این هم از همون رسیک هایی بود که باید انجام می دادم

و

حالا باید تازه بگردم عکاس پیدا کنم.

چند عکاس پیدا کردم

نمونه کارهاشون شبیه عکس های انتخاباتی اح م دی نژاد بود:)))

 

اگر حتی فقط گزینه ای را می شناسید معرفی کنید

لازم نیست تجربه عکاسی با اون شخص را داشته باشید

خودم چک می کنم چیزی هست که میخوام یا نه

 

۲ نظر ارسال شده است

  1. سلاااام بهی جان

    https://instagram.com/p_studiio?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

     

    این پیج عکاس رو همین الان دیدم 

    گفتم بفرستم شاید برای کارت مناسب باشه

    در پاسخ
    سلام عزیزم
    واقعا لطف کردی
    ۱۷ مهر ۰۲ , ۱۹:۵۳
  2. من ایشونو فقط می شناسم  پیج اینستاشون:

    atila_soroor

    در پاسخ
    مرسی عزیزم لطف کردی
    ۶ مهر ۰۲ , ۱۱:۴۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">