خیلی هفته ی پر مشغله ای را شروع کردم

و حالا که دارم بر می گردم تهران و از پس کارهام بر اومدم

می تونم یکم نفس راحت بکشم

پای بابا هنوز تو گچ هست و آخرین باری که عکس انداختیم

از پا، هنوز تغییر زیادی در روند جوش خوردن ندیدیم

البته به سن هم بستگی داره

و تو رنج سنی بابا باید صبور تر بود

خلاصه که یکم از حجم کارم کم شده

و ی سری برنامه ها خوب پیش رفته

آقای دکتر این چند وقت خیلی در کار دومم کمک حال بوده

و چند بار با ایشون مشورت کردم و در نهایت

تصمیم نهایی گرفتیم

ی سری تاریخ ها هم از اون سمت برامون مشخص شد

که دیگه کامل باعث خوشحالی گروه شد

هنوز نتونستم کامل کنم پروسه ی عکاسیم رو

هنوز درگیرش هستم

من همیشه همون روزهای اول و در همون قدم های اول

کارهام را جلو می برم

عکاسی را پشت گوش انداختم

و حالا چی شده>

از شهریور تا حالا درگیر شدم

امروز قراره برسم تهران برم برای دیدن

ی سری از عکس ها

اگر اکی باشند تحویل بگیرم

و اگر نه بگم تغییر بدن

عکاسی را با چهار تا عکاس جلو بردم

و فکر نکنم از هیچ کدوم از عکس ها راضی باشم!

ی کار طراحی هم باید سفارش بدم

که تا بیام انجامش بدم شد دو تا کار طراحی

و حالا باید دنبال ی نقاش خوب هم بگردم

چون میخوام کار را سفارش بدم برام نقاشی کنند

نمی خوام طراحی کامپیوتری باشه

اگر می شد تا آخر سال سفارشش بدم

خوب می شد چون خیلی طول میکشه تا نهایی بشه

و تحویل بدهند

هنوز هیچ کاری برای عید امسال نکردم

یاد اون روزها بخیر که پانزده بهمن گردگیری عیدم تمام می شد!

الان خودم بخوام ی دوش ساده بگیرم!! باید با روزگار درگیر بشم!!

دیگه از کجا براتون بگم؟

آها ی روز اصفهان که بودیم امید را با دخترک بیرون دیدم

خیلی بد خودم را زدم به اون راه

که مثلا شما را ندیدم

نشد

اومد جلو و سلام کردند

همین

ولی خوب دوست نداشتم اصلا حرف بزنیم

برای عیدم ی سری لباس دادم خیاط

تا آخر هفته تحویل میده

سه تا کت و شلوار

ی کت بلند با شلوار برای بیرون رفتن

دو تا پیراهن برای مهمونی های ساده

سه تا پارچه گیپور هم داشتم که باهاشون

بلوز آستین کوتاه درست کردم که بتونم با شلوار یا دامن بپوشم

دو تا پالتو هم درست کردم

برای همین اسفند و فروردین فقط

میشه پوشید چون ضخیم نیستند

سه تا هم مانتو برای دانشگاه

پارچه همشون را داشتم از قبل

دیگه فقط هزینه ی دوخت را باید بدم

ولی باز هم خیلی زیاد شد

هر کت را ششصد و شلوار را سیصد برام دوخت

تازه چون آشنا بود این قیمت گرفت

پالتو ها هشتصد شد هر کدام

یادتون هست اصفهان ی خیاط خانم داشتم

چقدر هم کارش خوب بود

باید زنگ بزنم به خانمه

بعد از عید

برم ببینم هنوز کار میکنه

 

 

۱ نظر ارسال شده است

  1. به به خانم، از این طرفا 😅😘

    لباسای نو مبارکت باشه 

    به خوشی و سلامتی بپوشی 

    خیلی ضایع خودتو به ندیدن زدی؟  

    در پاسخ
    مرسی عزیزم
    بله خیلی آنقدر بد بود که امید حتی اگر نمی خواست سلام کنه بخاطر این رفتار من جلو اومد
    که بگه بله دیدمت!!
    ۱۶ اسفند ۰۲ , ۱۵:۳۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">