الان نشستم با مامان و داریم قهوه

میخوریم

کارهامون تمام شده؟ نه!

اما مهم نیست

ظاهر خونه را با کمک تمیز کار تا ی جایی فعلا رسوندیم

اگر مهمان برامون بیاد

خونه ظاهرش تمیز هست

فردا تمیز کار بیاد ببینیم تا کجا کارها انجام میشه

از پنجشنبه داریم تمیز می کنیم

و تمام نشده

خرید ها تمام شده

لباس هایی که باید بپوشیم و کارهای دیگه

که مربوط میشه به پذیرایی تمام شده

تمام پتو ها، ملحفه ها را تمیز کار شسته

فرش ها را با ملحفه های بزرگ و ضخیم پوشانده بودیم

و تمیز مانده بودند

فعلا که نشستیم و استراحت می کنیم

اما آنقدر خسته هستم که واقعا توانی

برام باقی نمانده که فردا هم تمیز کار بیاد

هر چند ما خودمون کار نمی کنیم

ولی باز هم تمام روز در حال مرتب کردن هستیم

امسال سال خیلی شلوغی بود برام

تمام روزهام پر بود

یادم نمیاد حتی یک روز درست و حسابی استراحت کرده باشم

میخوام از سال آینده یک روز را برای استراحت

در نظر بگیرم

باید این یک روز به تمریناتم بهتر برسم

در مورد برنامه های آیندم وقت بذارم و برنامه ریزی کنم

یک لیست بلند بالا از کتاب ها و فیلم های مورد علاقم را تیک بزنم

با مامان بیرون برم

دو ساعت پیاده روی سریع انجام بدم

از کوه بالا برم

کاکتوس های جدید بخرم و دوباره برای گل کاری وقت بذارم

دوش طولانی بگیرم

وقت بذارم برای خرید لباس

چیز هایی که در آسترولوژی یاد گرفتم را گسترش بدم

و ...

شاید به نظر برسه که در یک روز نمیشه همه ی

این کارها را انجام داد

اما من توانایی جا دادن خیلی گزینه های دیگه هم به

این لیست دارم

حالا که رسیدم به آخر 1402 از این سال ممنونم

خیلی چیزها به من داد

رویاهام را خیلی قشنگ  رقم زد

این سال برای من پر بود از روزهای قشنگ

تپش های قلب از هیجان

گریه های خوشحالی

پیام های تبریک عالی

امسال اعتماد به نفسم بالا رفت

اعتمادم به خودم بیشتر شد

تلاشم ده برابر بیشتر شد

امیدم به آینده هزار برابر بیشتر شد

آینده ی خودم را واضح تر دیدم

و خیلی چیزهای دیگه برای من داشت این

1402

سالی بود که در این سال موفق شدم

عاقلانه تصمیم بگیریم و ازدواج نکنم

سال بعد اما سال متفاوت تری هست

سال بعد از همون روزهای اولش قدم های جدی

بر می دارم.

سال آینده میخوام یک خونه بخرم

چند سال پیش که پرند یک خونه خریدم و به شخصی

دوستانه اجاره دادم

هر روز به این فکر می کردم که باید تلاش کنم

به زن های سرپرست خانواده ای که مشکل مسکن

دارند کمک کنم

حالا فکر میکنم سال آینده از نظر مالی می تونم دوباره همین کارو انجام بدم

می تونم اصفهان به جای اینکه خونه اجاره کنم

یک خونه بخرم

اما فعلا تصمیم را بر روی این گذاشتم که در تهران یک خونه

بخرم و به یک خانمی که میشناسم اجاره بدم

از اینکه چند سال پیش خونه را با رقم خیلی پایین اجاره دادم

پشیمون نیستم

به هر حال اون خانم فرصت این را داشته که کمی

زندگیش را جمع و جور کنه

بقیه ماجرا به خودش بستگی داره

سال آینده سالی خواهد بود که از نظر مالی رشد خواهم داشت

امیدوارم کنارش از نظر شخصیتی هم رشد کنم

امیدوارم خداوند من را با این تغییر امتحان نکنه

ظرفیت این تغییر را پروردگار به من لطف خواهد کرد

 

 

 

 

۸ نظر ارسال شده است

  1. وای من چقدر کپی پیست کردم اون جمله ها رو 

     

    نه نه سو تفاهم نشه عزیز . به ازدواج نکردنه نخندیدم 

    به نمکی که مدل نوشتنت داشت خندیدم 

    میدونم تو نخواستی با نمک بنویسیش ولی شده 🫶🏼

     

    در پاسخ
    اشکال نداره جانم
    مینا چقدر کامنت قبلیت حسادت برانگیخته!!:))
    کلا حسود در وبلاگ من زیاده
    یادمه حتی میخواستم از مرحوم جدا بشم می‌گفتند نمی خوای بده ما:)))
    بعد میگن در مورد کارت هم بنویس
    انگار من پچه پنج ساله هستم!! 
    خوبه روزی و زندگی ما دست اینا نیست 
    بخیل و حسود تا دلت بخواد
    ۱۰ فروردين ۰۳ , ۰۰:۵۷
  2. بهی عزیزم منم تو سال 402 تو رو شناختم و چقدر باعث مباهاتمه .

