این محلول رو تازه خریدم برای تقویت مژه و ابرو

یک هفته ای میشه استفاده کردم و به نظرم خیلی خوب بوده

هر چند نسبت به محلول طلسم خیلی عالی نیست

ولی می تونم بگم خوب جواب داده روی ابروهای من

طلسم رو وقتی استفاده می کردم رشد ابروهام خیلی خوب بود

ولی بلند نمیشد تار ابروم به این سرعت

الان ابروهام خیلی بلند شده و اگه مدل ابرو با تارهای بلند دوست دارید

می توم بگم این محلول خوب جواب میده

فرم فرچه ای بودنش رو هم خیلی دوست داشتم

بسیار راحت میشه استفاده کرد و ابرو رو حالت داد

این محصول رو خالم صد خرید کرده بود

دی جی کالا صد و بیست و شش

من از ی داروخانه صد و نوزده تومن خریدم

البته فکر کنم خرید قبلش بود

چون معمولا دی جی کالا قیمتش مناسب تره از جاهای دیگه


 

 

مه سو جانم این هم عکس عطر

نمیدونم چه سبکی عطر دوست داری

من خودم ملایم بودن بوی عطر برام بسیار مهمه

اگه عطر ملایم دوست داشته باشی این عطر واقعا عالیه

البته چون ماندگاری خیلی بالایی داره

باید نیم ساعت قبل از بیون رفتن استفاده کنی

 

 


 

کرم گیاهی که گفتم استفاده میکنم و خیلی راضی بودم

من پوست حساسی دارم و البته پوستم در طول روز خیلی نیاز به تمیزی و پاکسازی داره

مخصوصا که زیاد جلوی سیستم می شینم

از وقتی این کرم رو استفاده میکنم پوستم ی حال خوبیه

اندازه خود کرم خیلی کوچیکه و قیمتش 70 تومن هست

از این مارک قبلا شامپو خاویار استفاده می کردم و بسیار عالی بود


 

دکتر پوستی که رفتم دو تا کرم بران نوشت

معمولی بودن ... اولش فکر کردم خارجی هستن بعد دیدم نه ایرانی هست

اگه دنبال کرم ضد چروک و ....

با قیمت مناسب می گردید مورد خوبیه


 

برای دور چشم

ضد چروک و بر طرف کننده سیاهی

من این دو تا کرم رو استفاده می کردم

سمت راستی مرطوب کننده است و آبرسان

خیلی خوبه و قیمتش بالا

دومی رو از دارو گیاهی خریدم و معمولی بود چون برای چروک های کم خوبه

و من وقتی استفاده کردم راضی بودم و واقعا چروک های کم و ظریف رو از بین می بره

من ی کرم میخواستم که وقتی کار میکنم استفاده کنم برای محافظت از زیر چشمام

که دیروز این قطره رو خریدم و تازه شرو کردم به استفاده

بوی عشق میده با اینکه اسمش اصلا جالب نیست!

 


 

۱۲ نظر ارسال شده است

  1. قربونت بهی جان خوشگلم 
    در پاسخ
    عزیزی هستی خانم گل
    ۲۸ خرداد ۹۸ , ۱۰:۱۲
  2. عسل جان تبریگ میگم. خیلی خوشحال شدم از شنیدن خبر ازدواجت اونم باعشششق. امیدوارم همیشه شاد باشی
    در پاسخ
    سلام هستی خانم
    روی ماهتون رو می بوسم بخاطر تبریک قشنگتون به عسل جان
    انشالله خوشبخت بشه به امید خدا
    ۲۸ خرداد ۹۸ , ۰۰:۲۴
  3. دختر به سلیقه من نه
    اگر خودت دوست داری راب رو من اصلا جسارت نمی کنم
    فقط یک پیشنهاد بود 
    اصلا بیخیال
    ما همون راب رو میخونیم با حس قشنگ تو
    در پاسخ
    یکی دیگه از دوستان هم گفته بود سخته راب

    مرسی پیشنهاد دادی... می بوسمت
    ۲۷ خرداد ۹۸ , ۱۷:۴۸
  4. سلام. هر چی دنبال کامنتام میگردم  پیدا نمیکنم.یعنی خورده شده؟
    در پاسخ
    سلام عزیزم فقط ی کامنت خصوصی داشتم از تو
    ۲۷ خرداد ۹۸ , ۱۵:۳۰
  5. بهی عزیززززز دلم نمیدونی خوندن این پست ها برای منی که از اینهمه وقته میشناسمت و میخونمت چقددددد لذت بخشهء. خیلی خوشحالم خیلییییی زیاد. از لحظه لحظه زندگیت لذت بیر. با این احساس کیف کن و به آخرش فکر نکن. فقط کیف کن اون جوری که خودت میخوای... بهی من یه هفته اس ازدواج کردم. مراسم ازدواجمون خیلی خوب بود. بهمون و به مهمونا خیلی خوش گذشت و این فقط به اسن خاطر بود که من عاشق بودم و تو لحظه های عروسی غرق شده بودم. انقد خوشحالمون به مهمونا سرایت کرده بود که تموم این مدت میگن بهترین عروسی که رفته بودن همین بود. یا اینکه من یه آدم دایم ال نگران و آینده نگر و این حرفام ولی مدام به خودم میگم مهم نیس بعدها چی میشه، الان میخوام لذت ببرم. واسه همین بهت میگم کیف کن، وًکیف میکنم میبینم داری لذت میبری. بوس گنده و تو دعاهات فراموشم نکن
    در پاسخ
    امروز ظهر که داشتم بر میگشتم خونه فقط به تو فکر می کردم
    وسط ی اتوبان شلوغ گیر کرده بودم و فکرم رفته بود سمت تو
    عروسیت رو تجسم می کردم و خدا میدونه چقدر دلم میخواست می تونستم این روزهات رو تو وبلاگت بخونم

