پنجشنبه خیلی خسته بودم

آنقدر که ظهر موقع ناهار اشتها نداشتم

شبش خوب نخوابیدم و حدود سه بیدار شدم

حس کردم مریض شدم

صبحش تا ظهر خوب شدم

امروز موندم خونه 

ی لیست نوشتم از کارهای امروزم

آنقدر طولانی شد که خدا میدونه!!

بعد شروع کردم سه تا سه تا خط زدن

و انجام دادن 

تا الان نصف کارهام پیش رفته

باید برم ی دوش آب گرم بگیرم حالم بهتر بشه

 

 

پ.ن: آسترولوژی واقعا برام لازم بود

باعث شد درک کردن آدم ها و زندگی های دیگه

برای من راحت تر بشه

دیدم را نسبت به زندگی تغییر داد

فعلا ماه چهارم هستیم و تا یک سال

بخش زیادی از درس ها باقی مانده

برای من واقعا آسترولوژی مثل این بود که

یکی روی یک برگ کاغذ ویژگی های مثبت و منفیم 

را بنویسه و بده دستم

 

پ.ن: لیست از چند تا کتاب نوشتم

که باید برم بخرم

بعضی وقتا میگم کتاب هایی که دارم

را رد کنم 

جا باز بشه برای کتاب های جدید

ولی نصف بیشتر کتاب ها را نیاز دارم دوباره بخونم

مثلا سقراط اکسپرس را باید باز بخونم

 

پ.ن:از سرماخوردگی 

فقط علامت هایی مثل

خشکی لب ها و پوست صورتم

را دارم!!

احتمالا تمرین فردا را با مربی کنسل کنم

مربی توصیه کرده کراتین بخورم

هنوز نرسیدم بگردم و اون مارکی که مربی گفته را بخرم

چند تا داروخانه پرسیدم نداشتن

مربی گفته که میتونه برام پیدا کنه

احتمالا مجبور بشم به مربی بگم بخره

 

پ.ن: امروز تهران بارندگی بود

یکم هم باد میاد

حداقل باد آلودگی را کم میکنه

 

پ.ن: به شدت به خرید لباس نیاز دارم

اگر بخوام اصفهان خونه بگیرم

باید ی حساب کتاب مالی انجام بدم

احتمال خیلی زیاد پول سپرده بذارم بانک

و سودش را کرایه بدم

به جای اینکه رهن بدم به صاحبخونه

درسته خطر از هر دو طرف هست:)))

ولی بین بد و بدتر باید انتخاب کنم

 

پ.ن:مامان رفته خاله مجید را بیرون دیده

خاله مجید پرسیده بهی ازدواج نکرده؟

بعد هم گفته جناب مجید هنوز مجرد هست!

مامان میگه بهی چرا مجید را رد کردی؟

مورد به این خوبی

میگم: فکر کنم چون مامانش غذا براش می فرستاد

با آژانس!!

 

 

 

۳ نظر ارسال شده است

  1. سلام عزیزم خوبی ؟ بهتری؟ بازهم اصفهان تو رو کشید سمت خودش... الهی ک بهترینا برات پیش بیاد

    من از استرولوژی و فال و اینا میترسم اصلا روحیه مواجه شدن با اخبار منفی آینده رو ندارم و می‌دونم حال زندگیم رو خراب میکنم،ی جورایی بی خبری خوش خبری

    بنظرم روحیه قوی داری ک دنبالش میری

    در پاسخ
    سلام عزیزم فکر کنم نخوندی اوایل گفتم چقدر ترسناکه!
    انجام دادنش با یادگیریش خیلی فرق داره
    کسی که درخواست میده برای انجامش ده درصد چیزهای منفی و خیلی بد را میشنوه
    کسی که چارتش را نگاه میکنه ی فیلم ترسناک هفتاد، هشتاد ساله را در سی ثانیه مرور میکنه!!
    برای همین هست من چارت نگاه نمی کنم دیگه
    ۱۷ دی ۰۲ , ۱۲:۳۲
  2. امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی بهی جان

    یه سوال : قبلا گفته بودی که کلاس آسترولوژی که میری آنلاین هست. آیا امکانش هست اینجا معرفیش کنی؟؟ خیلی به این موضوعات علاقه دارم و دلم میخواد یاد بگیرم

    در پاسخ
    سلام عزیزم
    تا جایی که من یادمه و کامنت ها در پیج نشون میده
    من در جواب دوستان نوشتم آنلاین نیست
    اگر آنلاین باشه من نمیرسم شرکت کنم

    اگر تمام بشه معرفی میکنم
    فعلا نه عزیزم
    ۱۷ دی ۰۲ , ۰۹:۱۴
  3. مقاله مفیدی بود ممنونم

    ۱۶ دی ۰۲ , ۱۴:۱۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">