اما مهم نیست

باید از این به بعد تمرین کنم به خودم بیشتر اعتماد کنم

خونه مامان اینا بودم که ایمیل را دریافت کردم

آنقدر از خوشحالی گریه کردم که الان به شدت سر درد شدم

مامان و بابا بنده های خدا نمی دونستن چی شده

می دونستند منتظر ی ایمیل مهم هستم برای کارم

اما فکر نمی کردند امروز برسه

فقط وسط گریه ها اشاره کردم که ایمیل اومده

خیلی خوبه

و

حتی

بیشتر از انتظارم

و بعد سه نفری اشک ریختیم

نباید بخاطر گریه شادی سر درد می شدم

اما انگار با هر قطره اشک کلی امید و آرزوی

ناسرانجام بالا می اومد

من آدمِ ایده آل گرایی هستم

آدمِ کمال طلبی هستم

هیچ وقت دلم نخواست این ایده آل گرایی

را کم کنم

کمال طلبی را رها کنم

بارها لا به لای جمله هام گفتم که باید تغییر کنم

اما چیزی در درونم نمی خواست

و حالا

امروز که روی دیگری از زندگی را دیدم

حس میکنم باید در مورد ی چیزهایی در زندگیم

ی سری خصوصیت هایی که دارم

تجدید نظر کنم

حالا

امروز

که دارم رویاهام را در بیداری تجربه میکنم

باید تغییراتی در برخوردم با خودم بدم

باید کمی سکوت کنم و به خودم گوش بدم

من شرمنده خودم شدم

همیشه حق با من بوده

 

پ.ن: عنوان را همیشه برای زندگیم آرزو داشتم

 

پ.ن: باید یک وکیل حقوقی و یک منشی پیدا کنم

این دو مورد جز گزینه هایی بود که باید از قبل انجام

می دادم و ریسک نکردم

صیر کردم تا همه چیز قطعی بشه

بعد

 

 

پ.ن: حال الانم را برای همتون آرزو میکنم

 

۳ نظر ارسال شده است

  1. مبارکت باشه، مرسی از آرزوی زیبایی که برامون کردی که حال الانت را ما هم تجربه کنیم :) امیدوارم برای همگی در هر مرحله ای که هستیم کارها  خوب پیش بره ، خیلی بهتر از انتظاراتمون 

    در پاسخ
    مرسی عزیزم
    امیدوارم همه روزهای خوبی در پیش داشته باشند
    ۲۶ شهریور ۰۲ , ۱۸:۴۷
  2. درود . 

    روح درون      نجوای خاموش دل         ان تویه نهفته در  تو  .            این آغاز مسیر صعود توست .       قله چشم انتظارت است.       سرت را بالاتر از سابق بگیر و به دور دست  و چشم انداز فتح قله ی رویایی ات خیره شو. 

     

       تو همانی که می اندیشی ‌ .

    اینجا یکی در درون کالبدی نهفته در غم .  اما به موفقیت تو  ایمان دارد . 

      همانطور که آینده از برای توست . 

     زمان محو قدم هایت

     و  ساز ناکوک  روزگار  به  سازش توست که کوک می نوازد . 

      پس لحظه ای شک نکن. 

       قله گرچه دور اما  برای تو صعب ترین ها _  سهل اسان میشود.  زیرا روح درونت _ ذره ای از خداست. 

           موفق خواهی شد. شک نکن. 

                 شهروز_براری 

    ۱۹ شهریور ۰۲ , ۲۲:۲۲
  3. سلام عزیزم 

    مزد تمام تلاش هاتونو گرفتین براتون خوشحالم عزیزم مبارکتون باشه

    در پاسخ
    سلام عزیزم خودم این حس را ندارم که مزد تمام تلاش ها را گرفتم
    هنوز خیلی آرزو دارم که باید بهشون برسم
    مرسی از پیامت عزیزم
    ۱۶ شهریور ۰۲ , ۱۲:۰۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">