    دلم میخواست بودی و بغلت میکردم و ازدواجت رو تبریک می گفتم... حیف
    خیلی برات خوشحالم... حتی نمی تونی حجم خوشحالیم رو تجسم کنی

    خوشحالم که به خواسته دلت رسیدی....هیچکس نمیدونه فردا چه خبره
    باید از حال لذت برد
    برات بهترین ها رو آرزو دارم و بی نهایت می بوسمت
    ۲۷ خرداد ۹۸ , ۱۴:۱۶
  6. یادم نمیومد نظرم در مورد اسم راب تو کدوم پست بود

    به نظرت اسم امید چطوره؟
    از این جهت که توی اون هم سختی و خستگی یک روزنه نور و امید شد برات
    هم فاخره به جهت فاخر بودن خود راب
    هم مردونه است
    هم  حس تو تو اون اسم مشخص میشه
    البته فقط یک پیشنهاده
    من چند روزه دارم فکر می کنم برات :)))

    منم خیلی نیاز دارم به دکتر پوست و محصولات پوستی
    به زودی به طور جدی پیگیری می کنم :)
    در مورد محصولاتت هم فردا یک نگاه خریداری بهشون میندازم :)
    در پاسخ
    دوست هخوب مینه دیگه... مرسی که فکر کردی
    به روی چشم
    آنقدر عزیز هستی برام که اسم راب رو به سلیقه تو تغییر بدم


    از درمان های خونگی شروع کن
    گاهی واقعا معجزه میکنن
    ۲۷ خرداد ۹۸ , ۰۱:۱۳
  7. مرسی برای عکسا....
    در پاسخ
    قابل شما رو نداشت
    ۲۶ خرداد ۹۸ , ۱۶:۳۰
  8. مرسی ازینکه وقت گذاشتید...میشه لطفا اگر نتیجه ای از محصول آخری دیدن با ما درمیون بذارید بنظرم محصول خوبی اومد 
    چون بهش نیاز دارم
    در پاسخ
    خواهش میکنم نسترن جان

    حتما حتما عزیزم
    من همیشه عادت دارم بین پست ها میگم راضی بودم از ی محصول یا نه
    ۲۶ خرداد ۹۸ , ۱۵:۴۹
  9. ممنونم ازت
    نوشتن و پست کردن این پست سخت بود
    ولی عالی
    بی نهایت از وقتی که گذاشتی متشکرم
    در پاسخ
    فداتشم کاری نکردم
    نه تیلو جونم
    چیزی به اسم کار سخت وجود نداره
    قابل شما رو نداشت
    ۲۶ خرداد ۹۸ , ۱۵:۲۶
  10. سپی جونم عزیزم تغییر رو از تک تک پست هات همه مون حس میکنیم چقدر خوشحال ورها هستی از اون استرس هات خدادوشکر خبری نیست انگار پوست اندازی کردی من یکی هرپست تو رو میخونم لبخند به صورتم میاد هی مقایسه میکنم با سال پیش و سال های قبلت چقدر استرس داشتی چقدر اذیتت میکردن چه مسایل پیش وپاافتاده ای رو برا مرحوم واون خانواده نانجیبیش پیش اوردن اما الان برخورد اقای راب رو اززبونت میشنوم ومی خونم میفهمم چقدر لایق این نوع عشق ومحبت بودی خداروشکر ادم درستی رو سرراهت گذاشت حالا چه این رابطه بمونه یا نمونه که امیدوارم بهترین راه رو انتخاب کنی همین که ارامش گرفتی واقعا خدادوشکر همه اینها مقدمه یک زندگی عالی برای تو هست شک نکن عزیزم .موفق باشی 
    در پاسخ
    سلام فرشته جونم
    خوبی؟
    چطوری؟
    امیدوارم زندگی بر وفق مرادت باشه

    آره خواهر بسیار تغییر کردم...نوع رفتارم... حتی علایقم عوض شده
    خداروشکر که در جهت مثبت و رو به بهبودی دارم پیش میرم
    نمیدونم شاید خواست خدا بود شرایط برای من این شکلی تموم بشه
    با خوشحالی و ی حس خوب

    ممنونم از آرزوهای خوبت عزیزم

    ۲۶ خرداد ۹۸ , ۱۵:۱۲
  11. مرسی عزیزم 
    در پاسخ
    می بوسمت
    ۲۶ خرداد ۹۸ , ۱۴:۴۹
  12. مرررررررسی
    در پاسخ
    خواهش میکنم
    ۲۶ خرداد ۹۸ , ۱۴:۱۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">