در راه بارون شدید بود

فردا کلی کار دارم و چشمام از خستگی

باز نمیشه

با چشم نیمه باز دارم به مکالمه های مامان و بابا

جواب میدم 

مامان میگه از وقتی داری آسترولوژی یاد میگیری

اخلاقت عوض شده!!

میگم فشار خیلی زیادی را تحمل کردم این چند ماه

اخلاقم عوض نشده

دهنم بسته شده!!

 

پ.ن: امروز چند تا ایمیل خوب برام رسید

یکیش را با آقای دکتر شر کردم

 

پ.ن: خاله مجید درخواست داده مجید را دوباره ببینم

حس میکنم یکی داره مجبورم میکنه

یک لباسی که دوست نداشتم را دوباره بپوشم

مجید خیلی ویژگی های مثبت داره

اما به من نمیخوره

حوصله بزرگ کردن مرد های گنده را ندارم!!

 

 

پ.ن:این هفته اصفهان هستیم و قراره خرید

بکنیم

ملت از اصفهان میرن تهران 

ما از تهران اومدیم اصفهان!!

دلیلش این هست که این هفته را به خودم برای

انجام یک سری خرید ها جایزه دادم

اصفهان خرید کردن خیلی راحت تره

مسیر ها نزدیک تر

اما خوب به شدت قیمت ها متفاوت

باز هم میگم زندگی در تهران خیلی از نظر هزینه

مناسب تر هست

یا حداقل سبک زندگی ما و مخارج ما

تهران خیلی کمتره

 

پ.ن: امروز اصفهان بهشت بود

بیرون شام خوردیم و کلی حرف زدیم 

۱ نظر ارسال شده است

  1. اشتباه میکنی تهرانو ول میکنی میای اصفهان واسه خرید :)))

    خوش بگذره عزیزم 

    در پاسخ
    من هر دو شهر زندگی کردم. ی چیزهایی واقعا خرید اصفهان راحت تره تا تهران
    تهران صاف میشی برای خرید :)))

    مرسی عزیزم خوش گذشت واقعا
    ۱ اسفند ۰۲ , ۰۸:۳۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">