اومدم خونه خودم و مامان اینا را هم همراه خودم آوردم اینجا

اوضاع پای بابا بهتره و کمر مامانم هم نسبت به قبل بهتر شده

واقعا به یک هفته یک جا موندن نیاز داشتیم

مامانم این یک هفته کامل بیرون بود با دوستاش

منم تمام مدت دانشگاه بودم صبح تا عصر

عصر ها له میرسیدم هتل و با مامان می رفتیم بیرون

گاهی بابا هم همرامون می اومد

البته بابا تو ماشین می نشست و می گفت حوصله راه رفتن با عصا ندارم

چند بار صبح ها قبل از اینکه برم دانشگاه می بردم پارک می گذاشتم

مامان بابا را که بابا هوای تازه بخوره و آفتاب بهش بخوره

ظهر می اومدم بر می داشتم می بردم هتل

دوباره می رفتم دانشگاه

دانشگاه هم استاد جان آنقدر مسئولیت ریخته سر من که جای نفس کشیدن ندارم

دو تا قرارداد جدید برام در نظر گرفته

یعنی اگر کارهام را همون لحظه ننویسم همه چیز کلاف سر در گم میشه

بعضی وقتا به خودم در تلگرام ویس میدم که فلان و بهمان!!

تنها کاری که از دستم بر می اومد این بود که امروز به جای فردا برگردیم

حالا فردا باید به جای یک روز، دو روز کار کنم و به خونه و خرید ها برسم

تا کمی از کارهای هفته بعد سبک بشه

با مامان می خوایم برای عید شیرینی بپزیم

خودش کلی خرید لازم داره و کار

هفته ی بعد تشریف نمی برم اصفهان!! این یعنی کمی می تونم

استراحت کنم

در عوض یک جلسه مهم آنلاین دارم

که باید کلی از قبل آماده باشم

استاد آوازم هم گفته از سال بعد استاد جدید باید بگیری!!

هر بخشی که ضعیف هستم می فرسته با ی استاد کار کنم

قبلا ی استاد معرفی کرده بود

تازه دارم با این استاد مچ میشم

حالا باید دوباره عوض کنم

 

 

 

 

۳ نظر ارسال شده است

  1. میدونی چی ذهنم مشغول کرده؟

    از همون داستان استرولوژی، که من بلاک کردی، و جواب کامنت ها و ایمیلم ندادی، انگار تو طالع من ی چی دیدی.

    حالا چی دیدی و داستان چیه، اصلن مهم نیست. چون من چندماه سخت و وحشتناک رو گذروندم .. ولی چرا جوابم نمیدی؟ من حرفی زدم؟ تو رو ناراحت کردم؟

    نمیدونم چرا انقدر ذهنم درگیر.

    کاش ی بار جوابم بدی و تموم کنی این قضیه رو.

     

     

    < روزهایی که می گذرد>

    در پاسخ
    سلام
    دقیقا پست نوشتم پرسیدم چرا یک سری خانم ها اینجا دنبال رابطه مخفیانه با من هستند؟
    گفتم تا دلیلش را توضیح ندهید دیگه جواب نخواهم داد
    شما را بلاک نکردم! چرا باید بلاک کنم؟

    شما خودت خیلی از وبلاگ ها کامنت میذاری
    بعد می آمدی هر سری برای من کامنت خصوصی میدادی!!
    پست نوشتم که برام سوال شده این رفتار شما و چند نفر دیگه!!

    مشکلی با شما ندارم
    یعنی با هیچ کس ندارم
    خوب اگر اهل کامنت گذاشتن نیستید هیچ اشکالی نداره
    ولی رفتار های متناقض عجیبه!
    یا مثلا ی دوست دیگه همیشه براش کامنت میذاشتم
    آخرین بار در جواب کامنتم نوشت من نمیرسم پست های تو را بخونم دیر میرسم به پست ها
    برای همین کامنت نمیذارم
    دیگه براش کامنت نذاشتم! چون خوب من کور که نیستم می بینم همه ی پیچ های دیگه داره کامنت میذاره
    برام مهم نبوده که هم چنان ادامه دادم به رابطه و می خوندمش
    ولی وقتی دروغ میگه دیگه ادامه نمیدم
    من اصلا یادم نمیاد در تمام این سالها به کسی گفته باشم کامنت بذار
    یا چرا کامنت نذاشتی!!
    ولی دیگه قرار نیست هر کس هر رفتاری کرد ادامه بدم به رابطه
    ۱۳ اسفند ۰۲ , ۲۱:۰۰
  2. بهی میتونم بهت احسنت بگم که برنامه ریزی داری... من خیلی اهمال کار هستم...

    امیدوارم پای بابا قبل عید باز بشه... و نمیدونم این کمردرد چیه واقعا، همسر هم گرفته و واقعا قفل قفل شده، خواهرم هم... یعنی در حد ی بیماری خیلی بد ، کمردرد تو خانواده ما جاری شده!!!

    در پاسخ
    فکر نمی کنم اهمال کار باشی
    عزیزم

    نه هنوز در گچ هست

    امیدوارم حالا که آنقدر دیر کامنت را جواب دادم خوب شده باشند
    ۶ اسفند ۰۲ , ۰۹:۰۳
  3. سلام. جساراتا مادربزرگتون  و خاله هاتون اصفهان زندگی نمی کردن؟

    اگه جوابتون مثبته باید بگم که واقعا چقدر بزرگوارید که با وجود داشتن خونه مادربزرگ هتل گرفتید

    من یکی از شهرهای شمالی زندگی میکنم و متاسفانه همه به خونه ما به چشم هتل نگاه می کنن. بعد هم اگه رک بهشون بگیم نیاین بر میخوره یه مدت قهر میکنن باز سریع دوباره پیشنهاد می دن.

    در پاسخ
    سلام عزیزم بله هستند
    ولی چون پدرم پاش شکسته هتل موندیم که راحت تر باشیم
    و باعث زحمت نشیم
    و گرنه که هر سری میریم اونجا
    البته مادربزرگم طبقه بالا خالی داره
    برای مهمان و موندن
    بابام با عصا واقعا سختش می شد
    برای همین رفتیم هتل که با آسانسور بابا بتونه جابه جا بشه

    خدا بهتون سلامتی بده با مهمان ها
    واقعا می فهمم سخته

    ۵ اسفند ۰۲ , ۱۸:۱۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">