حدود دوسالی میشه با یک موسسه

خیریه کار میکنم

این موسسه خصوصی هست و

توسط یک خانم مدیریت میشه

قبلا براتون گفته بودم

که به صورت ناشناس پاسخگوی تلفن هستیم

و سعی می‌کنیم در حد توانمون به خانم

پشت خط راهنمایی بدیم

حتی یادمه اوایل براتون گفتم که

شنونده مشکلات بودن برام سخته

تاثیر نپذیرفتن سخت تر

اما به مرور یاد گرفتم مکالمه تلفنی

را وارد مغزم نکنم

در حد ی هم صحبت و مشاور فقط درگیر

می شدم

و حالا بعد از این مدت حس میکنم این تمرین 

روی زندگی خودم هم تاثیر گذاشته

و میتونم به خودم مشاوره بدم

بدون اینکه درگیر اون مشکل بشم

این موسسه از حدود سی تا دختر حمایت میکنه

همه دختر ها پدر و مادر دارند

اما تحت حمایت موسسه هستند

موسسه یک ساختمان را اجاره کرده و دخترها

اونجا زندگی می کنند

هزینه زندگی، اجاره ساختمان،  هزینه مدرسه و..

توسط مردم پرداخت میشه

از پارسال بهزیستی به موسسه گیر داد

دلیلش هم این بود که خوب حجم زیادی کمک

موسسه دریافت می کرد در ماه

بهزیستی هم دنبال منفعت خودش بود

تا چند وقت پیش که یک صبح

وقتی مدیر موسسه میره برای رسیدگی

به محل زندگی دخترها

می بینه بچه ها بجز دوتا فرار کردن

با یک نقشه قبلی 

به

مسئول شب و نگهبان قرص خواب آور داده بودن

و فرار کردن!!

اون دو نفر هم جز بقیه نبودن

و انگار دهن لق بودن

و در جریان نقشه نبودن

حالا کی این نقشه را کشیده؟

بهزیستی!!

بچه ها الان بهزیستی هستند

و بهزیستی به مدیر اعلام کرده

پول های دریافتی بچه ها را به فلان حساب واریز کن

مدیر هم لج کرده و گفته به تمام

آدم های خیر زنگ زدم و پول را پس دادم

 

پ.ن: دوربین ساختمان را دزدیدن

بعد از دزدیدن سیم های مخابراتی 

حالا نوبت دوربین هست

واقعا جای شکرش باقیست

شب در خواب نمی آیند خودمان را ببرند

 

پ.ن: پارچه خریدم 

خیاط که دید کلی ذوقش را کرد

گفت این پارچه را از فلان جا خریدی؟؟

با تعجب گفتم آره

گفت من عاشق پارچه هایش هستم

بیست ساله مشتری ام

پارچه اش را ببینم می شناسم

این در حالی بود که وقتی پارچه را به

مامان نشان دادم اصلا خوشش نیامد 

و نظر خاصی نداشت:))

 

پ.ن: بابا از یک موضوع مربوط به خانواده اش

ناراحته و فشارش بالا رفته

آدم یعنی هیچ جایی نمی تواند بیخیال یک چیزهایی

بشود که مربوط به خانواده اش هست؟

حتی در سن بابا ؟؟

 

پ.ن: تخم مرغ و سیب زمینی آپز به برنامه

غذایی ام اضافه کرده ام

مربی ام انتظار دارد وزنم بالا برود

اما من با اینکه خوب میخورم و غذایم کم نیست

وزن اضافه نکردم

حالا پنج کیلو باید اضافه کنم

و امیدوارم این رژیم آپز بتواند کاری کند

 

بدون نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">