Atomic_Blonde

در حد سرگرمی خوبه

چیزی توش نیست که مثلا تهش بگید وای چی بود!

اما برای سرگرمی اکی هست

****************************

Damsel

این یکی هم برای سرگرمی خوب بود

من نگاه کردم چون یک چیزهایی در مورد بیماری کیت

و شاه انگلستان شنیده بودم

که خوب زندگی به من یاد داده هر چیزی ممکن هست

*********************************

land of bad

من دوست داشتم

شاید به حس و حال من میخورد یا تونستم

همزاد پنداری کنم

******************************

women-talking

پیشنهاد می کنم ببینید

در کل فیلمی هست که صحنه های خشن نداره

ولی مفهوم خشنی داره

درک فیلم و جمله های فیلم کار هر کسی نیست

*******************************

my-cousin-Rachel

شخصیت زن داستان را قشنگ درک کردم!

اونجایی که نخواست دوباره وارد رابطه بشه را فقط یک

زن آسیب دیده درک میکنه

******************************

source-code

من دوستش داشتم

************************

Mystery on Mistletoe Lane

لعنت بهش!!

*********************

The Girl with the Dragon Tattoo

خوب بود. به نظرم ارزش یکبار دیدن را داشت

******************************

Fair Play

دوستش نداشتم هر چند خیلی خوب نشون می داد

مردها یک جاهایی نمی تونند پشت سر یک زن باشند.

*******************************

The Game

خیلی بیخود بود

هر چند از بعضی سایت ها امتیاز خوبی گرفته

**************************

 

 

 

 

۱ نظر ارسال شده است

  1. درود بهی جان.

    سال نو مبارک.

    مرسی بابت معرفی فیلم ها. من معمولا جهت رشد و تقویت زبانم، گاهی وقت کنم فیلم می بینم.

    بازم ممنون 🌾🌻

     

    در پاسخ
    سلام عزیزم سال نو شما هم مبارک
    زنده باشی
    ۱۴ فروردين ۰۳ , ۰۹:۳۴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">