مربیم با هیچکس شوخی نداره

میدونستم بخاطر اینکه چند وقت سر

تمرین ها حاضر نشدم نابودم میکنه

قبل از عید رکود من در یک حرکت ۱۵۰ بود

ی حرکتی که بخوام به زبان ساده بگم

ی چیزی شبیه کلاغ پر

البته این حرکت تنفس قوی و زانوی قوی 

میخواد که من روز اول در هر دو ضعیف بودم

الان زانوم خیلی قوی شده ولی تنفسم نه

من هنوز هم با تنفس عمیق مشکل دارم

تعطیلات عید به صورت فشرده

این حرکت را انجام دادم

وزنه و کش همراهم برده بودم

پوست خودم را کندم قبل از اینکه مربی 

پوستم را بکنه:)))

در اولین جلسه رکود ۱۵۰ را انجام دادم

و مربیم نه تنها تعجب نکرد

بلکه گفت: وقتی تمرین کنسل میکنی

همین میشه هیچ پیشرفتی نداری

اما من کاملا حس میکنم که بدنم

در عید کلی فرق کرده

تمرین سه روز در هفته خیلی خوبه

اما تمرین هر روز یک چیز دیگه است

درسته خیلی ها با تمرین هر روز موافق 

نیستند اما برای من خیلی فرق داشت

خلاصه که با همین اندازه نق مواجه شدم

بعد از تمرین با مامان رفتیم ماساژ

خدایی ماساژ برای مامان معجزه کرد

حالا باید بگم مهدی بیاد خونه مامان اینا

چون برای بابا هم واقعا ماساژ لازمه

بعد از تمرین و ماساژ واقعا له بودم

امروز هم از صبح آنقدر کار انجام دادم دارم می میرم

تمیز کار داشتم، خرید کردم برای خونه خودم

و مامان اینا

آشپزی کردم

خونه را نظم دادم

به کارهای چند تا دانشجو رسیدگی کردم

ی سری تایپ داشتم که انجام شد

دوش گرفتم

سبزی و سیب زمینی سرخ کردم

از برنامه های امروزم

فیلم دیدن مونده که واقعا از خستگی

حتی نمی تونم فیلم ببینم

الان یادم افتاده چند ساعته گرسنه هستم

و یادم رفته چیزی بخورم

برم ی لیوان شیر برای خودم بریزم با بسکویت بخورم

من هنوز موفق نشدم اصفهان خونه پیدا کنم

این هم خودش انرژی لازم داره

امیدوارم بتونم این خونه گرفتن را انجام بدم

 

 

۴ نظر ارسال شده است

  1. ممنونم بهی جان... 

    نمی دونستم تو پست های قبل هست. ییداش کردم شماره رو... 

    در پاسخ
    خواهش میکنم جانم
    ۱ ارديبهشت ۰۳ , ۲۲:۴۰
  2. سلام بهی جان خسته نباشید جانم... 

    توی کامنت ها دیدم شماره آسترولوژیست رو به متین جان دادید... 

    واسه تون ممکنه به من هم بدید شماره رو؟

    ممنونم.... 

    در پاسخ
    سلام
    اگر در کامنت ها هست بردارید
    من یادم نیست شماره
    باید بگردم پیدا کنم در پست ها
    ۲۹ فروردين ۰۳ , ۱۹:۰۴
  3. خسته نباشی خداقوت 

    در پاسخ
    زنده باشی گلم
    ۲۴ فروردين ۰۳ , ۰۰:۲۸
  4. سلام بهی جان وقتت بخیر ❤️

    من ازتون شماره خانومی که آسترولوژیست بودن رو گرفتم و میخواستم ازتون تشکر کنم. خیلی خیلی خوب بود. خب من خیلی ساله که افسردگی دارم و البته تحت درمانم اما خب نتیجه خیلی خاصی نداشته. این هانوم بهم گفتن من سال‌ها افسردگی خواهم داشت و دلیلش کارماست. این جمله شاید خیلی ساده به نظر بیاد، اما به شددددت کمکم کرد. و همچنین بهم یه راه برای درآمد نشون دادن و یه راه هم در مورد تخصیل که البته درسته نرفتم دنبال هیچکدومشون اما بسیاااار خوب و کاربردی بودن و ازتون خیلی ممنونم بابت معرفیشون

    در پاسخ
    سلام عزیزم وقتت بخیر
    خواهش میکنم
    میتونم درک کنم که چقدر سر و کله زدن با چیزی که میتونه کارما باشه
    سخته

    زنده باشی گلم
    چرا نرفتی؟ حتما پیگیر باش
    ۲۳ فروردين ۰۳ , ۱۲:۲۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">