هفته پیش امید رو در مورد ی موضوعی امتحان کردم

فکر می کنم بتونید حدس بزنید اون موضوع چی بوده

اولش فکر کردم بخاطر کاری که میخوام بکنم  استرس دارم

بعد دیدم نه استرس اصلی من اینه که امید اون چیزی نباشه که تو تصور منه

اینکه بعد از این ذهنیتم تغییر میکنه... یا نه بیشتر از قبل قبولش دارم

ی جاهایی حتی کارم احمقانه و مسخره به نظر می رسید

با خودم میگفتم چه فکری در مورد تو میکنه؟

در نهایت تصمیم گرفتم که ریسک کنم

الان حس خیلی خوبی دارم

خیلی بهتر و عالی تر از چیزی که فکر می کردم رفتار کرد

الان میدونم شخصیتش واقعا محکم و تثبیت شده است

حداقل در این مورد که برای من مهمه...خیلی بیشتر می شناسمش

چیزی رو به روی من نیورد

اما خیلی سر بسته حرف زد

من کامل منظورش رو گرفتم که از بودن با من هدفش چیه

تا حالا همچین حسی رو کنار ی مرد نداشتم

همیشه حس می کردم دیگران فقط دنبال رابطه داشتن و رسیدن به خواسته هاشون هستن

شاید کمی احساس هم قاطی این حس بوده ... شاید هم نبوده

نمی دونم مشاور دوم واقعا میدونست من شبیه امید هستم؟

یا اینکه صرفا از روی رفتار و شخصیت خط کشی شده من و امید گفته بود امید شبیه منه

اما هر چی میگذره

می بینم ما

حد و حدود و خط قرمز های مشخصی داریم تو زندگیمون

آدم های مهم زندگیمون رو به خودمون ترجیح میدیم

خیلی راحت گذشت می کنیم و به همدیگه سخت نمی گیرم

وقت و احساسمون رو دریغ نمی کنیم

اما همین ما دو نفر

تو زندگی و رفتارمون با آدم های دیگه متفاوتیم

ی ظاهر متفاوت داریم برای رفتارمون

سخت میشه به ما نزدیک شد

بضی وقتا فکر میکنم به همون اندازه که حس می کنیم

به هم نزدیک هستیم .... ممکنه از هم دور باشیم

این نزدیک بودنه... در سلیقه و انتخاب رنگ و نوع غذا نیست

حتی در خیلی چیزهای دیگه هم نزدیک نیستیم بهم

اما واکنش های یکسانی داریم به خیلی چیزا

دیدمون به زندگی خیلی شبیه همدیگه است

 

 

 

 

۸ نظر ارسال شده است

  1. اون قسمتی که گفتین؛حتی در خیلی چیزهای دیگه هم نزدیک نیستیم به هم..،

    خیلی عالیییی بود.
    خیلی دوستتون دارم و
    بیاد تون هستم و
    همیشه بهترین ها رو براتون آرزومی کنم❤❤❤❤❤

    خدایا خیلی خیلی مراقب بهی بانوی معطر احوالم باش❤❤❤❤
    در پاسخ
    عزیزمی باران... منم خیلی دوستت دارم خوشگلم

    منم برای تو بهترین ها رو میخوام
    مرسی از دعاهای خوبت دوست خوشگلم
    ۴ تیر ۹۸ , ۱۹:۵۱
  2. حالا چطور این ریسک رو کردی؟ :)))
    چه عالی که نتیجه خیلی خوب بوده
    در پاسخ
    راستش راحت نبودم تو وبلاگ در موردش بنویسم
    ولی باید این کارو می کردم ... قبل از اینکه زمان بگذره

    آره خداروشکر ... خیالم راحت شد در این مورد
    ۴ تیر ۹۸ , ۱۳:۲۹
  3. من نتونستم حدس بزنم ولی
    خیلی خوبه نتیجه اش راضی کننده بوده براتون...من یکبار عزیزی رو امتحان کردم و با همون تصمیم گرفتم ولی بعدش بشدت پشیمون شدم!
    تفاوتها همیشه هست ولی بنظر من واکنش ها مهمتره! چون آدمها وقتی باهمن و همدیگه رو دوست دارن به مرور خلق و خوشون شبیه هم میشه و این ری اکشنهاست که آدم رو به ادامه سوق میده ...
    در پاسخ
    راحت بود که نسترن جان همه حدس زدن
    میخواستم امتحانش کنم که اگه از سمت من بدونه تمایلی به رابطه داشتن هست چکار میکنه؟
    بعد برخوردش و اون واکنش منطقیش ... خیلی بیشتر از قبل برام ارزش داره و دوستش دارم

    شاید اگه امتحانش نمی کردی فقط زمان بیشتری رو تو اون رابطه از دست میدادی... در نهایت نتیجه بهم خوردن رابطه بود
    پس چیزی رو از دست ندادی

    واکنش ها خیلی مهمه... چون واکنش هاست که آدم ها رو شوکه میکنه
    ۴ تیر ۹۸ , ۱۰:۲۵
  4. دوتا آدم که مکمل هستند نه شبیه هم ... دوتا آدم که جاهایی که باید کنار هم هستند نه بهم چسبیده و دست و پا گیر هم دیگه
    این درسته...
    عالیه
    برات خوشحالم
    در پاسخ
    تیلو هم شبیه بودنه سخته...و هم مکمل بودنه

    مرسی خوشگلم
    ۴ تیر ۹۸ , ۰۹:۱۵
  5. :)
    از این امتحان هم سربلند بیرون اومد....چه خوب...
    در پاسخ
    بالاخره!!!:))))))))))))
    ۳ تیر ۹۸ , ۲۳:۴۳
  6. خو شحالم که از امتحان سر بلند بیرون اوند. خیلی مهمه این مسئله. کم هستن آدمهایی که همدیگرو فقط بخاطر ذات وجودیشون بخوان و نه چیز دیگه.
    امیدوارم همیشه همیشه کنار هم رو لبتون لبخند و تو دلتون خوشبختی باشه
    در پاسخ
    در مورد مردها برای من این خیلی کم پیش اومده ویرگول
    میخواستم در مورد ی چیزی بنویسم ولی دیدم رمز وبلاگ رو به چند تا آقا دادم

    نمیدونم شاید بعد در موردش بنویسم

    مرسی خوشگلم
    ۳ تیر ۹۸ , ۲۰:۵۴
  7. چقد خوبه این همه شبیه بودن پایدار باشه 

    در پاسخ
    مرسی دوست خوبم
    ۳ تیر ۹۸ , ۲۰:۲۲
  8. سلام عزیزم خوبی؟؟ عذرخواهی میکنم خیلی وقته کامنت نذاشتم درگیر امتحاناتم بودم . 
    راستش من نفهمیدم چجوری امتحانش کردی شاید چون پست های قبلی را نخوندم🤔🤔😅
    در پاسخ
    سلام بهار جانم
    خسته نباشی
    تو خوبی؟
    خوب بود امتحان ها
    فدات این چه حرفیه

    تو جواب کامنت ها گفتم که راحت نبودم در موردش بنویسم

    ۳ تیر ۹۸ , ۱۸:۲۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">