    خیلی ازت یاد میگیرم دختر قدرتمند .

    انقدر اونجا که نوشتی موفق شدم عاقلانه تصمیم بگیرم و ازدواج نکنم خندیدم :))

    چون که عالی نوشتیش :)

    بوس بهت

    در این سال موفق شدم

    عاقلانه تصمیم بگیریم و ازدواج نکنم

    سال بعد اما سال متفاوت تری هست



    Daroneman.blog.ir

    در این سال موفق شدم

    عاقلانه تصمیم بگیریم و ازدواج نکنم

    سال بعد اما سال متفاوت تری هست



    Daroneman.blog.ir

    در پاسخ
    مرسی قشنگم
    لطف داری 
    واقعا همیشه نکته های مثبت دو طرفه بوده.منم خیلی چیزها از زندگی های شما یاد گرفتم
    چرا خندیدی؟؟!!
    خوب برای من اولویت رویاهام هست
    نه یک ازدواح متوسط یا زندگی که درونش خوشحال نباشم
    حاضر نیستم فقط ازدواج کنم
    یکبار امتحان کردم چیز جالبی نبود

    ۷ فروردين ۰۳ , ۲۱:۰۷
  3. خیلی قشنگه که اینقدر مطمئن بگیم سال دیگه رشد میکنیم و پیشرفت میکنیم

    دلم میخواد منم بگم... اما خستمه... چرا؟:(

    کاش تلاشم رو بیشتر کنم، دغدغه‌ت خیلی خیلی زیبا بود خدا خیرت بده و دعای خیرشون بدرقه راهت باشه

    در پاسخ
    سلام مگی جان
    بله قشنگه
    اما اشتباه همه آدم ها این هست که فکر می کنن برای تغییر زندگی نیاز به بیشتر کردن تلاش دارند
    شما نیاز به یک تلاش همیشگی داری
    تلاش همیشگی خودش به شما یاد میده کجا و در چه زمانی شدت این تلاش را بیشتر کنی
    ۵ فروردين ۰۳ , ۰۵:۳۸
  4. سلام عزیزم 

    سال نو مبارک باشه 

    من واقعا بهت افتخار میکنم به وسعت قلبت به بزرگواری ت ، به طمع کار نبودنت 

    به اینکه تو زندگیت تنهاخور نیستی و از دست بازت به آدم ها فرصت زندگی بهتر رو میدی 

    فقط فکر خوشبختی و رفاه خودت نیستی ، واقعا نمیدونم چطور این کارت رو تحسین کنم 

    الهی به تن سالم و دل خوش ، تو کارهات و توجه به اطرافیان پایدار باشی عزیزم 

    نمیدونم هنوز منو میخونی یا نه ، خوشم میاد نکته ای باشه بم بگی . من همیشه میخونمت حتی اگه دیر بشه و چندتا پست یه جا بخونم ، چون خیلی سرم شلوغه ولی امسال میخوام بازم بیشتر وبلاگ ها رو بخونم ‌

    در پاسخ
    سلام عزیزم سال نو شما هم مبارک

    زنده باشی عزیزم

    نه متاسفانه خیلی فرصت نکردم به همه دوستان سر بزنم
    فکر کنم تنها کامنتی که این چند وقت گذاشتم برای آتش بوده

    شما لطف داری عزیزم
    ۳ فروردين ۰۳ , ۲۲:۴۳
  5. بهی جان سال نو مبارک .... من مطمئنم تمام این پاراگراف های آخر تا آخر امسال تیک میخورن... به امید سالی پر از خیر و سلامتی...😘

    در پاسخ
    سلام عزیزم سال نو مبارک
    امیدوارم برای همه پر خیر باشه
    ۲ فروردين ۰۳ , ۱۰:۳۳
  6. سال نو مبارک

    ان شااالله سال پر باری برای همه هموطنان عزیز باشدو همه در کارهاشون بدرخشند .

    در پاسخ
    سلام سال نو مبارک
    امیدوارم برای همه پر خیر باشه
    ۱ فروردين ۰۳ , ۱۹:۱۶
  7. درود باعث افتخاری

    با این اوصاف شجاعت ازدواج کردن و مادر شدن هم داری

    و مهم داشتن این شجاعته

    من حسودیم میشه به آدمایی که با لیاقت خودشون توانگر میشن و توانگری از فکر ضعفا منصرفشون نمی کنه

    در پاسخ
    سلام زنده باشید
    ۲۸ اسفند ۰۲ , ۱۶:۰۴
  8. امیدوارم سال جدید برات پر از خوشی و نور و سلامتی باشه و همه اهدافت تیک پررنگ بخوره عزیزم

    در پاسخ
    سلام عزیزم سال نو مبارک
    برای همه پر خیر و برکت باشه
    ۲۸ اسفند ۰۲ , ۱۵:۰۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">