اینجا برای من ناشناس موندن یک مزیت حساب میشه

چون خیلی وقتا در مسیر زندگیم

تونستم در مورد

خودم

زندگیم

ضعف هام

دغدغه هام 

حرف بزنم

بدون اینکه نگران باشم

این فضای خصوصی را از دست بدهم

حالا به نظر می‌رسد

شرایط زندگیم در حال تغییر هست

و حتی به تمام کردن ماجرای ده ساله نوشتن

فکر کردم

چون بارها گفتم بجز روزمره های شلوغم

که فرصتی برای نوشتن باقی نمی گذارد

اینکه از همه ی زندگی ام با جزئیات نمی نویسم

راضی نیستم

اما اینجا حداقل هنوز از خودم و افکارم با جزئیات

می نویسم

و همین روزنه ی کور باعث شده

به نوشتن ادامه بدهم

جزئیات کارم

باور کنید به درد هیچ کدامتان نمی خورد

و نخواهد خورد

آن بخشی که بتواند به کسی درس بدهد که مسیر

بهتری نسبت به من را جلو برود برایتان نوشته ام

آن امیدی که به هر در نیمه راه مانده ای باید 

می دادم

را داده ام.

برایم نوشته اید که خواندن وبلاگ من حالتان را بد می‌کند

و حس بد به شما می دهد

متاسفم اما شما احتمالا از حجم آدم های موفق در سراسر

دنیا بی خبر هستید که یک متن ساده

از زندگی من با شما این کار را می کند

شروع کنید به درمان

و این یک فحش، یا کنایه نیست

علاج کار است که راست و مستقیم حوالتان کرده ام

که کاش کسی در زندگی من بود

آنقدر مستقیم چیزی حواله ام می کرد

۶ نظر ارسال شده است

  1. کامنت من نیست که...

    در هرصورت حرفات پست هات تلاش هات و انگیزت

    ماروهم به جلو هل میده و ایجاد انگیزه میکنه

     

    در پاسخ
    کامنتت رسیده عزیزم
    نرسیدم همه کامنت ها را تایید کنم و پاسخ بدم
    ولی محبتت رسید
    تایید میکنم کامنت را و پاسخ میدم
    ۲۳ شهریور ۰۲ , ۱۴:۳۲
  2. حس کنجکاوی چیر عجیبیه که من شخصا در مورد تو و پستهای جدیدت با صرفا نگاه کردن به مسیرت بیخیالش شدم .

    من از مسیرت لذت میبرم .

    با خوندنت اوایل احساس بدی نسبت به خودم میگرفتم اما الان به هیچ وجه چون که میبینم تو برای این حس رضایت چقدر بی اندازه زحمت میکشی و مدل زندگی که تو داری رو خیلی از ما هنوز ظرفیت اون مدلی زیستن رو نداریم وگرنه الان همونجا بودیم . و کلا هر آدمی سر جای خودش هست و ما نهایتا میتونیم به هم الهام ببخشیم در این فضا .

     

    خلاصه که با همین فرمون بنویس قشنگ جان و ضمن اینکه خودت از نوشتنت لذت میبری برای ما هم الهام بخش بمون :)

    در پاسخ
    مرسی که برام با صداقت نوشتی مینا جان
    ۲۱ شهریور ۰۲ , ۱۶:۲۷
  3. سلام دوستی که حتی اسمت رو نمیدونم، من اتفاقی وبلاگ تو رو پیدا کردم و اتفاقی پست مربوط به خبر خوب کاری رو خوندم و چقدرررر برای من دلچسب بود ... من در مسیر اپلای هستم و هر روز منتظر ای میلی هستم که مثل تو به چشمم اشک شوق بیاره و اینقددد لحظاتت رو خوب توصیف کردی که انگار برای من اتفاق افتاده و وقتی آخر پستت نوشتی که برای همه مون تجربه مشابهی رو آرزو میکنی، واقعا قلب قلبی شدم و پر از اشتیاق و آرزو ... چرا پستت حال من رو بد نکرد خب؟ به نظرم انرژی نوشته ات مثبت بود و قصدت پز دادن نبود و خب وصف العیش، نصف العیش ... ممنون که خواننده هات رو توی این حس خوب شریک کردی و امیدوارم منم یه روز بیام برات بنویسم که بالاخره شددددد و اون اتفاق قشنگ افتاد ... 

    در پاسخ
    سلام عزیزم
    اسمم اینجا در وبلاگ بهی هست

    براتون آرزوهای خوب دارم
    تجربه کردن حس های خوب
    ۲۰ شهریور ۰۲ , ۱۵:۰۵
  4. من ازت امید میگیرم

    آدم‌فعالی هستی و دوستت دارم 

    امیدوارم همین طوری ادامه بدی

    در پاسخ
    مرسی عزیزم
    ۲۰ شهریور ۰۲ , ۰۰:۰۷
  5. تبریک عرض میکنم.

    ما هم از خوشحالی شما شاد شدیم.

    واقعا استحقاقش ر‌و داشتید.

     

    لطفا ناشناس و بدون ذکر جزئیات بنویسید.

    با هربار  خوندن اینجا سعی میکنم از زمانم

    استفاده ی بیشتری ببرم.

    در پاسخ
    مرسی عزیزم
    ممنون از  لطفت
    ۱۹ شهریور ۰۲ , ۰۲:۰۴
  6. سلااااام بهی جان 😍

    لطفا باز هم بنویس، نوشته هات خیلی جاها بهم کمک کردن و ازت ممنونم 

    حتی از پست هایی که برام نکته های جالبی داشتن اسکرین گرفته بودم اما متاسفانه گوشیم به مشکل خورد و کل اطلاعات گوشیم پاک شدن

    +شاید فکر میکنن اگر از کارت بدونن و برن تو اون حوزه فعالیت کنند اونا هم موفق میشن، اما نمیدونن موفقیت آدما مثل ضربه زدن چکش به میخه،۹۹بار ضربه میزنن اتفاقی نمیفته و با ضربه ۱۰۰ ام میخ می‌ره داخل دیوار ،اما فقط اون ضربه صدمی رو حساب میکنن و میگن اوکی پس ما هم بریم و با یه ضربه موفق بشیم

     

     

    در پاسخ
    سلام لادن جان
    مرسی از لطفت
    کامنت های خوبت رسیده
    ۱۸ شهریور ۰۲ , ۱۳:۳۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">