سال نود و دو رفتم دانشگاهی که این آقا مدیر گروه بود

و برای تدریس درخواست دادم

البته ی داستان ها و ماجراهایی داشت این شروع به کار

او زمان من دانشجوی دکتری بود و این آقا ارشد داشت

بعد قبول شد دکتری دانشگاه اصفهان

بعد رفت فرصت خارج

چند سال بعد دفاع کرد و بعدش رفت دوباره برای پستداک

بعد تر دستیار تحقیاتی شد و امروز متوجه شدم در یک شهر

کوچک در دانمارک استاد دانشگاه شده

راستش او زمان که من دانشجو بودم این آقا آنقدر پتانسیل و توانایی

داشت که با ارشد مدیر گروه شده بود

اون زمان که من و دوستانم دست و پا می زدیم سطح زبانمون را

بالا ببریم این زبان تدریس می کرد

امروز وقتی گفت در چه دانشگاهی استاد شده

حس کردم واقعا حقش بیشتر بوده

تشکر کردم از پیامشون ولی خوب خیلی دلم میخواست بپرسم

چرا ؟

چرا آدمی با این سطح توانایی

در نهایت به همچین دانشگاه کوچیکی رسیده!

البته که پیشرفت میکنه در آینده

ولی خوب من انتظارم بیشتر بود

 

هنوز خونه پدری هستیم

درخت زرد آلو شکوفه های ریز داده

و بهشت شده

منتظرم بقیه درخت ها هم شکوفه بدن

دوشنبه که منتظر ایمیل های مهم بودم، چند تا ایمیل درست و حسابی رسید

بالاخره یکم داریم وارد جاده های صاف و هموار کارم می شویم

پارسال خیلی بی تجربه بودم

روی هر تصمیم کلی بالا و پایین می کردم

امسال یکم تجربه به دست آوردم

ی قرار داد جدید روی میزم هست که پرینت گرفتم

و باید با وکیلم قبل از امضا در موردش مشورت کنم

 

ما احتمالا اول هفته ی آینده بریم اصفهان

نظر مامان اینا این هست که بریم تهران

و بعد من تنهایی برم اصفهان

ولی اگر من بچه پدر و مادرم هستم

میدونم براشون خیلی سخته بعد از چند روز

پیش هم بودن و مهمانی رفتن و مهمانی دادن

یکدفعه تنها باشن

برای همین پافشاری کردم که بریم اصفهان همگی

و فعلا قبول کردند

حالا بریم اونجا باید وارد مهمانی های خاله ها بشیم

من که باید حتما ی چیزی بزنم!! یا بخورم که دوپین کنم!!

 

 

در مورد کامنت های چرتی که یک عده اینجا می نویسند!!

اگر اینجا کامنت میذاری و توهین می کنی حتما جواب بدی دریافت خواهی کرد

فکر نکن اینجا می تونی بیای هر مزخرفی را بگی و من سکوت کنم!

اگر قرار باشه من هم در مورد زندگی تو نظر بدم باور کن اوضاع خیلی بد پیش خواهد رفت

چیزهایی که تو پز می بینی مسایل ساده و پیش پا افتاده ی زندگی من هست

البته که هر چیزی نسبی هست

ممکنه یک نفر هر روز ده میلیون خرج لباسش کنه و فکر کنه

پولی خرج خودش نکرده

یکی سالی یک بار ده میلیون خرج کنه و فکر کنه خیلی زیاده!!

 

 

 

 

 

۴ نظر ارسال شده است

  1. منم آقای مدیر گروه را یادمه. می خوام بگم منم خواننده قدیمی هستم. فکر کنم یه ده سالی است که در وبلاگ های مختلف دنبالت می کنم😍😍😍 

    در پاسخ
    به به سما خانم
    بله برای یازده سال پیش بوده آقای مدیر گروه
    چه خوب که یادت هست
    ۱۱ فروردين ۰۳ , ۰۵:۳۰
  2. سلام عزیزم سال نو مبارک، آرزو دارم سال خوب و خوش توام با سلامتی که در کنار عزیزانت داشته باشی، همیشه از خوندن وبلاگت حالم خوب میشه.

    اگر امکان داره عزیزم یه ذره از استرولوژی هم بهمون خبر میدی، چون تو بعضی پیجا میگن که تو خورشید گرفتگی فروردین ماه یه اتفاق مهم میفته و یه فرد معروف میمیره و یه اتفاقی هست که دنیا را تکون میده خیلی دوست دارم نظر شما رو هم بدونم.

