بین متن هایی که نوشتم و این مدت مرور می کردم تا هم ایده هایی که در نوشتن

داشتم تو ذهنم باقی بمونه و هم اینکه جمله ها رو مرور کنم در وقت نیاز بتونم دوباره

از همون جمله ها استفاده کنم

از اونجایی که کل متن رو خودم می نویسم و از جایی کپی نمی کنم

این به ذهن سپردن جمله ها از نظر استادم مشکلی نداشت

اما به شدت مخالف حفظ کردن جمله های دیگران یا داخل نت بود

معتقد بود داروی که تصحیح میکنه متوجه میشه

بگذریم

ی متنی نوشتم... سوال این بود که چقدر به شانس تو زندگی اعتقاد دارید

خوب به نظر من نوشتن در مورد این موضوع خیلی سخت بود

الان که مدتی میگذره فقط خودم میدونم چقدر وقت و انرژی گذاشتم برای نوشتن این متن

من جمله هایی مثل .. من به شانس اعتقاد دارم یا ندارم... اصلا تو سبک نوشتنم استفاده نمیکنم

یعنی اصلا استادم این مدل نوشتن رو قبول نداشت

و حالا بعد گذشت چند وقت سخت گیری هاش روی منم اثر گذاشته

سعی کردم آن چیزی رو که باور دارم در بین کلمات و جمله ها بگنجونم

هر چند گاهی واقعا وفادار موندن به اعتقادم سخت بود و سخت می شد بیانش کرد

و حداقل جواب قانع کننده پیدا کردن برای استادم

وقتی که متن رو کامل می خوند و سوال هاش شروع میشد باید می داشتم

نمی دونم نظر شما در مورد شانس تو زندگی چیه

در متن نوشتم که روند زندگی دیگران و دیدن اینکه بدون هیج تلاش اضافه ای

به چیزهایی دست پیدا می کنند که واقعا برای رسیدنشون تلاش و همت زیاد لازمه

نا خوادگاه ذهن آدم رو به این سمت می بره که شانس در زندگی ما نقش مهمی داره

خوب اگه بخوام روراست باشم ... من به شانس اعتقاد ندارم

جمله ای که در عنوان نوشتم رو در متنم استفاده کردم و الان که دوباره میخونم

می بینم که بله واقعا به این جمله اعتقاد دارم

 

 

ترجمه عنوان: خداوند برای اداره جهان تاس نمی اندازد... (باور انیشتین)

 

 

 

 

 

 

 

۶ نظر ارسال شده است

  1. جواب من به این سوال این هست که اولا یه کمی این سوال ایراد داره
    معیارهای آدمها با هم فرق داره
    و این همون میشه که ظاهر زندگی دیگران را با باطن زندگی خودمون مقایسه نکنیم....
    نمیشه بی تلاش و کوشش به همه چیز رسید، ولی گاهی همون که گفتم لطف خداوند یه جاهایی شامل حالمون میشه و چند قدیمی یهو میفتیم جلو که اونم خودش یه بحث کامل و جداگانه را میطلبه


    در پاسخ
    قصدم دونستن دیدگاهت هست عزیزم
    برای همین پرسیدم
    ۱۱ تیر ۹۸ , ۱۶:۵۱
  2. من به شانس اعتقاد دارم 
    چون اطراف زیاد دیدم آدم هایی که راحت به هرچیزی می رسن و یکی هم با کلی تلاش همیشه ته خط !
    در پاسخ
    منم اینجو رآدم ها زیاد دیدم تو زندگیم
    ۱۱ تیر ۹۸ , ۱۰:۰۱
  3. من میگم خواستن هست....و گشایش هایی که در پی اون میاد و فرصت هایی که از دستش نمیدن....
    دوباره دارم تمرین های شکرگزاری رو انجام میدم... داره معجزه باز هم اتفاق میفته....و خوشحالم...
    در پاسخ
    تمرین شکر واقعا عالیه
    انرژی مثبت میده به زندگی

    بعضی زندگی ها واقعا متفاوته ... خواستنه رو خیلی قبول دارم
    ۱۰ تیر ۹۸ , ۲۲:۲۲
  4. منم اعتقادی به شانس ندارم...
    در پاسخ
    بذار این سوال رو از تو هم بپرسم مه سو

    برای زندگی بقیه چه توجیحی داری؟
    کسایی که بدون هیچ تلاشی به همه جیز میرسن
    منظورم کسایی نیست که حق و نا حق میکنن
    منظورم اون دسته ای هست که خیلی راحت همه چیز براشون پیش میره
    بی درد سر... و انگار هیچ گره ای در زندگی ندارن؟
    ۱۰ تیر ۹۸ , ۰۰:۳۲
  5. من به شانس اعتقاد ندارم ولی به لطف پروردگار بدجور معتقدم

    در پاسخ
    تیلو یعنی در جواب سوالی که از مامان رها جان پرسیدم جوابت لطف خداست؟
    ۹ تیر ۹۸ , ۱۷:۰۱
  6. منم واقعا اعتقادی ندارم همه چیز نشات گرفته از تلاش:و اراده و پشتکار خود طرف هست
    در پاسخ
    برای زندگی بقیه چه توجیحی داری دوستم؟
    کسایی که بدون هیچ تلاشی به همه جیز میرسن
    منظورم کسایی نیست که حق و نا حق میکنن
    منظورم اون دسته ای هست که خیلی راحت همه چیز براشون پیش میره
    بی درد سر... و انگار هیچ گره ای در زندگی ندارن؟
    ۹ تیر ۹۸ , ۱۶:۵۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">