داره بارون میباره 

پتو کشیدم روی خودم و دلم میخواد این لحظه

حداقل چند ساعت کش بیاد

زل زدم به آسمون ابری

و خدا میدونه تو ذهنم دارم در مورد چه چیزهایی

برنامه ریزی میکنم

کلاس زبان فرانسه م عالیه

بعضی شب ها نیم ساعت قبل کلاس آنلاین م

میرسم خونه

لباس عوض میکنم

ی کم میوه میخورم و میشینم پشت لپ تاپ

کلاسم یک ساعت و نیم هست

و خیلی حالم با این کلاس خوبه

کلاس آوازم خیلی خوب پیش میره

کلاس کمکی که استادم خواست برم 

باعث تغییراتی در صدام شده

حالا یک پرده حتی از قبل بلند تر میتونم بخونم

امروز رکورد دویدن م را سی ثانیه نسبت به ماه

قبل بهتر کردم

حالا وقتی میدوم خودم حس میکنم

پاهام چقدر قوی هستند

تنفسم منظم تر هست

و میدونم چطوری بدوم که وسط راه کم نیارم

امروز مربی گفت از هفته بعد برای دوازده کیلومتر

برنامه ریزی می کنیم

دلم میخواد برنامه هایی که دارم سریعتر جلو بره

روزها به نظرم تند حرکت می کنند

و مهر ماه نازنینم داره تموم میشه

هنوز موفق نشدم برم برای عکاسی

دلیلش هم این هست که عکاسی که نظم

کاری داشته باشه پیدا نکردم

باید برای عکاسی لباس مناسب پیدا کنم

اما هر چی می گردم کمتر پیدا میکنم

دلم لباسی میخواد که ساده نباشه

اما در عین حال رسمی هم نباشه

 

۵ نظر ارسال شده است

  1. سلام عزیزم

    تبریک میگم بابت موفقیتهای زیادی که این مدت بدست آوردی. این چندساله تلاش و همتتو دیدم و افتخار میکنم که میخونمت و میشناسمت.

    چون میدونم در طی این زندگی تصمیمهای خیلی بزرگ و سختی گرفتی که بتونی به اینجایی که هستی برسی و سالها تلاش و نظم و خواستن پشتش بوده.

    خیلی برات خوشحالم و خیلی زیاد ارزوی موفقت میکنم و این هنوز اولشه. خیلی زود اتفاقات بزرگی برات در پیش هست که لایقش هستی.

     

     

     

    بهی جانم یادمه دفتر برنامه ریزی داشتی که خیلی خوشگل رنگش میکردی و کارهاتو لیست میکردی. میشه لطفا ازش چندنمونه عکس بزاری؟
    من برای نوشتن کارهام دچار سردرگمی شدم. اینکه کارهای محل کارم جدا بنویسم. شخصی جدا.خونه جدا...

    در یک دفتر ادغام میکنم. نمیشه با خودم ببرم و بیارم یا ..

    مثلا سرکار برای موضوع شخصی باید تماس بگیرم بعد اینو در لیست خونه مینویسم. سرکار یادم میره..

    خلاصه گیر کردم ..راهنماییم میکنی لطفا؟

     

    در پاسخ
    سلام بر نل عزیزم
    واقعا سورپرایز قشنگی بود که دیدم هنوز منو می خونی
    راستش من روشم برای برنامه ریزی با قبل تغییر کرده

    اگر بخوام خلاصه نظرم را بگم
    باید در برنامه هفته خودت
    کارهای خونه
    سر کار
    کارهای شخصی مشخص شده باشه
    مثلا بدونی برای هر کدام این هفته باید چه کارهایی انجام بدی

    بعد مشخص کنی هر کردم چند روز از هفته وقتت را میگیره
    مثلا کار بیرون پنج روز
    کار خونه چهار روز
    کار شخصی یه روز
    به مرور دستت میاد که اون تعداد روز اکی هست
    یا نه
    درست تایم دادی یا نه

    هدف باید این باشه که به تعداد روزی که قرار دادی
    پایبند باشی
    ۲۲ مهر ۰۲ , ۰۹:۴۴
  2. تو شهر ما هنوز بارون نزده😔

    در پاسخ
    امیدوارم امسال پر باران باشه
    ۲۱ مهر ۰۲ , ۲۳:۳۷
  3. کاش پیشت بودم و میومدی از کمدم ی لباس انتخاب میکردی ... ی کت ژاکارد دارم که ساده نیست ولی رسمی هم نیست...امیدوارم چیزی که میخوای پیدا کنی..❤️

    افرین که اهل برنامه ریزی هستی ... لذت میبرم بهی..

    در پاسخ
    مرسی از محبت و سخاوتت
    راستش قصد ندارم کت بپوشم
    ی چیز  خیلی خاص میخوام
    شاید ی پیراهن که رسمی نباشه
    ۲۱ مهر ۰۲ , ۱۶:۰۲
  4. وای چقدر خوبه وقتی همه چیز طبق برنامه پیش می‌ره 

    در پاسخ
    بعضی وقتا اینطوری هست
    بعضی وقتا هم نه
    ۲۱ مهر ۰۲ , ۰۰:۰۷
  5. توی راه مدرسه ی کوروش خوندمت بهی عزیزم 

    میبوسمت قشنگ

    در پاسخ
    منم می بوسمت عزیزم
    ۲۰ مهر ۰۲ , ۱۷:۲۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">