معلم فرانسه ام چند تا فیلم به زبان فرانسه معرفی کرد

ی شب یکیش را نگاه کردم

two of us

واقعا صبحش که بیدار شدم هنوز حالم خوب نشده بود!

نمی تونم بگم همزاد پنداری کردم اما خیلی خیلی فیلم اذیتم کرد

 

فیلم نقطه شکست point break

را دیدم

اوووووف چقدر عالی بود

دقیقا به حس و حال این روزهام میخورد

این فیلمو یک شب بعد از یک روز سخت کاری دیدم

و شب وقتی میخواستم بخوابم حس کردم

چند تا آمپول تقویتی زدم و حسابی سرحال شدم

فکر می کنم هر کس از این فیلم برداشت متفاوتی داره

من خیلی زیاد پسندیدم و حتما کارهای دیگر کارگردان را نگاه می کنم

 

پ.ن: فردا قراره خونه باشم و احتمالا خودم را هلاک کنم

 

پ.ن: این هفته حجم غذام را افزایش دادم

چون تمرین ها سنگین تر شده و اشتهام بیشتر

رژیم سیب زمینی پخته داره نجاتم میده

 

پ.ن: در آبان ماه دو کارت بانکی گم کردم

به اضافه کارت ملیم

و این خیلی عجیبه چون من هیچ وقت چیزی گم نمی کنم

من همیشه سعی میکنم در لحظه حضور داشته باشم

برای همین حواس پرتی ندارم

کارت بانکی اول را روزی که برای واریز حواله رفتم گم کردم

کارت دوم و کارت ملی ام را در خانه!

یک واریز پول باید در یک سایت انجام می دادم

قبلا چندین بار انجام داده بودم

اما این بار سایت شرایط جدید گذاشته بود

باید از خودم، کارت ملی، کارت بانکی که استفاده کرده بودم

سلفی می گرفتم و در سایت قرار می دادم

چندیدن بار انجام دادم و پذیرفته نشد

در نهایت موفق شدم اما بعدش هر چه گشتم

کارت ملی ام نبود!!!

و نکته ی عجیب ماجرا این بود که کارت بانکی ام بود

اما یک کارت دیگر نبود!!

اگر کسی می گفت آن سایت

کارت ملی را برداشته اصلا تعجب نمی کردم

دقیقا شبیه فیلم های ترسناک

یکدفعه کارت ملی ام غیب شد!

تمام خانه را گشتم

پیدا نشد

یک روز درگیر گرفتن کارت جدید بودم

و فقط کد رهگیری دریافت کردم

کسی تجربه ی گم کردن کارت ملی دارد؟

فعلا یکی از کارت های بانکی را احیا کردم

۸ نظر ارسال شده است

  1. ممنون از معرفی فیلم.

    هر دو رو دیدم.

    خیلی خوبه اگه زحمت نیست هر وقت فیلم خوب یا کتاب خوبی خوندید معرفی کنید.

    موفق باشید.

    در پاسخ
    چقدر خوب که نگاه کردی
    بله حتما 
    کتاب معرفی کردم
    فیلم ها را می نویسم
    ۸ آبان ۰۲ , ۲۰:۲۶
  2. چرا عجیب بود بهی جان؟؟

    چون خودم نتیجه گرفتم گفتم به شمام بگم شاید موثر واقع بشه 

    در پاسخ
    چون من واضح نوشتم در مورد اعتقاداتم
    ۸ آبان ۰۲ , ۰۹:۵۷
  3. یه نفر یه بار گفت وقتی چیزی گم میکنید مرتب زیر لب بگید " الم یعلم بانّ الله یری ؟" 

    و عجیب اینکه من بارها وقتی چیزی گم کردم این آیه را مرتب خوندم در حین گشتن و بعد پیداش کردم . شمام امتحان کن حتما

    در پاسخ
    خیلی عجیب بود که همچین کامنتی گذاشتی
    ۷ آبان ۰۲ , ۰۸:۱۹
  4. حتما نقطه شکست رو نگاه می کنم

    وای من همیشه تو فکر غرق میشم و انقدر وسیله گم کردم و جاگذاشتم که دیگه دنبال دلیل و جایی که گمشده نمی گردم

    در پاسخ
    واقعا؟ در این حد؟؟
    ۷ آبان ۰۲ , ۰۱:۰۲
  5. راستی یادم رفت اینو بگم!! من آدم حواس پرتی نیستم و اتفاقا خیلی دقیق و نکته سنج و حواس جمع هستم

    اما مدتی پیش داشتم خونه تکونی پاییزه میکردم . فکر میکنی توی کابینتی که پکیج داخلشه چی پیدا کردم؟؟ بله ظرف حلوا ارده که میخواستم بذارم داخل یخچال و نمیدونم چرا گذاشته بودمش اونجا. و چندین روز دنبالش گشتم و به اجنه بد و بیراه گفتم 

    در پاسخ
    دلیلش فکر مشغول هست
    همزمان به چیزهایی فکر میکنیم و کار می‌کنیم 
    بیچاره اجنه:)))
    ۶ آبان ۰۲ , ۲۲:۳۷
  6. مگه داخل خانه گم نشده؟؟ عجیبه . خیلی بگرد در حد اسباب کشی . یه جورایی قضیه ماورائی شد 

    در پاسخ
    آره شبیه فیلم های ترسناک:)))
    ۶ آبان ۰۲ , ۲۲:۳۴
  7. عزیزمی دوست من، برات خیلی خوشحالم، امیدوارم بدرخشی و زندگیت روز به روز قشنگتر و جذابتر بشه.

     

    ممنون از راهنماییت.سعی میکنم پیاده سازی کنم،نتیجه اشو بهت میگم.ممنون یک دنیا

    در پاسخ
    حتما بگو
    اگر خواستی باز با هم حرف میزنیم در مورد روندش
    چون ی چیزهایی را باید با جزییات انجام بدی
    ی چیزهایی کلی هست
    خواستی بگو باز می نویسم برات
    ۶ آبان ۰۲ , ۰۸:۲۶
  8. بهی جان زود تسلیم نشو بگرررد

    داخل دستگاه اسکنر یا پرینتر جا نذاشتی؟

    همسر برادرم رئیس اداره ثبت هست چه سوالی داری بپرسم واست عزیزم؟

    در پاسخ
    کل خونه را گردگیری کردم و تمام اتاقم را بیرون ریختم
    حتی زیر تخت و کمد ها

    قشنگم رو میزم بود. عکس گرفتم آپلود کردم در سایت
    مشکل اینجا بود که چند بار از تو کیف بیرون آوردم عکس انداختم گذاشتم داخل کیفم
    عکس را سایت قبول نکرد
    دوباره و دوباره
    دفعه آخری که انجام دادم یادم نیست کارت را چکار کردم
    دستم بود
    غیب شده!!

    من درخواست کارت جدید دادم
    چقدر طول میکشه به دستم برسه؟
    اگر زحمتی نیست بپرس برام
    ۵ آبان ۰۲ , ۲۳:۱۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">