    ممنونم از خودت و وبلاگ عالیت

    سال خیلی خوبی داشته باشی عزیزم

    در پاسخ
    سلام سال نو شما هم مبارک عزیزم
    امیدوارم همگی سال خوبی را شروع کرده باشیم
    راستش من خیلی نمی تونم نظری بدم
    چون تازه کار هستم
    ولی خورشید نمادی از پدر، رییس، بزرگان و دولت هست
    وقتی دچار خورشیدگرفتگی می شویم یعنی احتمال فوت یا سقوط هست
    برای این مورد هایی که گفتم
    چون خورشید گرفتگی به صورت شخصی اتفاف نمی افته
    یعنی روی چارت یک نفر اثر نمیذاره و تعداد زیادی این خورشید گرفتگی را می بینند
    پس تفسیرش را به فوت یک بزرگ یا شخص مهم ربط می دهند
    البته که این یک احتمال هست
    ممکنه اتفاق بیوفته یا نه
    چون برای اتفاق افتادن چیزهای دیگری هم نیاز هست
    مثلا از نظر آسترولوژی میشه چک کرد  در کدام منطقه این احتمال بیشتره
    در کدام کشور
    یا ماه گرفتگی شش فروردین
    خیلی از مسایل را بیرون انداخته در زندگی ها
    ماه گرفتگی و خورشید گرفتگی امسال مهم هستند
    چون از نظر آسترولوژ ها جهت گیری و قرار گیری سیارات در آسمان یک
    چیز جدیدی هست که تا به حال اتفاق نیوفتاده
    یعنی تا اینجا همچین چیدمانی را کسی ندیده


    ۱۰ فروردين ۰۳ , ۲۳:۲۸
  3. سلاااااااااام بهی جان 😍

    سال نو مبارک 

    امیدوارم امسال بهترین سال زندگیت تا الان و هرساله بهتر از امسال باشه برات 😍🥰❤️

     

    من پست هات رو میخونم درسته اصلا وضعیت مالیم یک‌هزارم هم اندازه شما نیست اما حس خوبی میگیرم از خوندنش و قلبم باز میشه از این همه فراوانی تو جهان 

    ممنونم که هنوز مینوسی و خیلی نکات عالی در طی این چند سال که خواننده وبلاگت بودم ازت یاد گرفتم و واقعا برام مفید بوده 

    در پاسخ
    سلام عزیزم سال نو شما هم مبارک

    منم برای شما بهترین ها را می خوام

    هر کدوم از ما بسته به سطح زندگیمون، زندگی هایی را می بینیم که با ما متفاوت هستند
    زنده باشی احتمالا شما هم جز شیفتگان دسته بندی میشی
    نمیدونم چطور به خودشون اجازه میدن به همه توهین کنند و پاسخی هم در مقابل این توهین نشنوند
    من خودم خیلی از وبلاگ ها را دیگه نمی خونم
    قرار نیست برم هر چند وقت یکبار بهشون توهین کنم چون متفاوت از من فکر می کنند یا زندگی می کنند
    هر کس شعور داره وبلاگی را دنبال میکنه که ببینه براش مفید هست
    ولی بعضی ها فقط در خانواده ای بزرگ شدن که پدر یا مادر دیگران را تخریب کرده
    فکر می کنند خارج خونه هم این روش جواب میده
    و چه جایی بهتر از فضای مجازی و وبلاگ ها! قشنگ اون روشی که در بچگی تخریبشون کرده را
    اینجا میخوان خالی کنند.
    ۱۰ فروردين ۰۳ , ۱۹:۲۱
  4. من هرچی فکر میکنم میبینم پست های شما اصلااااااااا چیزی، نکته ای ندارع که هیت منفی بخاد بگیرع!!!!! خدایا شفاااااا بده ب همه دیوانه هایی ک با اعصاب و روان آدم های سالم بازی میکنن...

    در پاسخ
    فکر کن چهار تا لباس یا ظرف تو چشم اینا میره
    آدم رو یاد این جاری های سطح پایین و خاله زنک می اندازند!!

    کلا اینا باید از بدبختی هات بشنوند
    وقتی چیز منفی نداری در نوشته هات حالشون بد میشه
    یکی برای من کامنت میذاشت من میام وبلاگت استرس می گیرم!! فکر میکنم خیلی بدبختم!!
    ۱۰ فروردين ۰۳ , ۱۴:۰۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">