امروز دوشنبه است و منتظر رسیدن ایمیل های مهم هستم.

در این تعطیلات سفت و سخت تمرین کردم

اول اردیبهشت یک سال میشه که دارم سخت تمرین می کنم

مربیم از اینکه تهران نیستم برای تمرین ها راضی نیست

ولی خوب گاهی وقتا باید اخم و نق زدن هاش را تحمل کنم!!

از او دسته ابلهانی که می گقتند عاشق مربیم شدم ی چند وقته خبری نیست

یادمه حتی می گفتند عاشق مهدی شدم!!:))))

خدا همه را شفا بده

 

ی نوع شیرینی برای عید پختم بسیار عالی شد

از این مدل شیرینی های کره ای که یکم دستورش را عوض کردم

به جای شیر داخلش ماست چکیده ریختم

خیلی مزه اش بهتر شد

چند روز پیش دعوت شدیم ی جایی برای مهمانی شام

اونجا یک آقایی را دیدم که پدرشون برای مادربزرگم ظرف نقره می ساخته

مادرم بزرگم یک حجم زیادی ظرف عتیقه داشت

از ظرف های نقره و طلا تا ظروف مسی و سماور های گران قیمت

به بابا زمانی که ازدواج میکنه دو تا سماور میده

که خوب چون زغالی بودند ما اصلا استفاده نکردیم هیچ وقت

این سماور ها بسیار زیبا هستند و البته خوب خیلی قدیمی

مامانم از این سبک وسایل تزیینی خوشش نمیاد

حالا از اون روز مهمانی وقتی متوجه سماور ها بسیار

باارزش شدند بعد از این همه سال

میخواد بیاره با خودش تهران!!

من میخواستم یک سینی پذیرایی گرد برای استاد جان

بخرم که آقای محترم فرمودند پنجاه میلیون!!

خیلی دلم میخواست بتونم قلم زنی روی ظرف یاد بگیرم

چون برای تمرکز و تمرین یک همچین کاری در برنامم هست امسال

باید یک کاری را شروع کنم با دست انجام بدم

مشکل این هست که برای همچین مهارتی باید زمان بذارم

و من چند روز بیشتر اینجا نیستم

بعد یادم اومد که بهی خوب اصفهان که میری برو دنبال این کار

بنابراین احتمال خیلی زیاد اگر بتونم یک نفر را پیدا کنم که

اصفهان قلم زنی به من یاد بده میرم

البته این اقا حدود سی سال تمرین کرده تا به این مهارت رسیده

من قرار نیست خیلی زمان بذارم

برای تمرکز میخوام این کار را شروع کنم

چون نیاز دارم یکم مغزم را سالم نگه دارم

و هیچی بهتر از کار با دست نمی تونه برای مغز خوب باشه

البته تمرین های ورزشی که انجام میدم هم عالی هستند

ولی باید در هفته بجز تمرین یک برنامه دیگه هم برای مغزم!! بریزم

اون اقا اسممم را روی تمام کلید هام حک کرد

خوبی این آقا این بود که خانوادگی روی هم شناخت داشتیم

و این شناخت خیلی برای اعتماد در کار کردن و یاد گرفتن مهم هست

 

 

۳ نظر ارسال شده است

  1. سلام

    به روبیک هم میشه فکر کرد که هم کار با دست هست و هم کار با مغز

    ویدئوهای زیادی هم برای آموزش داره تو یوتیوب یا آپارات سرچ کنید" محمدرضا کریمی"

    در پاسخ
    سلام میشه فکر کرد
    اما یکم با چیزی که من تو ذهنم هست فرق داره
    ۱۸ فروردين ۰۳ , ۱۹:۵۹
  2. تقریبا تمام وقت در حال پز دادن هستید !!تعداد لباسهایی ک سفارش دادی با پول دوختشون !! 

    اجناس بسیار عتیقه با ذکر سماورهای گرانقیمت !! 

    کار خیلی خیلی سکرت خارجی با برچسب خیلی درامد زا بودنش!! شیفتگانتون هم مدام در حال ابراز خوشحالی و خوشبختی از اشناییتون !! بقیه هم ک کامنت میدن بیشعورن یا حسودن یا ابله !!

    در پاسخ
    بذار از آخر کامنتت شروع کنم
    بله ابله هستند
    و البته بی‌شعور
    چون ابله ها سطحی میخونند
    و بی‌شعور ها توهین می کنند

    پست قبل در مورد یادگیری یک مهارت بود نه پز دادن
    اگر شما تشریف ببری سوپر مارکت و بگی چقدر همه چیز گرون شده
    داری پز میدی؟؟؟
    خانواده پدری من ثروت نجومی داشتند و دارند
    ثروتی که حتی تازه به دوران رسیده های امروزی نمی تونن تصور کنند
    اینکه فکر کنی با نوشتن در مورد چند تا ظرف پز دادم 
    اشتباه شماست
    چون اگر من بخوام پز بدم در این مورد احتمال زیاد شما بعدش افسرده خواهی شد!!

    و سوال مهم این هست شما ها در وبلاگ من این همه سال چه می کنید!!!!
    جوابش مشخص هستید
    وبلاگ را میخونید و عقده هاتون بالا میزنه
    چون عادت دارید فقط بدبختی بخونید و خوشحال باشید که همه مثل خودتون بدبخت هستند

    کسی شیفته من نیست اگر کسی کامنت میذاره میدونه چه مسیری را طی کردم که به اینجا رسیدم
    سختی هایی که کشیدم یادش هست

    ۱۰ فروردين ۰۳ , ۰۸:۲۶
  3. از یک جایی به بعد از خواندن وبلاگ شما متوجه شدم اینکه میگن تحصیلات شعور نمیاره واقعن درسته:)

    در پاسخ
    همین توهین خودش نشانه بیشعوری هست!!

    ۸ فروردين ۰۳ , ۲۳:۴۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">