی مانتوی مشکی حریر خوشگل با ی روسری نخی نارنجی و زرد خریدم

ی حالتی از روشنی و تیرگی داره رنگ های روسری

رسیدم خونه امتحان کردم دیدم رنگ روشن روسری کنار تیرگی مانتو خیلی خوشگل میشه

فعلا تو ذهنم این مانتو و روسری رو کنار گذاشتم برای پوشیدن

باید موهام رو خشک کنم

زیر ابروهام رو بردارم

و کم کم بعد انجام دادن چند تا از کارهای دفترم آماده بشم و برم بیرون


این چند وقت پرونده خانواده پدری ی تکون اساسی خورد

مقصر ماجرا ی دو هفته ای میشه داره آب خنک میخوره

تمام تلاش و دوندگی ها ....حرف شنیدن های ماجرا برای یکی از دختر عمو هام بود

چند روز پیش می گفت

ی جاهایی کم می آوردم از خدا میخواستم ابروم رو نبره!!

بهش میگم مادربزرگ اگه ی نوه داشته باشه اون تو ای!

خیلی سختی کشید خیلی

واقعا توانایی عجیبی داره این دختر

 

پیشنهاد ی رقم پول شده به بابا برای اینکه شکایتش رو پس بگیره

حالا این رقم پول حتی یک دهم حق و حقوق ما نیست

مامانم که سریع مثل همیشه دست و پاش رو گم کرد

و حتی باور کنید به نصف رقم هم راضی بود

هر چی تو گوشش خوندم فایده نداشت انگار نمی شنید

زنگ زد به داداشم

جالبیش این بود برادر من همون کلمات و همون جمله ها و حتی همون استدلال های من و دوباره

برای مامان گفت... بدون اینکه از قبل با هم صحبت کرده باشیم یا هماهنگ شده باشیم

مامانم میگه: پسرم خیلی فهمیده است... خیلی درکش بالاست!!

و موضوع تموم شد!

اینجور وقتا فقط دلم میخواد تا مدت ها اصلا با مامان یک کلمه هم حرف نزنم!

نمی دونم تو سرنوشت ما هست این پول یا نه

ولی این روزها متوجه شدم پول از ی حدی که تو زندگی آدم ها بیشتر میشه

براشون بدبختی میاره


 

ی متنی می خوندم در مورد اینکه انسان کامل انسانی هست

که هر دو جنبه ی مرد و زن بودن تو وجودش باشه

هر جا لازمه محکم و قوی باشه و مثل ی مرد رفتار کنه

و جا لازمه نازک دل و ظریف باشه ... مثل ی زن رفتار کنه

یعنی تو زندگیش توازن داشته باشه

فکر نکنه چون زن یا مرد  آفریده شده یعنی باید تو ی قالب از پیش تعریف شده فرو بره

 

فکر می کردم چقدر این دیدگاه با نگاه آدم های دور رو بر من متفاوته و چقدر حداقل خود من

جنگیدم که به همه ثابت کنم دلم ی قالب متفاوت از بقیه زن ها میخواد

و چقدر این وسط اذیت شدم


 
 ی عطر جدید خریدم
از مارک
mondaine
یعنی خاله ها آنقدر گفتن چقدر خوبه چقدر خوبه
ی حس خوبی نسبت بهش پیدا کردم
 

 

 

 

 

۴ نظر ارسال شده است

  1. من عاااشق ترکیب رنگ نارنجی و زرد در کنار همم :)
    همه انسان ها هر دو جنبه رو دروزن خودشون دارن حتی همین هورمونهای زنانه و مردانه تو بدن همه انسانها هست ولی به اندازه و مطابق جنسیت... ولی متاسفانه بعضی ها انقققدر نگاه جنسیتی دارن و مانع تراشی میکنن به وسیله اون نگاه که آدم منزجر میشه ...
    گردش با جناب راب خوش بگذره :)
    در پاسخ
    چه خوب ... من میشه گفت اصلا شال یا روسری که این ترکیب رو داشته باشه ندارم

    آفرین به هورمون ها خوب اشاره کردی...

    مرسی عزیز جانم
    ۲۰ خرداد ۹۸ , ۱۶:۰۶
  2. سلام عزیزم دلم. چن تایی کامنت با گوشی گذاشته بودم انگار نرسیده.
    چه خوبه که حال دلت خوبه. جمعای خانوادگی رو از دست نده و برو حتما. معلوم نیست کی دوباره بشه دور هم جمع شید.
    خریدات مبارک باشه. به شادی و دل خوش استفاده کنی.
    مواظب سلامتیت باش.
    دلم تنگته
    در پاسخ
    سلام فندوق جان خوبی خوشگلم؟ سفر خوش گذشت؟

    خانواده مادری همیشه جمع هستن.. می تونم کل تایمشون با هم میگذره...

    مرسی عزیزم

    من هم ... تعطیلات نبودی جات خالی بود
    ۲۰ خرداد ۹۸ , ۰۸:۱۲
  3. عکس عطرتو بذار.....شاید منم دیدم و خریدم....
    خریدات به شادی...حتما که بهت خیلی خوش گذشته امروز
    در پاسخ
    اتفاقا دیروز می خواستم عکس بذارم نت یاری نکرد
    حتی الان هم یاری نمیکنه عکس بذارم برای پست جدید

    فدای تو عزیزم... بله خیلی خوب بود
    ۲۰ خرداد ۹۸ , ۰۰:۳۰
  4. خدا پشت و پناهت باشه
    خوش بگذره
    الان باید کنار جناب راب باشی
    لباسای نو... موهای خوشگل... حال خوب... خدا را سپاس
    در پاسخ
    مرسی عزیزم
    با اون نم نم بارون مگه میشه حال دل آدم خوب نباشه
    ۱۹ خرداد ۹۸ , ۱۹:۰۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">